بازسازی ساختمان

رنگ آشپزخانه و نقاشی ساختمان

انتخاب رنگ مناسب یکی از مهمترین پتینه عناصر برای زیباسازی خانه شما در نقاشی ساختمان است. و رنگ آشپزخانه خود را ، مانند دیگر نقاط با انتخاب رنگ مناسب می توان خیلی خوب تکمیل کرد. اگر سالن به آشپزخانه متصل است ، تنظیم رنگ در نقاشی آشپزخانه باید به طوری که به خوبی با آن می آمیزد انجام گیرد. برخی از ایده ها برای انتخاب رنگ مناسب برای آشپزخانه خانه شما را ارائه می کنم:

رنگ محبوب آشپزخانه

شما باید چند عامل را قبل از رنگ در نظر بگیرید. این خدمات عبارتند از مساحت بازسازی ساختمان آشپزخانه ، اندازه کابینت آشپزخانه ، انواع مبلمان اتاق ناهار خوری ، استفاده و نگهداری ، و غیره

انتخاب رنگ آشپزخانه آسان نیست زمانی که شما آگاه از این عوامل نیستید . در اینجا لیستی از رنگ های محبوب برای آشپزخانه را ذکر می کنم:

رنگ های خنثی همیشه نگاه زیبا و پاکدامن به آشپزخانه و خانه می دهند و با مبلمان آشپزخانه (تزئین با نگاه عتیقه) مکمل خوبی می سازند.

رنگ سفید : سفید همیشه بهترین رنگ آشپزخانهاست. اگر نقاشی ساختمان شما رنگ آشپزخانه خود را سفید می کنید نگهداری ازآن اهمیت زیادی دارد(کثیفی زود). رنگ سفید آشپزخانه با کابینت سفید دکور کلاسیک برای فضای داخلی آشپزخانه است و همخوانی کاملی با رنگهای دیگر آشپزخانه دارد.

صورتی : صورتی ملایم بسیار جذاب در آشپزخانه هاست . تم صورتی کنیتکس بدون شک زیبا است. دیوارها را رنگ صورتی انتخاب کنید تا جدول لباس زیبا ، تشک ، و غیره همه چیز فقط صورتی!

آسمان آبی : آبی آسمان یکی از این سایه بی طرف که به نظر می رسد رنگ آشپزخانه رنگ بسیار خوبی در آشپزخانه است.

کرم : این رنگ زیبا برای فضای داخلی آشپزخانه است. زرد رنگ پریده یا کرم یکی از رنگ های پیچیده ترین آشپزخانه هاست رنگ نما که توانا برای زیباسازی فضای داخلی از آشپزخانه است.

رنگ نما

رنگ بنفش : نور بنفش رنگ بنفش یا یکی از رنگ های آشپزخانه مبنی بر لذات نقاشی ساختمان جسمانی است. رنگ آرام است و به نظر می رسد بسیار شسته و رفته است .

هلو : رنگ هلو ، بدون شک یکی از مهمترین رنگ برای تزئین داخل آشپزخانه است که رنگهای دیگر را به سوی خود جذب می کند. وبا تمام انواع مبلمان ست می شود..(رنگ گلبهی)

اضافه کردن یک رنگ پررنگ نگاه های مختلفی را برای فضای داخلی از آشپزخانه ایجاد می کند و جلوه خاصی به آشپزخانه ها می دهد. البته بازهم یادآوری می کنم که مساحت و محل قرار گرفتن آشپزخانه در انتخاب این نو ع رنگها و میزان استفاده از انها خیلی مهم می باشد.

قرمز : اگر می خواهید چیزی زرق و برق دار به نظر برسد ، قرمز رنگ آشپزخانه بهترین انتخاب است. چه چیز دیگری شما را برای یک آشپزخانه زیبا brimming با زندگی می خواهید؟ فقط قرمز انتخاب کردن!

آبی : ورزشهای آبی یا آبی فیروزه ای یک رنگ دیگر به نظر می رسد که بسیار کنیتکس جذاب است. از این کد سایه های کمرنگ شما را به داخل آشپزخانه جذب می کند.
سبز : سبز رنگ طبیعت است. اگر می خواهید طبیعت را در آشپزخانه داشته باشید از این رنگ می توانید استفاده کنید.
نارنجی : این رنگ یکی به طوری که به شدت به احساسات واقعی جذاب است. فقط رنگ غروب خورشید تصور کنید! آیا این زیبا نیست! بنابراین ، رنگ نارنجی آشپزخانه و ناهار خوردن خود را در هاله زیباست.
کنیتکس
ایده های رنگی: برای ترکیب رنگهای آشپزخانه تکنیک رنگ زمینه و رنگ پانویه را پیشنهاد می کنم. رنگ نما زمینه نمای کلی آشپزخانه و رنگهای ثانویه می توانند ابزار و وسایل آشپزخانه باشند.

ترکیبهای معروف:

* آبی رنگ پریده با رنگهای خنثی
* قهوهای مایل به زرد و سیاه و سفید
* صورتی و قهوهای پتینه مایل به زرد شکلات قهوه ای و سیاه و سفید
* طلایی زرد و سفید
* سبز رنگ پریده و گردویی
* آبی و سفید
* قهوهای مایل به زرد بازسازی ساختمان رنگ پریده با کرم
* زرد طلایی نقاشی ساختمان و قرمز

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com