بازسازی ساختمان

رنگ نما و رنگ امیزی آن

در طراحی یک اتاق خواب رمانتیک نقاشی بهترین راه در نظر گرفتن ساختمان روحیه آن و خواسته های رنگ نما خودتان است و با پیاده سازی آنها در محیطی ارام و رمانتیک خواهید بود . در زیر نکاتی است که به شما کمک خواهد کرد :
▪ به هیچ عنوان از نورهای درخشان بازسازی و زننده استفاده نکنید .
▪ مبلمان اتاق را تا حد ممکن راحت و ساده انتخاب کنید
▪ یک ظرف قشنگ محتوی شوکلات های زیبا پتینه یا میوه های خوشرنگ و ریز مثل توت فرنگی بر روی میز توالت زیبایی و ارامش خاصی به همراه دارد .
▪ بر روی میزهای کنار تخت یا بر روی میز توالت شمع های معطر قرار دهید .

▪ از رنگهای خیلی تند استفاده نکنید. با رنگ آمیزی و نقاشی و انتخاب رنگ نما اصولی آرامش را بر فضای اتاق حاکم سازید.

▪  اگر دیواری را خواهان رنگ آمیزی تند (برای ایجاد هیجان و نشاط بیشتر )هستید ، حتما به کنیتکس مقدار نوری که به آن دیوار می رسد دقت کنید تا با انتخاب رنگ خوب در فضای مناسب به تعادل و هارمونی اتاقتان کمک کنید.

شاید شما هم در انتخاب رنگ یا انواع پوشش های الیافی سلولزی دچار تردید شده باشید . در کل به نظر من چون سنخیت متفاوتی دارند مقایسه نمی شود کرد که کدامیک ارجحیت دارد اما در کل به نظر من رنگها بخصوص رنگهای روز از لطافت و شادابی پتینه کاری خاصی برخوردارند و برای محیط خانه مناسبتر هستند تا پوشش های الیافی . پوشش های سلولزی الیافی بخاطر سلولز بودنشان کدر هستند و از زایه نگاه نزدیک زمخت دیده می شوند .

یکی از خاصیتهای خوب پوشش های الیافی عایق حرارتی مناسبی هستند بخصوص برای دیوارهایی که شومینه یا بخاری دارند. شاید به نوعی این پوششها(بلکا ، رومالین ، ….) برای دفتر کار یا مغازه گزینه مناسبتری باشد تا خانه و محل زندگی. یکی از خاصیتهای کنیتکس خوب پوشش های الیافی عایق حرارتی مناسبی هستند بخصوص برای دیوارهایی که شومینه یا بخاری دارند. شاید رنگ نما به نوعی این پوششها(بلکا ، رومالین ، ….) برای دفتر کار یا مغازه گزینه مناسبتری باشد تا خانه و محل زندگی.

الان در خانه سازی های جدید بخصوص در شهرکها حتی دیوارها را نقاشی گچ نمی کنند و از این نوع پوشش ها استفاده می کنند و به ساختمان این فکر نمی کنند شاید کسی خواست تغییر دکور و تغییر پوشش دهد در این صورت بعد از برداشتن لایه ای این پوششها به گچ خاک ناصافی روبرو می شود که باید گچ شود. در خرید خانه به این موضوع دقت کنید تا سرتان کلاه نرود. می شود گفت که نقاشی ساختمان پوشش های سلولزی جایگزین گچ شده اند رنگ نما برای بسار بفروشها اما مردم برای منازلشان رنگ آمیزی با رنگهای اکریلیک و مولتی کالر را بیشتر ترجبح می دهند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com