بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان پزشکی

دکور مطب دکنر کار جالب و خلاقانه ای است که نیاز به پتینه هزینه انچنانی هم ندارد.دکور کردن مطب پزشکی بصورت گرم و دلباز و باکلاس و فریبنده بهنرین راه برای ایجاد ارتباط و سازگار با بیمارانو ایجاد یک تصویر معتبر حرفه ای پزشکی است. هر کس که اتاق انتظار یک پزشک را تجربه کرده باشد می داند که می تواند یک محل پر تنش باشد. دکور مطب توسط کارهای هنری ، عکس ، رنگهای ارامش دهنده، مبلمان راحت می تواند باعث ارامش خاطر کنیتکس مراجعه کنندگان شود.اشیا و وسایل جذاب و جلب توجه کننده مثل آکواریوم و گیاهان نیز می تواند باعث ارامش بیمار و پرتی حواسش از درد خود شود.

اگر شما مسئول دکور دفتر یک پزشک هستید و اگر شما به دنبال ایده های خلاقانه دکوراسیون داخلی که قابل تصور ، موثر و با هزینه معقول باشد هستید بهتر است 7 نکته زیر را بخوانید شاید تدوینگر و آغازگر طوفان ذهن شما شود برای کمک نقاشی ساختمان به دکور یک مطب پزشک

کنیتکس

1- قبل از عهده دار شدن پروژه مطب یک دکتر ، لازم است درک صحیح و شفافی از نوع خدمات نقاشی پزشکی که در این مطب انجام می شود بدست آورید . بطور ایده آل دکور باید بازتاب اصل مراجعه کنندگان باشد.برای مثال مطب پزشک اطفال می تواند شامل اسباب بازی ، وسایل متحرک جذاب ، میز بازی، دیوار نقاشی رنگی، برنامه های تلویزیونی و کارتون و چیزهای دیگر که باعث سرگرمی کودکان می گردد.کسی بازسازی که چنین مطبی را طراحی می کند باید کاملا توجیه شده باشد یک محل خصوصی را برای مادران ساختمان نوزاد دار در نظر بگیرد.

2- یک ایده جالب برای دکور مطب یا اتاق انتظار انتخاب آثار هنری است رنگ نما که علایق ، تفریحات و دید دکتر اصلی را منعکس می کند. این ارتباطات شخصی می تواند باعث ایجاد یک زنگ آهنگ بسیار زیبا و عالی برای این وحدت پزشکی شود. یا بطور مثال اگر پزشک در مسابقات قایقرانی شرکت می کند می توانید دیوار ها را عکس هایی از قابق او یا مدل های مختلف قایق و کشتی تزئین کنید.و یا اگر دکتر به پرورش گیاهان علاقمند است می توانید از عکسهای گلدار استفاده کنید و مطب را با همه گلهای زنده ارکیده بیارایید. اگر دکتر ار فیلمهای کلاسیک لذت می برد می توانید دیوارها را با پوستر آن فیلمها تزیین کنیتکس کنید .این نکات زندگی شخصی می تواند منجر به مکالمات کوتاه گردد . یک دکور خاص ، تک و شخصی می تواند به بیمار برای ارتباط با پزشک در سطحی عمیق تر کمک کند.

3- تزیین کردن مطب به وسیله مدارک قاب شده ، گواهی نامه ودستاوردهای پزشکی یک روش بسیار قوی برای بدست آوردن اعتماد و احترام بیماران توسط پزشک می باشد. یک روش دیگر برای ایجاد ارتباط و رابطه شخصی با بیماران گذاشتن یک تابلوی اعلانات نقاشی شامل عکسهای خانوادگی، عکس تعطیلات مسافرتی ، پیام های تشکر ، …از طرف بیماران می باشد.

4- رنگها و اسباب: وسایلی را نظر رنگ بندی و طرح انتخاب کنید که باعث ایجاد بازسازی حس آرامش و راحتی گردند.شاید دلتان بخواهد در آینده دلایل ارتباط رنگ و حس را جستجو کنید . برای مثال ثابت کرده اند که آبی روشن اگر بعنوان رنگ پایه اتاق انتخاب گردد می تواند تاثیر آرامبخشی داشته باشد .چرا که باعث کاهش فشار خون، جریان قلب و تنفس می گردد. در سویی دیگر آبی تیره تاثیرات بالعکس دارد.مشخص شده است ساختمان آبی تیره باعث بازگردانی ناراحتی ها و احساسات غمگین می گردد.

5- گیاهان می توانند با اضافه شدن به محیط ،سالن انتظار را زیباتر و لذت بخش تر کنند. مطالعات رنگ نما نشان داده است که گیاهان می توانند باعث ایجاد حس سرزندگی و امنیت گردند. سلامتی و ظاهر یک گیاه می تواند نشان دهنده توجه پزشک یا تیم پزشکی موجود در آن فضا باشد.وقتی مریض یک گیاه سالم و رو به رشد می بیند این پیغام را دریافت می کند که دکتر شان براستی رنگ نما توجه می کند.

6- نیازها و راحتی مریض را هنگام دکور کردن مطب یک پزشک کنیتکس همواره در نظر داشته باشید . یک جالباسی بگذارید و مطمئن باشید که دستمال کاغذی در جای جای اتاق انتظار موجود است .دسترسی به آب آشانیدنی یا آب سرد کن می تواند یک نکتع بسیار مهم در سالن پتینه انتظار باشد. تعدادی زیادی وسایل سرگرم کننده و بروز مانند مجلات و کتاب تهیه کنید.

پتینه کاری

7- اخرین نکته که مسئله کم اهمیت نیز نیست سلامتی مریض است بازسازی ساختمان که یک موضوع مهم برای کسی که مطب را دکور می کند می باشد.چون اتاق انتظار می تواند محل رشد هزاران نوع جرم و میکروب افراد مریض باشد وسایل و مبلمانی برای بیماران انتخاب کنید که براحتی قابلیت تمیز شدن و ضد عفونی شدن باشند .بطری ضد عفونی کننده دست روی پیشخوان و میز اتاق انتظار فراموش نشود. , حتما دیوارها و سقف های نقاشی ساختمان مطب سالی یک با رنگ آمیزی مدرن ضدعفونی و میکروب کشی شود.

رنگها می توانند بر روی روحیه افراد در راه مثبت یا منفی تاثیر بگذارند . اگر چه هر رنگ بطور جداگانه احساس متفاوتی به اشخاص مختلف میدهد اما در محیط کار و در ادارات بیشتر موارد با خلاقیت افراد ارتباط دارد. وقتی یک کنیتکس رنگ برای یک دیوار یک اتاق انتخاب میشود نشان دهنده جنبه های خاصی از یک اتاق است.همانند میزان و مقدار نور در یک اتاق.بعنوان مثال یک اتاق کوچک و تاریک می تواند خلاقیت را از بین ببرد اما رنگ شاد یک احساس روحانی پتینه ایجاد می کند که باعث ترویج خلاقیت محیط کار می شود.

در حال حاضر نظرات در باره اینکه کدام رنگ بطور حتم روی خلاقیت تاثیر بهتری رنگ نما دارد وجود دارد اما مطالعات علمی نشان می دهد که رنگهای زرد و آبی بیشترین تاثیر مثبت را روی خلاقیت اشخاص می گذارند. در یک مطالعه علمی ثابت شده است که در یک محیط کار آبی اشخاص میزان خلاقیتشان دوبرابر محیط قرمز رنگ است. رنگ زرد هم محرک تخیل اشخاص می باشد.

رنگ محل کارتان را در ارتباط با چیزهایی که لذت می برید انتخاب کنید. برای مثال اگر شما فضای سبز طبیعت را دوست دارید می توانید هاله ای از رنگ سبز را در محل کارتان به کار ببرید که الهام بخش ایجاد خلاقیت در شماست.انخاب پتینه کاری رنگ روشن برای سقف . رنگ تیره اتاق کارتان را کوچک خواهد کرد و خلاقیت را از بین می برد. در مقابل رنگهای روشن به شما احساس آزادی می دهد که به خلاقیت می انجامد.در انتخاب رنگها از سایه رنگها استفاده کنید . رنگهای انتخابی خود را در فام های مختلف آن رنگ مقایسه کنید. از رنگهای طبیعی استفاده کنید . رنگهای که در طبیعت یافت مشوند و به نقاشی ساختمان اصطلاح مصنوعی نیستند- رنگهای طبیعی در رنگ آمیزی اداره یا محل کارتان از رنگهای اکریلیک استفاده کنید به دلیل شادابتر بودن و دوام بیشتر نسبت به رنگهای روغنی .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com