بازسازی ساختمان

خدمان نقاشی ساختمان تهران

از آنجا که معمولا حلال چسب کاغذ دیواری آب می باشد نقاشی ساختمان در اولین قدم می توانید توسط یک تکه اسفنج آغشته به محلول پاک کننده و یا مخلوط پودر لباس شویی و آب گرم ٬ کاغذ دیواری را مرطوب نمایید در این مرحله می توانید از بخارشو نیز استفاده نمایید تا چسب کاغذ کاملا شل شود .  در قدم بعدی بازسازی ساختمان استفاده از یک کاردک کاغذ خیس خورده را از روی دیوار جدا نمایید در این بین ٬ نقاطی از کاغذ که هنوز از دیوار جدا نشده اند را مجددا خیس نمایید تا مشکلی جهت جدا نمودن کاغذ نداشته باشید . شاید برای شما پیش آمده کنیتکس  باشد که کاغذ دیواری محیط کار یا زندگیتان در نظر پتینه شما جلوه قبل را نداشته و یا به اصطلاح از مد افتاده و بخواهید طرح و رنگ دیگری از کاغذ دیواری یا سایر پوشش های دکوراتیو را مورد استفاده قرار داده و نصب نمایید در این صورت پیشنهاد می شود قبل از هر کاری ابتدا وسایل و اثاثیه رنگ نما داخلی را از اتاق خارج و یا در وسط اتاق جمع نمایید بطوری که بتوانید آزادانه در کناره دیوار حرکت کنید در ادامه می توانید با کمی حوصله مراحل زیر را اجرا نمایید :

البته باید توجه داشته باشید که کاغذهای دیواری چند لایه و همچنین کاغذهای دیواری قابل شستشو که با لایه ای از ونیل پوشش داده شده اند به راحتی خیس نخورده و محلول پاک کننده به پشت کاغذ نفوذ نخواهد کرد که درنتیجه جدا نمودن کاغذ از دیوار سختتر نقاشی ساختمان خواهد شد لذا توصیه می شود در این موارد سطح کاغذ را بطور متناوب خراش داده تا آب و حلال براحتی به پشت کاغذ نفوذ کند علاوه بر این می توانید جهت بلند نمودن کاغذ از روی سطح دیوار توسط کاردک ٬ از لبه های رول نصب شده شروع به جداسازی نمایید .

نقاشی ساختمان
۱-نحوه چیدمان مبل ها را تغییر دهید پتینه چونکه این کار تاثیر زیادی در عوض شدن چهره اتاق خانه تان دارد.
۲-رنگ دیوار اصلی اتاق یعنی دیواری که بیشترین دید را بخود جلب میکند.البته باید بدانید که این کار در حین کم هزینه گی بسیار تاثیر گذار میباشد.
۳-به تناسب ویژه گی هر اتاق قالیچه هایی زیبا با رنگبندی مناسب بر روی زمین پهن کنید.به عنوان مثال و راهنمایی کنیتکس در اتاقی که رنگ دیوار و وسایل ان ملایم و مات است با پهن کردن یک قالیچه با رنگ شاد و زنده میتوانید به اتاق روح ببخشید.
۴-کلید و پریزهای برق اتاق را عوض کنید. چونکه این کار باعث تغییر قابل توجهی در خانه تان میشود.
۵-لوه کشی منزلتان و شیر الات سرویسهای بهداشتی را تعویض کنید.
۶-لوازم و اثاثیه ای را که سالها مورد استفاده قرار نگرفته اند جمع اوری کرده و از منزل خارج کنید.
۷-رو کش صندلیها و مبلهای قدیمی را عوض کنید.این حرکت تاثیر زیادی بازسازی ساختمان در گریز از یکنواختی دارد.
۸-اگر در خانه تان گلخانه ندارید بهتر است برای ایجاد ان اقدام کنید زیرا وجود یک گلخانه هرچند کوچک در منزل میتواند جان بخش باشد.و همچنین شما میتوانید از گلها و درختچه های مصنوعی نیز استفاده کنید.
۹-درهای کابینت ها را عوض کنید.چونکه این کار تغییر زیادی در محیط اشپز خانه شما بوجود می اورد.
۱۰-یک ایده طلایی که قطعا تاثیر بسیار زیادی در زیبایی اتاق خواهد داشت .تزیین نقاشی ساختمان قسمتهایی از دیوارها بوسیله سنگهای تزیینی و آجرنماو حتی کاغذ دیواری های طرح دار میباشد.

در ساختمانهای حیاط دار کمبود طبیعت بوسیله ایجاد باغچه در کناره های حیاط جبران میشود . اما بازسازی ساختمان برای جبران آن در آپارتمان میتوان از گلدانهای کوچک که در گوشه های فضا قرار می گیرند استفاده کرد . سعی کنید گلدانها را در کنار پنجره ها و یا تا جایی که امکان دارد در کنج دیو ارها قرار دهید ، زیرا معمولا گوشه دیوار ها بدون استفاده می مانند. در نتیجه سعی کنید تا جایی که امکان دارد از رنگهای روشن نقاشی ساختمان در طراحی داخلی آپارتمان استفاده کنید . شاید این سئوال برایتان پیش آید که بکارگیری این همه رنگ روشن فضا را یکنواخت و سرد نمی کند؟ در جواب باید بگویم این هنر شماست که با استفاده از قابها و وسایل تزیینی کوچک با رنگ بندی متنوع فضا را جذاب تر نمایید

تاقچه ها، رف ها، ارسی ها، هشتی ها، حوض ها و باغچه ها تنها شماری از عناصر کالبدی طراحی داخلی در ایران هستند. روش معماران گذشته ایرانی در به کارگیری این عناصر، در راستای آن بوده تا از جذابیت فُرم کاسته شود و به غنای فضا افزوده گردد. این کنیتکس همان هندسه همراه با تزئینات است.

به نظر می رسد طراحی داخلی در ایران، از یک سو در چنبره نوستالژیای تاقچه ها، رف ها و اُرسی های قدیم گرفتار مانده و از سوی دیگر به دکوراسیون و ابعاد دراماتیک و تزئینی فضاها تقلیل یافته است. با تمام اینها، طراحی داخلی فرآیندی است که همزمان می بایست پتینه سویه های زیباشناختی و عملکردی را سامان دهد. طراحی داخلی یک ساختمان، داستانی است که شخصیت اصلی آن خود انسان است؛ در این بین حضور او در این فضا، چگونگی آن و ویژگی های فضایی که انسان در آن قرار می گیرد، می تواند تداعی کننده اصولی باشد که در ادامه ? اصل از آنها را می خوانید:

در طراحی یک اتاق خواب رمانتیک بهترین راه در نظر گرفتن روحیه و خواسته های بازسازی ساختمان خودتان است و با پیاده سازی آنها در محیطی ارام و رمانتیک خواهید بود . در زیر نکاتی است که به شما کمک خواهد کرد :

▪ به هیچ عنوان از نورهای درخشان رنگ نما و زننده استفاده نکنید .

▪ مبلمان اتاق را تا حد ممکن راحت و ساده انتخاب کنید

▪ یک ظرف قشنگ محتوی شوکلات های زیبا یا میوه های نقاشی ساختمان خوشرنگ و ریز مثل توت فرنگی بر روی میز توالت زیبایی و ارامش خاصی به همراه دارد .

▪ بر روی میزهای کنار تخت یا بر روی میز توالت شمع های معطر قرار دهید .

▪ از رنگهای خیلی تند استفاده نکنید. با رنگ آمیزی و نقاشی و انتخاب رنگ اصولی آرامش را بر فضای اتاق حاکم سازید.

▪  اگر دیواری را خواهان رنگ آمیزی تند (برای ایجاد هیجان و نشاط بیشتر )هستید ، حتما به مقدار نوری که به آن دیوار می رسد دقت کنید تا با انتخاب رنگ خوب در فضای مناسب به تعادل و هارمونی اتاقتان کمک کنید.

? – نور را دریاب: نور عنصری است که با آن دیدن اشیا ممکن می شود. نور می تواند ریتم خلاقانه ای به یک فضای داخلی ببخشد. بدون نور، نه فرم را احساس می توان کرد، نه رنگ را و نه بافت را. نورپردازی در یک فضای داخلی پیامدهای مهمی در بردارد. چه بسا نورپردازی مناسب یک فضا آن فضا را خوشامد و چشم نواز کند. نورپردازی در کنار ابعاد زیباشناختی، بعد عملکردی هم دارد. نور مناسب در طول شب در یک فضای داخلی می تواند حس محدود بودن یا ابهام و هراس را بر طرف کند. نور مناسب یک اتاق حتی می تواند چهره آدمی را گرم و صمیمی کند. به کمک نورپردازی می توان یک فضای داخلی پتینه را به جزایر نورانی متنوعی تبدیل کرد. پس، از باب مثال، غذاخوری باید نور ملایم و گرمی داشته باشد یا بهترین نورها برای حمام، منابع نوری کم ولتاژ هستند.

?- فرم را بشناس: فرم، توده فیزیکی یک شیء است که سه بعدی بوده و وزن دارد. فرم معمولاً به پوسته بیرونی بنا نسبت داده می شود، در حالی که فضای داخلی هم فرم خاص خود را تشکیل می دهد. معمولاً فرم فضای داخلی تابعی از عوامل مختلف است. نقاشی ساختمان دسترسی ها و سیرکولاسیون مهمترین این عوامل هستند. هر چند نمود فرم بیشتر در پوسته بیرونی یک بنا است با این حال نمود بیرون و درون می تواند یک کل نباشد. توجه داشته باشید که لازم نیست که تمام این ۱۰مورد را انجام دهید. لوسترها و لامپ ها جزو وسایلی هستند که خیلی زود بر بیننده آشکار می کنند که سبک چیدمان خانه تان قدیمی است یا جدید. اگر به دنبال چند ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی برای تغییر دادن خانه تان کنیتکس  هستید، این ۹ مورد می تواند کمکتان کند.

نقاشی ساختمان
۱) تنظیم چیدمان مبلمان و لوازم خانه را تغییر دهید: مبلمان را از کنار دیوار برداشته و سعی کنید آنها را در زوایای جدیدتر و گیراتر بچینید. مثلاً قرار دادن کاناپه به صورت مورب در یک اتاق نشیمن باریک باعث می شود که اتاق وسیع تر دیده شود.

۲) یک دیوار را رنگ کنید.

۳) از گل و گیاه استفاده کنید : گل و گیاه می تواند حال و هوای تازه ای پتینه به خانه بیاورد. اگر علاقه ای به رسیدگی به گل و گیاه ندارید، می توانید از گل ها و درختچه های مصنوعی استفاده کنید. کیفیت گل های مصنوعی هم آنقدر خوب شده است که به سختی می توان آنها را از گل طبیعی تشخیص داد.

۴) یک قالیچه محلی در نقطه ای بیندازید : قالیچه های محلی وسیله بسیار خوبی برای اتاق های گفت وگو و نشیمن به نقاشی ساختمان شمار می رود. قالیچه ای متناسب با اسباب و لوازم اتاق انتخاب کنید و آن را پایین میز بیندازید. گل و گیاه می تواند حال و هوای تازه ای به خانه بیاورد. اگر علاقه ای به رسیدگی به گل و گیاه ندارید، می توانید از گل ها و درختچه های مصنوعی استفاده کنید.

۵) تابلو و آینه از دیوارها آویزان کنید : تابلوهایی آویزان کنید که شخصیت و روحیه شما را منعکس کند. سعی پتینه کنید از قاب های تزئینی تر و زیباتر استفاده کنید. هنگام آویزان کردن دقت کنید که تابلو از هر قسمت خانه قابل مشاهده و گیرا باشد.

۶) مجسمه ها را در یک جا جمع کنید : مجسمه ها و پیکره های کوچک و مرتبط با هم را در قسمتی از خانه که نقاشی مورد ساختمان توجه است کنار هم قرار دهید. این مجسمه ها را به صورت های فانتزی و متنوع بچینید.

۷) از کوسن های تزئینی استفاده کنید : این بالشتک ها و کوسن های تزئینی به سادگی رنگ و بوی کنیتکس جدیدی به خانه می دهد و مبلمان منزل را نیز باشکوه تر جلوه می دهد. لحاف ها و رواندازها نیز مثل کوسن های تزئینی، به اتاقتان رنگ می دهد. این رواندازها و روتختی ها در انواع جنس ها و رنگ ها موجود می باشد. با توجه به روحیه و سلیقه خود زیباترین را انتخاب کنید.

۸) لامپ ها و لوسترها را عوض کنید.

۹) لوازم اضافی را از جلوی دید بردارید : وسایل و لوازم اضافی باعث از بین رفتن جلوه اتاق می شود. برای پتینه برگه ها، اسباب بازی های بچه ها و سایر اسباب و وسایلی که شکل اتاق را بر هم می زند، جای مخصوصی تدارک ببینید. لوسترها و لامپ ها جزو وسایلی هستند که خیلی زود بر بیننده آشکار می کنند که سبک چیدمان خانه تان قدیمی است یا جدید. به دنبال لوسترهایی باشید که جدیدتر و فانتزی باشند و ضمناً با لوازم و رنگ بندی خانه تان نیز هماهنگ باشند. یکی از دیوارهای مهم خانه که در معرض توجه نیز هست را به رنگ دلخواهتان رنگ کنید. تابلوها و نقاشی ساختمان لوازم هنری از آن آویزان کنید و مبل جدید و زیبایی در آن قسمت قرار دهید (البته دقت داشته باشید که رنگ آن با سایر لوازم خانه هماهنگ باشد).

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com