بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان در شرق تهران

استفاده از رنگ‌های گرمی نظیر شکلاتی کم‌رنگ نقاشی ساختمان هم نتیجه مطلوبی خواهد داشت نقاشی ساختمان در شرق چرا که این رنگ به القای حس امنیت خاطر و آرامش کمک می‌کند. یکی از متداول‌ترین رنگ‌های مورد استفاده در سرویس‌های بهداشتی، سفید استخوانی است. زیرا به راحتی می‌توان سایر لوازم حمام از قبیل پرده‌ها، حوله‌ها، دمپایی‌ها و سایر امکانات را با آن مطابقت داد. از این‌رو آزادی عمل بیشتری به شما می‌دهد. رنگ سال قبل فیروزه‌ای؛ رنگی که میرعامل شرکت پنتون درباره آن گفته بود: «فیروزه‌ای رنگ محبت و شفا، ایمان و حقیقت است و با الهام از رنگ آب و آسمان، نشاط‌آور و آرامش‌بخش و پتینه در جهان امروز برای فراز از مشکلات روزمره، رنگی بسیار امیدوار‌کننده است.»‌اما وضعیت نابسامان اقتصاد جهانی و ناامیدی حاکم بر جوامع در سال 2012، رنگی جسورانه‌تر و خشن‌تر را طلب می‌کرد؛ رنگ نارنجی مایل به قرمز!

این تن نارنجی، رنگی پرانرژی و جسورانه است و همان انرژی‌ای که ما برای دوباره شارژ شدن و کنیتکس حرکت کردن به جلو نیاز داریم را در خود دارد. نارنجی نه تنها علامت انرژی و زنده‌ألی است بلکه نشانه‌هایی از قدرت و پشتکار دارد یعنی همان نقاشی ساختمان در شرق چیزی که باید امسال بین انسان‌‌ها طنین‌انداز شود تا بتوان به تغییراتی که چشم انتظارشان هستیم دست یابیم.
نقاشی ساختمانی
مدیرعامل کالر پنتون (لیتریک ایزمن) همچنین گفته است: «نارنجی می‌تواند افکار دلگرم‌کننده را در بازسازی ساختمان ما زنده و به فعالیت تشویق‌مان کند تا بتوانیم به سمت هدف‌های بهتری که در نظر داریم، حرکت کنیم.»

اما لیتریک ایزمن این پیش‌بینی درباره رنگ‌ها را از کجا می‌آورد که زیاد هم بیراه نیستند و خیلی مورد توجه طراحان و مدپوشان قرار می‌گیرد؟

تحصیلات و پیشینه لیتریک ایزمن در رشته روان‌شناسی است و همین مسئله باعث شده تا او بتواند نقاشی ساختمان به‌خوبی فرهنگ رنگ‌ها را باتوجه به مشخصات زمان معنی کند.
اما به جز او متخصصان دیگر در این زمینه توضیح می‌دهند:‌«رنگ نارنجی مایل به قرمز القا کننده امیدواری و خوش‌بینی است که در نتیجه پیوند : احساس سرزندگی حاصل از آدرنالین تولید شده پتینه توسط رنگ قرمز» و «دوستی و گرما و پختگی رنگ زرد» است.

اما هنوز هم شاید متقاعد نشده باشید که چگونه می‌تواند رنگی را تعیین کرد که بیانگر وضعیت یک سال باشد؟
باید بگوییم کارشناسان مؤسسه پنتون هرسال به دنبال رنگی میگردند که تحت‌تأثیر صنایع مختلف است. آنها با رنگ نما استفاده از بررسی روند وقایع جهان و نیز روان‌شناسی حالت روانی انسان‌ها در سال پیش‌رو به این تشخیص می‌رسند که کدام رنگ می‌تواند رنگ سال باشد. خیلی جالب است بدانید که رنگ سال قبل از اینکه مد، فیلم، تکنولوژی، هنر، طبیعت و حالت‌های اجتماعی و اقتصادی افراد نقاشی ساختمان در شرق قرار بدهد، خودش از آنها الهام می‌گیرد.تحقیقات شگفت انگیز جدید نشان می دهد که رنگ در خانه و در قسمت های مختلف آن و همچنین کمک می کند تا محیطی سالم تر و شادابتر داشته باشیم. محققان پتینه دریافته اند که استفاده از رنگ های مختلف می تواند تأثیر مثبتی بر روی فشار خون، کاهش استرس و افزایش انرژی داشته باشد. همچنین رنگ ها می توانند موجب یک خواب راحت برای ما باشند .

برای مثال رنگ قرمز توانایی انتقال سلول های انرژی زا شوند و آنها را افزایش دهند. یکی دیگر از ویژگی های این رنگ افزایش نفس برای ورزشکاران و دوندگان است. حالا حتماً علت استفاده از زمین قرمز در بیشتر مسابقات دو و میدانی را متوجه شده اید. اما در مورد رنگ آبی،

در مورد این رنگ تحقیقات نشان می دهد که موجب کاهش درد مخصوصاً در بیمارانی که نقاشی ساختمان از رماتیسم رنج می برند می شود. چند مورد از خواص رنگ ها را برایتان نوشتیم شما هم خیلی راحت می توانید این رنگ ها را به خانه اضافه کنید و از ویژگی های آن استفاده کنید.

پتینه
در میان هفت رنگ موجود در رنگین کمان (قرمز، زرد، نارنجی، سبز، آبی، بنفش و نیلی) رنگ های گرم قرمز، نارنجی و زرد، سرشار از انرژی هستند. از این رنگ های گرم در آشپزخانه تان استفاده کنید. اگر در اتاقی صبح ها و هرموقع دیگری ورزش می کنید پتینه در آن ها می توانید از این رنگ ها بهره بگیرید. در دیگر قسمت های خانه که در آن ها فعالیت و آمد و شد زیاد است می توانیم از این رنگ ها نقاشی ساختمان در شرق استفاده کنیم. به طور مثال رنگ زرد در آشپزخانه می تواند القا کننده یک روز آفتابی و پرنور باشد. قطعاً کسی وجود ندارد که مایل به استفاده از این فضا نباشد.

رنگ سبز برای چشم از بهترین رنگهاست. این رنگ موجب می شود که شما در زمان خواندن قدرت بیشتری پیدا کنید و زیاد به چشمانتان فشار نیاید. رنگ سبز باعث متمرکز شدن چشم به نقطه مورد دلخواه می شود و این امر سبب آرامش و افزایش توانایی چشم کنیتکس خواهد شد. برای اتاق ها و یا قسمت هایی از خانه که در آن قصد مطالعه کردن و نوشتن دارید از این رنگ بهره بگیرید. همچنین برای انجام کارهایی که در آن نیاز به تمرکز در جزئیات است پیشنهاد می شود رنگ سبز را به کار بگیرید.

رنگ های سرد و خنکی مثل آبی، نیلی و بنفش به ایجاد آرامش در فضای خانه کمک خواهد کرد. پس از یک روز کاری سخت ورود به خانه و استراحت در قسمتی که با این رنگ ها تزیین شده باعث فراهم شدن محیطی آرام می شود. رنگ های خنک که پتینه به آن اشاره شد را سعی کنید در قسمت هایی از خانه بکار ببرید که می خواهید در آن فعالیتی نداشته باشید و استراحت کنید. بیشتر کاربرد این قبیل رنگ ها به اتاق های خواب بزرگسالان و یا کودکان معطوف می شود. قابلیت دیگر استفاده از این رنگ ها به حمام مربوط می شود. هنگامی که می خواهید بعد از یک روز کاری طولانی به حمام بروید حتماً نیاز به آرامش دارید که این رنگ ها به شما این اجازه را می دهد که در فضایی آرام قرار بگیرید.

با وجود گوناگونی و تعدد زیاد رنگ هایی که باید از میان آنها انتخاب صورت بگیرد، شاید در نظر کنیتکس گرفتن این توضیحات کمی به شما که می خواهید خانه را دوباره رنگ بزنید کمک کند تا از میان این گوناگونی رنگ بهترین رنگ را برای قسمت های مختلف  نقاشی خانه و ساختمان  خودتان به کار بگیرید.

این رنگ علاوه بر تمیز جلوه دادن سرویس بهداشتی، براثر مرور زمان طراوت و جلوه‌ خود را از دست بازسازی ساختمان نمی‌دهد و همیشه این طور به نظر می‌رسد که حمام و دستشویی منزلتان به تازگی بازسازی شده‌اند. یکی نقاشی ساختمان در شرق دیگر از محاسن استفاده از رنگ‌های روشن بویژه رنگ سفید این است که هم قابلیت استفاده در حمام‌های سنتی و هم حمام‌های لوکس و مدرن را دارد.

بدلیل بخار آب حمام و برای زدودن و پاک کردن حمام از کپک ها و نقاشی ساختمان میکروبها باید از رنگهای مقاوم و نمیه براق استفاده شود.(رنگ اکریلیک نیمه براق یا رنگ روغنی نیمه براق)

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com