بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان در غرب تهران

 این اوخر به بسیاری از کارهای نقاشی ساختمان نیمه کاره برخورد کردم و یا تماس های زیادی نقاشی ساختمان در غرب داشتم درباره مشکلات مشتریان با کسانی که خود را نقاش معرفی کرده اند و کار را نیمه کاره و یا با کیفیت پایین رها کرده اند.در نگاه اول شاید انتخاب رنگ مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی پتینه مشگل به نظر آید اما با توجه به اینکه محیط حمام کوچکترین محبط کل خانه است استفاده از رنگ‌های تیره در سرویس‌های بهداشتی چندان مناسب نیست، زیرا علاوه بر تاریک کردن محیط، فضای حمام را کوچک‌تر نشان می‌دهد.
پتینه

رنگ‌هایی از قبیل سبز روشن، هلویی یا طیف‌هایی از رنگ زرد(روشن) مطلوب‌ترین رنگ‌ها برای استفاده در حمام هستند. در عین حال رنگ‌های تیره مقدار کمتری از نورها. مصنوعی را بازتاب می‌دهند و به این ترتیب روشنایی حمام شما در صورت عدم استفاده از رنگ‌های روشن، بسیار کنیتکس تقلیل می‌یابد که موجب تاریک و ترسناک‌ شدن این محیط حتی در صبح‌ها می‌شود.

برای حفظ حالت راحتی و آرامش حمام، از رنگهای ملایم و آرامش‌بخش استفاده کنید. در این جا به نکاتی اشاره می کنم که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد:بطور خلاصه سه نوع ترک ساختمانی ما در دیوارها مشاهده می کنیم. که به نقاشی ساختمان در غرب سه دلیل اصلی ایجاد می شود.

1- ترکهای ساختمانی با زوایه 30 تا 45 درجه که به علت نشست کل ساختمان ایجاد می شود. این ترک پتینه عمقی می باشد و بعد از شکافتن مشاهده می شود که آجرها و سیمان ها هم ترک حورده اند.

2- ترکهایی که معمولا عمودی یا افقی اند. این نوع ترکها به دلیل وجود جریان هوا در داخل گچ ایحاد می شوند. دیوارهای که حامل لوله خرطومی برای سیمهای برق و تلفن هستند از این دسته اند. یا اگر ساختمانی مستقیم مورد هحمه باد قرار گیرد ممکن است چنین ترکهایی ایحاد شود. یا دیوارهای شومینه و اطرافش که به غلت حرارت به پوکی گچ می رسند.

3- ترکهایی که بیشتر بصورت پوست پوست شدن مشاهد می شوند که به علت رنگ آمیزی غیر نقاشی ساختمان اصولی و زیر کار نا مناسب ایجاد می شوند.

حال با این مشکل ترک خوردن دیوارها چه کنیم؟

1- ترکهای نوع اول (عمقی) و نوع دوم با هر نوع نقاشی ساختمان در غرب زیر کاری دوباره ترک خواهند خورد.

2- ترکهای نوع سوم با استفاده از زیر کار اصولی و رنگ آمیزی با رتگهای استاندارد قابل رفع شدن هستند.

نقاشی ساختمان متین مجری انواع رنگهای بازسازی ساختمان دکوراتیو و مدرن

سعی کنید حتی المقدور از نقاشان اتحادیه نقاشان ساختمانی استفاده کنید. یعنی حتما شماره عضویت داشته باشند یا کارت مهارت فنی از سازمان فنی کشور داشته باشند.
نقاشی ساختمان
سعی کنید از شرکت ها و موسسات خدماتی پتینه معتبر استفاده کنید.

به قیمتهای ارایه شده توسط نقاش یا شرکت دقت کنید. یک نقاش خوب هیچ وقت قیمت پایین تر از حد متعارف نمی دهد!

وقتی نقاش برای بازدید به منزل یا خانه شما می اورد با طرح چند سوال تخصصی می توانید از کنیتکس میزان توانایی و اعتبار و مهارتش مطلع شوید مانند سوالاتی در باره ترکیب رنگها و …

یکی از ویژگی های مهم یک صنف کاری خوش قول بودنش می باشد. یک نقاش خوب هم از چنین قاعده ای پیروی می کند.

یک رنگ کار حرفه ای همیشه دارای بهترین نوع کاتالوگ نقاشی ساختمان در غرب رنگ می باشد.

همیشه یک نقاش خوب بطور تقریبی پتینه زمان شروع و زمان پابان کار را می تواند حدس یزند/ پس اگر نقاشی آوردید که جمله معلوم نیست جقدر طول می کشد ! با خداست! و … شک کنید. اگر هم عجله ندارید می توانید برای رزو نقاشی ساختمان یا خانه یا محل کارتان با ما در ارتباط باشید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com