بازسازی ساختمان

در کناردل مشغولی های زیادی که در زندگی  نقاشی ساختمان و تصور وجود دارد،  خوب است که دکوراسیون داخلی منزل ما  به نحوی باشد که باعث آرامش شود، خانه محلی آرام شود که در آن بتوانیم چند نفس عمیق بکشیم و ذهن خود را آرام کنیم.  فنگ شویی  به ما یاد می دهد که چگونه انرژی های مثبت بین فضاهای یک خانه جریان پیدا کند. قوانین فنگ شویی برای دکوراسیون منزل زیاد هستند. استفاده از چند مورد از این قوانین به بهبود جو خانه شماکمک می کنند، که تاثیر خوبی در آرامش روح و روان  شمادارد.  در ادامه نکاتی در مورد  فنگ شویی دردکوراسیون خانه  را معرفی می کنیم.  همان طور که فنگ شویی به ایجاد یک دکوراسیون خوب کمک می کند، یک دکوراسیون و طراحی داخلی اصفهان خوب هم در به کار بردن بهترین نقاشی ساختمان روش های فنگ شویی تاثیر گذار است.

1-انتخاب رنگ هایی را که به شما انرژی خوبی می دهند.

انتخاب رنگ اتاق ها  به حسی که در شما ایجاد می کنند بستگی دارد،  رنگ هایی را که به شما انرژی خوبی می دهند استفاده کنید. اگر رنگی را که دوست دارید را در فضا یتان دارید و این رنگ ها تیره و کثیف شده،  دوباره روی آن همان رنگ را بزنید تا تمیز شود.  این مهم است که رنگ، رنگ مورد علاقه ی شما و تمیز باشد.

2- مبلمانتان در مسیر های رفت و آمد  قرار نگیرند:

جای مبلمان نشیمنتان رادرست کنید . مثلاً برای وارد شدن به نشیمن نباید از پشت مبلها رد شوید.  نقاشی ساختمان و تصور دسترسی و رفت و آمد راحت بین اتاق های خانه خیلی مهم است .خانه ای که مبلمانش در جای مناسب قرار دارد و حرکت کردن در آن به راحتی صورت میگیرد، بسیار جذاب و دعوت کننده است.

3- وسایلی  که دوست دارید در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید:

اگر یک تابلوی نقاشی، ساعت ایستاده بلند و یا هر وسایله دیگری  که دوست دارید  نقاشی ساختمان به صورتی در اتاق یا نشیمن خانه خودقرار دهید که دقیقاً در دید باشد، فضای شما خوشایند ترمی شود.

4- مبلمان نشیمنتان را در حالتی صمیمانه کنار هم بچینید:

تعداد مبلمانی که در نشیمن قرار می دهید مهم نیست ،آن ها را طوری بچینید که تمام آن ها به همدیگر ارتباط داشته باشند و برای گفت و گو افراد در جمع مناسب باشند.بین مبلمان میزی  قرار دهید تا مهمانان بتوانند لیوان چای، کتاب یا …. خود را روی آن بگذارند.

حس‌گر رنگ نیکس پرو بدون سیم کار می‌کند و تنظیمات آن در کارخانه و در زمان ساخت انجام می‌شود، در نتیجه نیازی به تنظیم مجدد توسط کاربر نیست. به علاوه این که، دقیق‌ترین نتیجه را در کمترین زمان ارائه می‌دهد.

فُرمِ نیکس پرو به گونه‌ای طراحی شده که از رسیدن نور محیط به سطح مورد نظر جلوگیری می‌کند، در نتیجه هنگام اسکن کردن، از رنگ اصلیِ سطح نمونه‌گیری می‌شود.

ابزارهای لازم برای عکاسی محصول با تلفن هوشمند
بزرگ‌ترین طراحان ابزارهای دیجیتال عصر حاضر
ابزارهای طراحی صنعتی، تجربه مدلسازی آنلاین با پلاگین وکتاری

اطلاعات اسکن شده امکان ذخیره‌سازی در تبلت یا گوشی هوشمند را دارند. اپلیکیشن نیکس پرو نقاشی ساختمان می‌تواند رنگ مورد نظر را در میان داده‌های برنامه که بیش از یازده‌ هزار رنگ هستند جستجو کند و مورد مشابه آن را بیابد.

این اپلیکیشن برای دو سیستم iOS و اندروید در دسترس است.

نور مناسب آرامش‌بخش است و به افزایش خلاقیت و کارایی کمک می‌کند. به همین جهت تمام نقاشی ساختمان و تصور انواع مختلف نور به کار گرفته می‌شوند تا به این اهداف دست پیدا کنیم. اما متاسفانه این روزها بسیاری از خانه‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شوند که در اتاق خواب یا سایر قسمت‌های خانه نور کافی وجود ندارد. نور روی هر چیزی از برنامه خواب گرفته تا قدرت مغزتان موثر است. بنابراین نورپردازی مناسب یا تامین نور کافی نیازمند توجه ویژه‌ای است. در ادامه این مطلب راه‌کارهایی را برای تامین نور در اتاقی که به منبع نور طبیعی دسترسی ندارد یا به اندازه کافی روشن نیست می‌پردازیم.

نوری که دارید را دو یا چند برابر کنید

اگر پنجره‌ای در اتاقتان وجود دارد، برای حفظ حریم شخصی بجای پرده‌های ضخیم از برچسب‌های مات یا لورداپه (پرده‌های کرکره‌ای) استفاده کنید. استفاده از آینه نیز می‌تواند نور پنجره را نقویت کند یا آن را از بازسازی ساختمان سایر اتاق‌ها بازتاب دهد.

مشکلی که بسیاری با ترندهای هرساله دکور خانه دارند این است که آنچه به عنوان وسایل دکور و طراحی خانه معرفی می‌شود واقعا کارآمد نیست و شاید تنها در برخی خانه‌های بسیار اشرافی یا بسیار خاص دیده شود. در این مجموعه سعی شده به نقاشی ساختمان دکورهایی پرداخته شود که برای هر نوع خانه و سلیقه‌ای کارآمد باشد.

مبلمان و تخت‌های پهن و بزرگ

این مبلمان‌ها که در سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار بوده‌اند، همچنان در سال ۲۰۱۷ نیز مورد توجه هستند. علاوه بر زیبایی حس راحتی و لوکس بودن آنها، به جذابیت‌شان افزوده است.

طراحانی که به تعیین ترندهای دکوراسیون مشغولند اذعان می‌کنند که وسایلی که با فولادهای ضدزنگ ساخته شده‌اند کم‌کم جایگاه خود را از دست خواهند داد و به سایه می‌روند.

البته این پروسه چند سالی طول خواهد کشید.

اما ترند بعدی چه خواهد بود؟ قطعا سفید نیست و برخلاف انتظار شما سیاه خواهد بود.

به زودی وسایل آشپزخانه، شست و شو و حتی سایر اتاق‌های خانه را خواهید دید که رنگ نقاشی ساختمان و تصور آنها به جای استیل به سیاهی میل می‌کند و بسیار زیبا خواهند بود.

با وجود همه پیشرفت‌هایی که در چند سال اخیر در تکنولوژی حاصل شده نقاشی ساختمان و تلفن‌های هوشمند و تبلت‌هایی که توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند، بازهم کسانی هستند که دوست داشته باشند یک فضای دنج و خاص برای مطالعه و نگه‌داری کتاب‌هایشان داشته باشند. از ایجاد چنین فضایی در خانه‌تان غافل نشوید؛ شاید شما هم به جمع کتاب‌خوان‌ها پیوستید.

نظافت و تمیز کردن جزو کارهای روزمره‌ای و در عین حال خسته‌کننده‌ای هستند که به هر حال باید انجام شوند. خوب است بدانیم روش‌های کارآمدی برای تمیز کردن کاشی‌ها و سرامیک‌ها وجود دارند که کار را برای ما ساده‌تر می‌کنند.

در مطلب پیش رو، سعی شده بهترین روش‌های تمیز کردن کاشی و سرامیک ذکر شود؛ به طوری که مانند روز اول تمیز و زیبا به نظر برسند.

سه راه بسیار موثر برای تمیز کردن سرامیک‌های کف وجود دارد. با اینکه آب حتی به تنهایی نقش موثری در نظافت بازی می‌کند، اما گاهی کافی نیست و رسیدگی بیشتری نیاز است.

توجه کنید که ابتدا باید همه سرامیک‌ها و سنگ‌ها را جارو کنید و در مرحله بعد روش‌های زیر را به کار ببرید.

سرکه و آب داغ را به مقدار مساوی مخلوط کنید. سرکه به علت داشتن خاصیت اسیدی به طور طبیعی در پاک‌کردن چربی‌ها فوق‌العاده عمل می‌کند. همین خاصیت عامل تاثیر این مخلوط در نظافت کاشی‌ها و سرامیک‌ها است. سطل دیگری را پر از آب کرده و برای شستشوی کف کنار بگذارید. تمام قسمت‌ها را به خوبی تمیز کنید و توجه داشته باشید که گوشه‌ها و ناحیه‌های بین سرامیک‌ها و کاشی‌ها را از قلم نیندازید.  نقاشی ساختمان و تصور در آخر کاشی‌ها را با آب بشویید و زمانی را برای خشک شدن به آن اختصاص دهید.

همچنین می‌توانید یک دوم فنجان الکل (ایزو پروپیل الکل) را به عنوان جایگزینی برای سرکه به کار ببرید.

نکته: اسیدهایی مانند سرکه و برخی دیگر از محصولات مشابه، باعث فرسایش کاشی‌هایی می‌شوند که از سنگ‌های طبیعی ساخته شده‌اند. برای این کاشی‌ها از مایع ظرفشویی، هیدروژن پراکسید، آرد ذرت و جوش شیرین استفاده کنید.

حقیقت این است که روز به روز مشغله‌ها و وظایف افراد جامعه بیشتر شده و از میزان توجه‌شان به محیط اطراف کاسته می‌شود. اکثر افرادی که از کنار فروشگاه شما عبور می‌کنند، سرگرم انجام کارهایی نظیر صحبت با دوستان‌شان، پیام  نقاشی ساختمان فرستادن با تلفن‌های همراه، بیرون آوردن حیوانات خانگی و یا ورزش کردن هستند. این موضوع بیان می‌کند که شما برای جذاب و متفاوت بودن باید بیشتر تلاش کنید تا مقابل ویترین فروشگاه‌تان متوقف‌شان کنید و با کالاهای به نمایش در آمده تحت تاثیرشان قرار دهید به طوری که بخواهند از ویترین عکس گرفته و آن را با دیگران در سراسر دنیا به اشتراک گذارند.

برای تاثیر بیشتر باید روی رنگ‌ها، شکل‌ها و حائل‌ها تاکید داشته باشید. به این معنی که باید به رنگ‌های چشم‌گیر و هماهنگی آنها با سایر نمادها توجه کنید. برای مثال رنگ قرمز همراه با خطوط سرخابی جذاب به نظر می‌رسد. اما این نکته را در نظر بگیرید که همه چیز با محصولات و فروشگاهتان هم راستا باشد. استفاده از حائل‌ها به منظور شکستن رسوم و قیود رایج مفید است به خصوص زمانی که لوازم و مواد هنری نقاشی ساختمان و تصور مختلف در دسترس باشند. فوم‌ها، صنایع دستی، مثل پاپیه ماشه‌ها، و یا هر آیتم کارامد دیگری که مناسب با فروشگاه و محصولات عرضه شده است را هم فراموش نکنید.

طبیعی است اگر ابتدا با ذوق‌زدگی بخواهید از تمام اجناس استفاده کرده و آنها را در ویترین به نمایش در آورید و فکر کنید همه آنها با هم جلوه بهتری پیدا می‌کند. در این صورت، به جای افزایش جلب بازسازی ساختمان توجه، مانع ورود افراد به داخل فروشگاه می‌شوید. بهتر است که برای جلوگیری از یک جلوه نامتمرکز و به ظاهر به هم ریخته، فضای ویترین را خیلی شلوغ نکنید.

images

همیشه به یاد داشته باشید که هدف شما از طراحی مطلوب دکور، جلب توجه خریداران و عابران به محصولات‌تان است. آنها باید با نگاه به ویترین متوجه نوع و جنس محصولات بشوند و هدف شما از نحوه قرار دادن بعضی از آنها به صورت گروهی را درک کنند. به این منظور بهتر است مانع ایجاد هرگونه به هم ریختگی شوید و مشخص سازید که هر کدام از اجزا با چه هدفی به نمایش در آمده‌اند.

زمان طراحی دکور، صاحبان مغازه‌ها و فروشگاه‌های کوچک توجه چندانی به نورپردازی ندارند و دیرتر از سایر قسمت‌ها به یاد آن می‌افتند و یا نورپردازی را به عنوان قسمتی در نظر می‌گیرند که در صورت وجود بودجه اضافه برای آن هزینه کنند. در حالی که نورپردازی یکی از مهم‌ترین اجزای موثر در جلب توجه افراد است.

از قابلیت‌های نور استفاده کنید و با به کار گیری آن کارهای مختلف و زیبایی انجام دهید. می‌توانید نور مستقیم را به بخش خاصی تابانده و اطراف آن را در سایه فرو ببرید به طوری که مهیج‌تر دیده شود و مردم تشویق شده تا به قسمت روشن‌تر توجه نشان نقاشی ساختمان دهند. نورپردازی در نمایش نقطه کانونی نیز تاثیرگذار است. می‌توانید با تابش نور به یک نقطه مورد نظر، به هدایت جهت نگاه‌ها بپردازید.

پیشنهاد می‌شود از تابش نور مستقیم از سقف پرهیز کنید. این کار باعث ایجاد سایه‌های ناخوشایندی می‌شود. به جای آن به نور از کناره‌ها و از جلو فکر کنید. این روش علاوه بر ایجاد حالت سه بعدی، به جذاب‌تر دیده شدن ویترین از زوایای مختلف کمک می‌کند.
نگاه آخر

پس از اینکه تمام لوازم را در جای مناسب قرار دادید، از زاویه‌های مختلف به ویترین نگاه کنید. به ندرت پیش ‌می‌آید که عابران درست در مقابل آن ایستاده و تنها از رو به رو نگاه کنند. از جهات متفاوتی به سمت فروشگاه حرکت کنید و قسمت‌های مختلف مانند نقطه کانونی، کارت‌ها و علائم راهنما،محل قرارگیری محصولات، تمام فعالیت‌های انجام شده و متعادل بودن آنها را بررسی کنید.

در صورتی که از نتیجه نهایی راضی هستید، تبریک می‌گوییم و اگر نه، زیاد سخت گیری نکنید. سعی نقاشی ساختمان و تصور کنید نقاط ضعف را پیدا کرده و در جهت بهبود آنها تلاش کنید.

به یاد داشته باشید که حتی اگر جذاب‌ترین ویترین ممکن در جهان را داشته باشید، پس از مدتی تکراری و یکنواخت خواهد شد. به همین دلیل نیاز است که به طور منظم هر چند وقت یک بار آن را نو کنید و جلو تازه‌ای ایجاد نمایید. این کار شرایط مناسبی را فراهم می‌آورد تا با هر بار تغییر و تمرین بیشتر، خیره کننده‌ترین ویترین‌ها را به وجود آورده و مردم را برای خرید بیشتر محصولات خودتان مشتاق نمایید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com