بازسازی ساختمان

آنچه باید از پتینه و نقاشی ساختمان بدانید

رنگ نمای ساختمان - رنگ مخصوص نمای ساختمان

رنگ نمای ساختمان - رنگ مخصوص نمای ساختمان

تاریخچه نقاشی ساختمان بدانید نقاشی و رنگ آمیزی در ایرانرنگ پلاستیک بر پایه کنیتکس پلی وینیل استات برای نقاشی ساختمان مصارف ساختمانی نیز برای اولین بار در سال ۱۳۳۸ توســـط شرکت پلاسکار تولید و عرضه شد و پس از آن شرکتهای هاویلوکس، رنگین، دیروپ، سوپر رنگ از سال ۱۳۴۱ تا ۱۳۴۷ به تدریج، رنگ پلاستیک خود را به بازار عرضه نمودند. در واقع می توان گفت که در سال ۱۳۴۴ صنعت رنگسازی در ایران شکل تازه ای یافت و واحدهای مـتعددی فعالیت خود را آغاز نمودند. شرکتهای تاباشیمی، دیروپ ایران، رنگین، سوپررنگ و پارس پامچال از جمله شرکتهایی هستند که در این سال پا به عرضه صنعت رنگ کشور گذاشته و محصولات جدیدی مانند لاکهای روی چوب، رنگهای هوا خشک و کوره‌ای صنعتی و رنگهای تعمیری خودرو را به بازار عرضه نمودند.

صنعت تولید رزینهای مورد مصرف در رنگسازی نیز در کشور سابقه ای طولانی دارد. برای بررسی تاریخچه این صنعت به سال ۱۳۴۴ باز می‌گردیم که برای اولین بار رزین الکید به وسیله رنگسازی ایران و رزیـن پلی‌ وینیل‌ استات نیز توسط پلاسکار تولید گردید و پس از آن کنیتکس شرکتهای پارس سادولین، دیروپ ایران اقدام به تولید رزین الکید و هو خست ایران به تولید رزین پلی‌وینیل‌استات همت گماردند. و امروز صنعت رزین کشور با بیش از ۱۲۰ واحد صنعتی و مجموع ظرفیت ۷۵۰ هزارتن در سال قادر است انواع رزینهای پلی‌وینیل‌استات و کوپلیمرهای آن، انواع رزینهای الکید و اصلاح شده آن، آمینو رزینها، انواع پلی‌استر غیراشباع، رزینهای اکریلیک و رزین فنولیک را تولید نماید.
نقاشی ساختمان
نقاشی ساختمان ،,نقاشی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,رنگ امیزی ساختمان,رنگ کاری ساختمان,نقاشی ساختمان,رنگ روغنی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,نقاش ساختمان,رنگ روغن ساختمان,انواع رنگ آمیزی ساختمان,آموزش رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب رنگهای ساختمانی,ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,انواع رنگ ساختمان,نقاشی رنگ روغن ساختمان,اصول رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمان,بتونه کاری دیوار,بهترین نوع رنگ ساختم ,رنگ کردن ساختمان,رنگ ساختمان,رنگ کاری ساختمان,ساخت بتونه ساختمان,ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان ,رنگ امیزی ساختمان,ساختن رنگ ساختمان,رنگ پلاستیک روی رنگ روغنی,رنگ های ساختمان,بتونه کاری,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمانی,جدول ترکیب رنگهای ساختمانی,آموزش بتونه کاری دیوار,آموزش رنگ آمیزی ساختمان,اصول رنگ آمیزی ساختمان,پمپ رنگ,رنگ های ساختمانی,رنگامیزی ساختمان,رنگ روغن دیوار,رنگ روغن ساختمانی,قیمت رنگ آمیزی ساختمان,نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان,نقاشی ساختمان رنگ روغن,نقاشی ساختمان با غلطک,نقاشی ساختمان با پیستوله,نقاشی ساختمان رنگ روغن,رنگ پلاستیک روی رنگ روغن,رنگ پیکوکالر,ترکیب رنگهای ساختمان,ترکیب رنگ های ساختمانی,رنگهای ساختمان,رنگ روغنی پایه آب,طرح رنگ آمیزی ساختمان,انواع رنگ امیزی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمانی,ترکیب رنگ برای نقاشی ساختمان,آموزش رنگ زدن ساختمان,آموزش رنگ کاری ساختمان,آموزش رنگ کردن ساختمان,اصول رنگ امیزی,آموزش رنگ آمیزی فلز,آموزش رنگ کردن ساختمان,اموزش بتونه کردن دیوار,

رنگ سیاه نیز به مانند سفید در تمامی طیفهای نوری متمرکز و  نقاشی ساختمان بدانید مجتمع شده است . سیاه در ورای پرده ای درهم ریخته و آشفته مخفی گردیده است. بسیاری از افراد از این رنگ به عنوان رنگ درمان کننده احتراز می جویند ولی در اثنای درمان به وسیله رنگ ها گاهگاهی از رنگ سیاه استفاده می نمایم. زیرا بارها دیده ام که این رنگ دربرخی موارد بسیار مفید می باشند. این رنگ درزمانی که فرد دچار مشکلات روحی شده و بسیار آشفته حال است می تواند حالت آرام بخش و حفاظت کننده را ایفاء نماید . این رنگ باعث می شود که احساسات زنانه درافراد به حرکت بیفتد و همین امر باعث می گردد که در پتینه وجودشان انرژی مغناطیسی نیرومندی را حس نمایند. باز هم رنگ سیاه از جمله رنگ های موثری است که بایستی توجه شود که به اندازه مناسب مورد استفاده قرار گیرد . زیرا اگر رنگ سیاه در لباسهای مورد استفاده به وفور مورد استعمال قرار گیرد باعث میگردد که فرد دچار افسردگی گردد.

بهترین راه برای بهره برداری از رنگ سیاه آن است که رنگ را به همراه سفید مورد استفاده قرار داد. تاثیرات منفی هر دو رنگ باعث می شود که حالات متعادلی ایجاد شود که همین حالت منجر به فرد از درون آرامش یابد و عدم تعادل و توازن وی نیز از بین میرود. رنگ سیاه باعث می گردد که رفتارهای ناشی از غیر شعور افراد نظم سوق یبند که همین امر سبب قالب گیری منطقی افراد درخصوص رفتار و اندیشه می شود. برای رسیدن به این نقاشی ساختمان  نتیجه بهتر است رنگ سیاه را به تمام بر تن نکنید و حتماً چیزی از لباستان را به رنگ سفید نقاشی ساختمان بدانید انتخاب نمائید.

قرمز یا سرخ :

رنگ قرمز به سبب احراز انرژی شدید در خود باعث می گردد که تحریکات و احساسات فیزیکی و عوامل و اسباب فیزیکی فرد را بیدار سازد و همین بیداری آنها را به شدت به فعالیت وا میدارد . همین رنگ می تواند سرما خوردگی ، ناراحتیهای گردش خون و وجود عفونت در نایژه ها و ریه ها مفید واقع می شود و آنها رادرمان می نماید . اما ناگفته نماند که این رنگ احساسات مربوط به انتقام ، کینه ، بی منطقی ، جسارت ، بازسازی ساختمان عشق و سکس را نیز تهیج می نماید .اگرمقداررنگ قرمز بیشتر مورد استفاده قرار گیرد منجر به ناملایمات احساسی و افسردگیهای ناپایدار می شود . علاوه براین باعث افزایش فشارخون در انسانها می شود . به طور خلاصه رنگ قرمز باعث می شود که حرارت و نقاشی ساختمان بدانید دمای بدن انسان بیشتر شود و گردش خون و جریان آن را سریعتر می سازد و برای افرادی که دارای فشار خون پائینی هستند مفید خواهد بود.

پتینه

لاجورد:

این رنگ در حقیقت نوع تیره تر وغلیظ تر رنگ آبی است . این رنگ در رفع بیماریهای روحی و فیزیکی بسیار مفید می باشد. نیروهای خالی این رنگ به خوبی خون را تمیز کرده و شستشو می دهد. از این جهت بسیاری توکسینها (سمومی که به وسیله میکروبها تولید می شوند ) از طریق این رنگ از بدن و گردش خون خارج می شود . این رنگ تعادل و توازن لازم را در میان دو نیمکره مغر ایجاد کرده و تاثیرات مثبتی می گذارد. این رنگ در رابطه با چهره انسان بسیار موثر است و تمامی سینوسهای صورت را تحت تاثیر نهاده و اگر در بخش های مختلف نقاشی ساختمان بدانید صورت از جمله اطراف چشمها ، گوش ، بینی ، دهان ، گونه ها پتینه ناراحتی هایی مشاهده گردد می توان برای بهبود از رنگ لاجوردی استفاده نمود.

کبود:

رنگ کبود بسی متفاوت تر از سایر رنگها ، بخش اسکلت و استخوان بندی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد. انرژی رنگ کبود در درمان انواع بیماری های سرطانی موثر است ، مخصوصاً در التهاب و عفونت دنده های قفسه سینه و یا جراحیهای استخوانی بسیار مفید واقع می شود . همچنین رنگ کبود در رفع مشکلات سیستم گوارشی و هضم و جذب مواد معدنی و ویتامینها در بدن مفید می باشد.

صورتی :

رنگ صورتی می تواند با انرژی خود احساسات مربوط به مهربانی ، شفقت ، حامی ، یکرنگی ، صراحت ، عشق ، اعتماد و ایمان به آنچه که لازم است را تقویت می بخشد. رنگ صورتی به واسطه داشتن نیروی خاص ، غده تیموس را تحت تاثیر قرارداده و نقاشی ساختمان  انسان را دارای نیروی بخشندگی و با عاطفه می سازد . در تداعی معانی و خاطرات نیز وجود این رنگ مفید واقع می گردد. به طور خلاصه رنگ صورتی در رفع کدورت ، ناراحتی های عصبی ، خشم و آرامش رفتاری بسیار مفید بوده و حالت موثری دارد.

زرد لیمویی :

این رنگ افزایش قدرت فعالیتهای مغزی بسیار مفید است و خصوصیت سرعت بخشی به انتقالات اطلاعات مغزی را دارد. یعنی این رنگ باعث می شود که فرد آنچه را که فرا گرفته سریعاً حلاجی کرده و تحلیل و نقاشی ساختمان بدانید تجزیه را انجام دهد و به نتیجه برسد . این رنگ که مقدار اندکی رنگ سبز را نیز در خود احتواء دارد ، باعث می شود که بدن از برخی میکروبها عاری شده و سلامت خود را باز یابد . انرژی موجود دراین رنگ ، باعث توسعه و پیشرفت و تضمین سلامتی با فتهای بدن و استخوانها و مخصوصاً مغز استخوانها می شود.

زرد طلایی :

این رنگ سیستم رفع کدورت و بخشندگی را در وجود آدمی پرورش داده و تقویت می بخشد . از طرفی رابطه متعادل میان واکنشها و فونکسیونهای بدن آدمی را نیز به طور مداوم تأمین و تضمین کرده و روح آرامش و عفو را درانسان پتینه ایجاد می نماید . این رنگ نیز مانند رنگ سرخ درانسان هیجانات زیادی را ایجاد می نماید.

آبی آسمانی :

این رنگ با میزان استفاده اکسیژن در بدن در ارتباط است . این رنگ به شدت حالت گند زدایی و میکروب کشی داشته و بدن انسان به کمک این رنگ می تواند تمامی ناراحتی های مربوط به آشفتگی روحی ، ناملایمات روانی ، افسردگی و ناراحتی های ذهنی کنیتکس را از بین ببرد . رنگ آبی آسمانی و انرژی موجود درآن باعث می شود که تمامی شرایط مؤثر و منفی که مغز را دچار خود می سازند ، از بین برود.

آبی نیلی :

رنگ مذکور مهمترین رنگی است که با انرژی خود تمامی بدن را تحت تاثیر قرار داده و آرامش پتینه و تسکین لازم را به آن می بخشاید و در واقع بدن را سرپا نگه می دارد. این رنگ در رفع تب شدید بسیار مفید بوده و حالت نقاشی ساختمان بدانید آرامبخش دارد.

رنگ سرمه ای روشن :

این رنگ که حالت غلیظ و تیره آبی است و از دو رنگ آبی و سبز ایجاد نقاشی ساختمان می شود ، بهترین انرژی را در رفع بحرانها و ناراحتی های روحی دارد. این رنگ به واسطه ترکیبی از دو رنگ سبز و آبی ، خصوصیات این دو رنگ را نیز در خود داشته و انرژی های آنها را بربدن موثر می نماید. این رنگ روح نشاط و فعالیت را به انسان بخشیده و میکروبها را از بدن و حتی توکسینها را نیز دفع می نماید .این رنگ در حفظ سلامتی پوست بیمار مفید است و دفع خستگی های جسمانی و ناراحتی های مربوط به گوش نیز نافع بوده و انرژی آن مؤثر می باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com