بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان در ساختار داخلی منزل

با پیشرفت صنعت رنگ و رزین و تنوع آن از نظر فیزیکی وشمیایی ، لازم است  نقاشی ساختمان که رنگ کار نه تنها تجربه بلکه شناختش از مواد ومتریال بروز باشد . این درصورتی اتفاق می افتد که رنگ کار سواد ومطالعه در این زمینه داشته باشد که اگر کارفرما متریالی را انتخاب نکرده وآشنایی از رنگ ندارد واز رنگ کار مشاوره می گیرد به راحتی راهنمایی کند.

گاها مشاهده میگردد که نقاشان همچنان استفاده از رنگ های معروف قدیمی را توصیه می کنند زیرا از مزایا ، مقاومت و دوام رنگهای جدید اطلاع ندارند.در صورتی که با افزایش روز افزون علم در دنیا رنگهای با قابلیت وخواص بیشتر ودوست دار محیط زیست ، تولید وبه بازارعرضه گردیده است.

با پیشرفت تکنولوژی و صنعت رنگ سازی هر روز رنگ های با خصوصیات متفاوت و خاص تولید و عرضه می گردد که بسیار مفید و دارای کارایی چندین برابر رنگ های معمولی در شرایط خاص می باشند به عنوان مثال : رنگ anti dust ، رنگ عایق بازسازی ساختمان گرمائی و سرمایی ، رنگ تصفیه کننده هوا ، رنگ آنتی باکتریال ، رنگ آب گریز، رنگ خود تمیز شونده و …… هرکدام از این رنگ ها می توانند در شرایط و محیط خاصی بسیار مفید و موثر و با صرفه بوده و دارای مزایایی باشند که رنگ معمولی به هیچ وجه نمی تواند آنرا برآورد سازد. اگر در قدیم رنگ فقط برای محافظت از سطوح و زیبایی استفاده می شده اما اکنون تولید کنندگان سعی می کنند غیراز این دو مورد اهداف دیگری را نیز برآورد سازند یعنی با یک نقاشی ساختمان تیر دو نشان نه بلکه چند نشان بزنند .

قیمت نقاشی ساختمان به چه عواملی بستگی دارد؟
الف- کیفیت رنگ: کیفیت رنگ به قیمت آن تاثیردارد.رنگهای درجه یک ودو والی آخر در بازار ایران موجود است .در رنگ آمیزی با رنگ استاندارد ایرانی 30درصد هزینه را مصالح و70در صد هزینه را اجرا می برد اگر قیمت نقاشی 7000تومان باشد 2100تومان رنگ و4900تومان دستمزد خواهد شد.بنابرین بیشترین هزینه را دستمزد به خود اختصاص می دهد .هرچه ظرافت کار بیشتر باشد قیمت نقاشی بالاتر خواهد شد.البته  این  تناسب  در دوره های  مختلف زمانی  اندکی  تغییرات  داشته  است .
ب- سختی کار : دستگیری، ابزار و استفاده از چند رنگ در بک فضا قبمت نقاشی را متغیر خواهد شد.

alanyam.ir_002

قیمت نقاشی نرده های ساختمان
ج- ناصاف  بودن  سطح زیر کار : اگر  سطح زیر کار  خراب  است و احتیاج به  لکه گیری  و یا  بتونه  کاری  زیاد  باشد  طبعا هزینه  نقاشی را بالا  خواهد برد.
2-چگونه کار خوب را از بد تشخیص دهیم؟
الف-عوامل مختلف در کار خوب تاثیر دارد از جمله نوع رنگ و کیفیت اجرا ، کارفرمایان دقت لازم را در انتخاب رنگ داشته باشند بعضی ازرنگ ها پس از رنگ کردن سطوح صاف و یکنواخت را بدست می دهد و بعضی از رنگ ها به خوبی در سطح پخش نمی شوند و جای قلم موی و غلطک  بیش از  حد روی سطوح می مانند.
ب- هرچه قدر هم مصالح خوب وعالی باشد ولی اجرا خوب نباشد نقاشی ساختمان کار خوب وبا کیفیت نخواهد شد.

قیمت نقاشی پنجره ساختمان

آنچه که در جداول رنگ می بینید در سطوح بزرگتر دیوار کمی  روشن تر دیده خواهدشد و در کاتالوک رنگ بژ تیره یک الی دو درجه روی دیوار روشن تر دیده می شود.بنابراین برای انتخاب درست قبل از ترکیب کل رنگ مقدارکمی درست کرده و در یک کادر 30*30سانتی متر نمونه زده و از تن مورد نظرتان مطمئین شوید وبعد تمام رنگ را ترکیب کنید در غیر اینصورت شاید مجبور باشید رنگی که دوست ندارید استفاده کنید.
2- یکی دیگر از مشکلات رنگ بژ اسم های که به یک تن آن بازسازی ساختمان داده می شودمی باشد

گاهی مشاهده شده کسانی که در خانه شان رنگ بژ ماسه ای استفاده کرده اند به آن رنگ پوستی گفته اند وبعضی ها هم به آن نزدیک به خاکستری نامیده اند.
این سوال مطرح است که چگونه یک تن رنگ بژ چند اسم دارد
از آنجا که تن های تولید شده از طرف کارخانه جات رنگ با یک اسم اما تن متفاوت از هم هستند بنابراین به جای استفاده از نام رنگ ، رنگ مورد نظر تان را از روی کاتولوک یا رنگ  دکوراسیون ، تابلو ها وعکس ها انتخاب  و در رنگ آمیزی خانه بکار گیرید، و توجه داشته باشید که رنگ هر خانه ای با نور آن رابطه مستقیم دارد وممکن است رنگی که در خانه دوستان تان زیبا دیده می شود در خانه شما به بازسازی ساختمان خوبی دید نشود.

آیروژل در سال 1931 توسط “استیون کیستلر”، یکی از پژوهشگران دانشگاه استنفورد ایالات متحده کشف گردید و  به دلیل شکل ظاهری اش آن را “دود منجمد” نیز می نامند. هر چند قطعه ای از ایروژل به ابعاد یک انسان تنها 0.5 گرم وزن خواهد داشت، ساختار درونی آن به گونه ای است که قادر است وزن یک اتومبیل کوچک را تحمل کند! ویژگی منحصربفردش در خصوص عایق گرمایی موجب شد تا مسئولین ناسا آن را برای جلوگیری از یخ زدگی روبات سوئجرنر در شب های مریخ، به کار ببرند. به علاوه این ماده برای جمع آوری مواد سرگردان موجود در فضا بسیار نقاشی ساختمان ایده آل است و در جریان مأموریت “استارداست” از آن برای جذب مواد موجود در هاله پیرامون دنباله دار وایلد-2 استفاده شد.

ایروژل چیست؟
ایروژل (هواژل) این ماده بر روی یک لایه ی با ساختار اسفنجی وقابل انعطاف پخش می شود با توجه به اینکه 99.8 درصد آن هواست، دارای مقاومت گرمایی بالا، انعطاف پذیری خوب و چگالی بسیار کم می باشد. عایق گرمایی بسیار خوبی است و لذا در برابر عبور گرما به سختی مقاومت می‌کند. در مورد سرما هم همین‌طور است. امواج صوتی هم به سختی نقاشی ساختمان از ایروژل عبور می‌کنند. از نظر چگالی 1000 بار سبک‌تر از شیشه است. علیرغم اینکه ایروژل شکننده و سبک است، خواص جالب و مفیدی دارد. خواصی که آن را به عنوان یک عایق عالی الکتریسیته، صدا و حرارت، معرفی می‌کند. استحکام بسیار بالای هم یک خاصیت بسیار جالب آن است. یک بلوک نیم پوندی ایروژل، توان تحمل وزنی در حد نیم تن را دارد. اگر بخواهیم ایروژل را از نظر میزان انتقال حرارت با شیشه مقایسه کنیم، باید بگوئیم که یک پنجره‌ی با ضخامت 1 اینچ و از جنس ایروژل به اندازه‌ی پنجره‌ی دیگری به ضخامت 10 اینچ و از جنس شیشه، گرما را حفظ می‌کند. 10 برابر عایق‌تر از شیشه آن هم با وزنی باورنکردنی.

تولید کننده رنگ نانوعایق که بطور همزمان اثرات عایق رطوبتی، حرارتی و صوتی و ضد خورندگی نقاشی ساختمان را نشان می دهد که منحصر به فرد است و با کمترین ضخامت و برعکس عایق های سنتی بازسازی ساختمان یک میلی متر از نانوعایق می تواند مقدار دما را 50 درجه سانتی گراد کاهش  دهد و بیش از 50% درصد از امواج صوتی را مهار نماید و اجرای 200 میکرون از نانوعایق در نمای بیرونی ساختمان به میزان 95% از کل انرژی تابشی خورشید را منعکس می کند و اجرای یک میلی متر از نانوعایق در دیوار و سقف با نشر بیش از 98% از امواج حرارتی سبب دور کردن حرارت تولید شده در ساختمان از دیوارها و سقف و برگرداندن آن به داخل ساختمان می گردد. این نانوعایق تنها عایقی است که بدون نیاز به لوازم دیگر روی تمام سطوح کاشی ، سرامیک، بتن، فلز و … قابل اجرا می باشد. برعکس عایق های سنتی بدلیل ضخامت کم فضای مفید قابل استفاده در محیطهای کاری بیشتر خواهد بود. کاهش هزینه های عایق کاری، زیرا با یک تیر دو نشان می زنید هم عایق بوده و هم به جای رنگ می توان در رنگ آمیزی ساختمان ( نقاشی ساختمان ) به کار برد. با توجه به بازه دمای بین 35- تا 200 درجه سانتی گراد کاربرد گسترده در صنایع و صنعت ساختمان و … شده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com