بازسازی ساختمان

الیاف طبیعی در بازسازی ساختمان

بلکا (belka) جایگزین مناسب رنگ و بازسازی ساختمان ، نوعی پوشش سلولوزی با الیاف طبیعی پنبه سلولز می‌باشد که توسط دستگاه‌های مخصوص در ابعاد بسیار ریز خرد شده و سپس با میزان مشخصی از رزین سلولزی وسنگهای تزئینی کاملا مخلوط شده است. این پوشش به دلیل برخورداری از مواد اولیه کاملا طبیعی می‌تواند در فضاهای بهداشتی و درمانی مانند بیمارستانها نیز مورد استفاده قرار گیرد. بلکا بر روی گچ، خاک و گچ (شمشه کشی شده)، چوب، فلز، رنگ روغن، سیمان، شیشه و… قابل اجرا می باشد.
ویژگی های بلکا و پوشش سلولزی:

عایق حرارت
عایق برودت
عایق صوت
بی نیاز از زیرسازی
نداشتن بو و مواد فرار هنگام اجرا
قابلیت شستشو (با ابر و شامپوی فرش)
خاصیت آنتی استاتیک: به دلیل ساختار فیبری گرد و غبار و ملکولهای سوخته در هوا را جذب نمی‌کند.
مقاومت در برابر آتش و شعله ور نشدن
ترک‌ها را می پوشاند
مقاومت در برابر ضربه
کاهش بازتاب مستقیم نور
قابلیت ترمیم

قیمت نقاشی بلکا و رنگ بلکا

شما برای اینکه از قیمت نقاشی ساختمان با رنگ بلکا  بازسازی ساختمان و همچنین قیمت انواع رنگهای بلکا آشنا شوید کافیست با ما تماس حاصل نمایید تا ما قیمت انواع رنگ و نیز نقاشی ساختمان را به شما اطلاع دهیم
کاتالوگ بلکا در رنگ های مختلف

شما برای دیدن هر گونه کاتالوگ رنگ بلکا در انواع و رنگ های مختلف کافیست با ما تماس بگیرید و با ارسال رایگان کاتالوگ به منزل شما ، کاتالوگ مورد نظر را مشاهده کنید و هر رنگ و هر مدلی که مد نظر شماست را انتخاب کنید و خانه خود را نقاشی کنید قرار است به زودی کاتالوگ های بلکا در سایت قرار داده شود، در صورت تقاضای شما کاتالوگ بلکا در اولویت بالاتری قرار می گیرید و سریع تر در سایت قرار داده می شود
مشاهده کاتالوگ بلکا
سوالات متداول در مورد بلکا و نقاشی بلکا
بلکا، پتینه، رومالین چیست؟

در واقع بلکا، پتینه، رومالین و… نام شرکت های تولید کننده  بازسازی ساختمان پوشش سلولزی می باشند. محصول یکی هست فقط با طرح ها و رنگ های متفاوت.
بلکا چیست؟

45743

بلکا مواد سلولزی می باشد که حاصل ترکیب سلولز پنبه ، کاغذ، چسب پودری (cmc)، وسنگ های تزئینی است. که به صورت پودر می باشد و اجرا کننده فقط به آن آب اضافه می کند و به صورت خمیر درمی آورد. و بوسیله ماله مخصوص بلکا با ضخامت 2 میلی متر بر روی دیوار اجرا می کند.
از بلکا برای سقف حمام و یا جایی که نم دارد می‌توان استفاده کرد؟

بله با اضافه کردن مقداری چسب رزین می‌توان استفاده  بازسازی ساختمان نمود.
آیا بلکا قابلیت شستشو دارد؟

مانند رنگ روغنی نمیتوان بلکا را شست ولی در صورت لک شدن و کثیفی میتوان با کف شامپو فرش بوسلیه یک تکه ابر آنرا تمیز کرد.
بلکا قابل ترمیم است؟

بله. به شما نیز به راحتی می توانید ترمیم بلکا نقاشی ساختمان را انجام دهید.
آیا بلکا دارای بو می باشد ؟

خیر . بلکا به دلیل نداشتن مواد شیمیایی و نفتی هیچگونه بو و حساسیتی ایجاد نمی کند.
سرعت اجرای بلکا چگونه است؟

سرعت اجرای بلکا بسیار بالا بوده به طوری که هر نصاب حرفه ای بازسازی ساختمان روزانه تا 70 متر مربع را می‌تواند اجرا کند. برخی از نوشته های این متن از صفحه اجرا بلکا نوشته شده است

——————————————*-*-*——————————————

هر گونه نظر و دیدگاهی در مورد این مطلب دارید می توانید آن را با ما در میان بگذارید، مطمئن باشید که از هرگونه نظر و دیدگاهی استقبال می کنیم، شما می توانید دیدگاه تان را در صفحه تماس با ما در میان بگذارید

——————————————*-*-*——————————————
خدمات گروه نقاشی ساختمان ایران

اجرا انواع نقاشی ساختمان در طرح، رنگ ها و مدل های مختلف با عضویت اتحادیه نقاشان((نقاشی رنگ روغنی (براق و مات) – نقاشی رنگ پلاستیک – نقاشی بلکا و انواع پوشش های سلولزی – نقاشی مولتی کالر – نقاشی کنیتکس – نقاشی اکریلیک (روغنی بی بو) – نقاشی سیلر کیلر – نقاشی پلی استر و نیم پلی استر – رنگینه – نقاشی پیکو کالر (کامپیوتری) و پتینه کاری و رنگ کاری نمای ساختمان با رنگ های استاندارد))

————————–*-*-*————————–

نقاشی ساختمان ویژه انبوه سازان (پروژه ها)-شرکت ها-ادارات دولتی-سازمان ها-مدارس و بیمارستان ها سفارش نقاشی ساختمان کلی (انبوه ساز) و نقاشی ساختمان جزئی در استان تهران و البرز (کرج) سفارش نقاشی ساختمان کلی (انبوه ساز) در شهرستان ها و مسکن مهر – مسکن اجتماعی

طبق آخرین آمار در حال حاضر، رنگهایی که در بیشتر کشورهای جهان سوم و در حال توسعه استفاده می شوند، در کشورهای پیشرفته از چرخه استفاده خارج شده اند زیرا در آنها اکسید سرب که سرطان زاییش ثابت شده به کار رفته است و باعث مضرات بسیار زیادی برای کارکنان کارخانجات رنگ سازی می شود و همچنین برای مصرف کنندگانی که در معرض استنشاق مواد فرار می باشند مضر است پس از گذشت حدود 70 سال از تولید رنگ هنوز عیوب فراوانی برای رنگ شیمیایی موجود می باشد. لذا به دلایل دانش ایرانی بدین فکر افتاد که لااقل برای رنگ آمیزی  بازسازی ساختمان اماکن و ساختمانها شالوده ای از تفکر قدیمی که مبتنی بر استفاده مواد طبیعی بود و همچنین خلاقیت مدرنیسم را به عنوان پوششهای سلولزی به بازار ارائه دهد.

با در نظر گرفتن تاریخ پیدایش بلکا به عنوان پوشش سلولزی این نتیجه گیری می شود که بلکا صنعتی است که با مرور زمان جایگزین رنگهای ساختمانی می شود و در عین حال زیبایی و سلامت بهداشتی و صرفه جویی منابع نفتی را به ارمغان می آورد.

یکی از عوامل جذب گرد وغبار توسط سطوح، ایجاد بار الکتریکی مخالف بین ذرات معلق در هوا و سطح مورد نظر می باشد. در آزمایشات متعدد مشخص شده است که الیاف سلولزی حداقل (در حد صفر) اشکال را از نظر بار الکتریسیته ساکن ایجاد می نمایند. دلیل این پدیده به جذب رطوبت توسط الیاف سلولزی و پنبه ای مربوط می شود. از مدتها قبل فهمیده شده بود که الیاف، رطوبت موجود در هوا را به خود جذب می کنند از این نقطه نظر جذب رطوبت باعث می گردد از تشکیل الکتریسیته ساکن در الیاف جلوگیری به عمل آید. با توجه به ساختار بلکا که تشکیل شده از رزینهای سلولزی و الیاف پنبه ای و پگیمنت معدنی، هیچکدام از اجزا تشکیل این محصول دارای الکتریسیته ساکن نمی شود و در نتیجه ما شاهد رگه های جذب گرد و غبار  بازسازی ساختمان در سقفها و بالای شوفاژها نمی باشیم.
7- مقاومت در برابر آتش

طول زمان حفاظت در مقابل آتش یا تحمل آتش برای ساختمان می تواند متفاوت باشد و بستگی به فاصله آنها از مراکز آتش نشانی، وجود تجهیزات اطفاء حریق مستقر در ساختمان و یا وجود مــواد قابل اشتعال در آنها دارد. زمان تحمل آتش برای ساختمانهای مسکـونی و اداری باید ســه ربع تا یک ساعت باشدو این زمانی است که معمولاً برای تخلیه ساختـمان لازم است. ساختمانهای بلند، بیمارستانها، تئاتر و سینما 2 ساعت و اماکن تجاری و صنعتـی حداقل باید سه ساعت تحــمل آتش را داشته باشد و در این زمـان آسیب نبیند. انتخـاب نوع پوشش مقاوم آتش و نقاشی ساختمان ضخــامت آن برای ساختمانها بستگی به جنس آنها و همچنین زمانی دارد که برای تحمل آتش، برای آنها در نظر گرفته شده است. در شرایـط ثابت، ضخامت لایه پوشش مقاوم آتش نسبت مستقیم با زمان تحمـل آتش دارد و با افزایش ضخامت، زمان تحمل افزایش می یابد.استاندارد شماره DIN4102 آلمـان، ناظر به عکس الـعمل مصالح ساختمانی در مقابل آتش است. پوشش دیوار« بلکا » بر اسـاس داده های این استاندارد در رابطه با آتش سوزی، مورد آزمـــایش قرارگرفت و نتیجتاً به عنوان یک مصالح ساختمانی که به سختی قابل اشتعال می باشد، طبقه بندی شده و می توان این پوشش دیواررا به عنوان مصالح ساختمانی که به سختی قابل اشتعال می باشد،  بازسازی ساختمان به کار برد. ضمناً تأییدیه عدم اشتعال بلکا را از NWTA استرالیا و دانشکده امیر کبیر اخذکرده ایم.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com