بازسازی ساختمان

محافظت از رنگ نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان پارکت نیاز به مراقبت زیادی دارد. بنابراین یادگیری طرز تمیز کردن و محافظت از آن در جلوگیری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌از آسیب و خرابی دارای اهمیت است. جنس پارکت از چوب بوده و معمولا دارای طرح خاصی است. در دکوراسیون سنتی و کلاسیک زیباست و در دکوراسیون مدرن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین راه برای محافظت از کف‌های پارکت شده، کشیدن جاروبرقی یا جارو زدن عادی به صورت هفتگی و جلوگیری از جمع شدن کثیفی و گرد و غبار است. قبل از طی زدن، با جارو آشغال و گرد و غبار را تمیز کنید. طی را فقط در حد نم مرطوب کنید. آن را خیس نکنید. آب اضافی، پارکت را خراب می‌کند. قبل از استفاده از طی، آن را فشار داده، مطمئن شوید آب از آن نمی‌چکد. فقط از شوینده‌ها و پاک‌کننده‌های مخصوص پارکت استفاده نمایید.

لمینت‌ها را هم می‌توانید خودتان پلیش بزنید. برای این منظور از پاک‌کننده‌های دارای پولیش استفاده کنید. برای پلیش زدن، از طی‌های حوله‌ای یا دستمال نرم استفاده کنید. از آن جا که پارکت‌ها بسیار ظریفند، لازم است از آن‌ها در برابر خراشیدگی و کثیفی محافظت کنید. فرش، قالیچه و پادری؛ آن‌ها را در برابر کثیفی و غبار حفظ می‌کنند. وصل کردن محافظ‌های لاستیکی به پایه مبل‌ها، مانع خراشیدگی آن‌ها می‌شود. مبل‌ها را روی پارکت نکشید. کفش‌های پاشنه بلند و پنجه حیوانات خانگی نیز باعث خراش سطح پارکت می‌شوند. بهتر است در نقاط پرتردد از فرش استفاده کنید و کفش‌ها را بیرون درآورید.
چرا پارکت انتخاب کنیم ؟

خیلی از افراد ، پارکت را بخاطر حس آرامش و آسایش در محیط زندگی اشان استفاده می کنند . پارکت را می توان در منازل ، ادارات ، مراکز تجاری استفاده کرد و دارای مزیت های بسیار زیادی است که آن را برای هر مکان ، انتخابی ضروری می کند . یکی نقاشی ساختمان از مزیت های پارکت ، جذابیت و کیفیت بالای چوب است که این محصول را از محصولات دیگر که برای پوشش زمین استفاده می شود متمایز می نماید . خیلی از مردم دوست دارند پارکت را در منزلشان انتخاب کنند ولی به خاطر هزینه از آن صرف نظر می کنند و از محصولات مشابه ارزانتر همچون کفپوش و…. استفاده می کند در صورتی که این تفکر بسیار اشتباه است .پارکت به اندازه ای که در تصور عموم گران به نظر می آید ، نیست . پارکت یک محصول با دوام است که عمر بسیار طولانی تری نسبت به محصولات دیگر که برای پوشش زمین بکار می رود را دارد ، همچنین دارای رنگ ، طرح و فرمت های مختلفی هست که قابلیت تطبیق پذیری با هر محیطی را دارد و همچنین به ارزش ملک شما می افزاید و زیبایی و گرمای خاص به آن می بخشد .

این نوع پوشش همچنین بهتر از انتخابی مثل فرش است . فرش به نظر انتخابی راحترمی آید در حالیکه خیلی سخت تمیز می شود . اگر شما حیوان خانگی و یا بچه ای داشته باشید شما هر روز مجبور به تمیز کردن و جارو کشیدن فرش می باشید و اگر به صورت اتفاقی سفید کننده ایی روی فرش شما ریخته باشد ،رنگ فرش از بین میرود و به راحتی قابل تعمیر نیست در حالی که پارکت به شما اجازه میدهد که سریعا محلول ریخته شده را پاک کنید و نگهداری و تمیز کردن آن بسیار ساده و اسان میباشد و احتیاج به مراقبت دائمی مانند فرش ندارد.

546

این لایه به طور معمول جدا از پارکت تولید می شود. فوم زیرین که ماده اصلی تشکیل دهنده آن پلاستیک می باشد، برای تصحیح و پوشش ناهمواری های کف محل مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف برندهای موجود در بازار که فوم بصورت جداگانه از پارکت تولید و فروخته می شود، در برند مون لاک مدلی به نام MOON EASY موجود است که هنگام تولید، فوم به لایه زیرین پارکت پرس می گردد و دیگر نیازی به خرید فوم جداگانه ندارد. این محصول نه تنها حمل و نگهداری در انبار را آسانتر می سازد بلکه از نظر نصب نیز راحت تر و مقرون به صرفه تر است. تمامی لایه های کاغذی مورد استفاده در تولید پارکت لمینت ( OVERLAY، BALANCE، و کاغذ دکور ) از تولید کننده های خارجی خریداری و در داخل کارخانه YILDIZ SUNTA MDF با آغشته سازی به رزین، به حالت اشباع شده (حالتی که قابلیت چسبیدن به لایه های دیگر را تحت فشار و حرارت پیدا می کند) درمی آیند. یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم نقاشی ساختمان در تولید پارکت لمینت، نوع سطح پارکت می باشد. برند مون لاک دارای سه نوع سطح مختلف می باشد که با لمس نمونه های آن، تفاوتها کاملا احساس می گردند.
1- سطح TIMBERLAND

این نوع سطح که بیشترین مصرف در بازار را دارد، دارای مشخصه ظاهری فرز می باشد
2- سطح TESTERE

این نوع سطح در کشور ترکیه برای اولین بار از سوی برند مون لاک ابداع شده و منحصر به این برند می باشد.علاوه بر طرح چوب طبیعی، وجود برجستگی ها و فرورفتگی های خاص روی سطح باعث افزایش جلوه طبیعی پارکت می گردد. در دسته رنگ نمونه مون لاک، تنها طرح های تک پلانک (پلانک تعداد طرح موجود در عرض هر شاخه پارکت می باشد) با سطح TESTERE دیده می شوند زیرا مطالعات بازار و نمونه های نصب شده نشان داده است که این نوع سطح در عین حال که به طرح های تک پلانک زیبایی خاصی می دهد اما در طرح های دو و سه پلانک کمی باعث شلوغی کار می شود.
3- سطح WOOD

محصول MOON WOOD محصولی است که با سیستم منحصر بفرد Registered Embossing (برجسته سازی منطبق) تولید می شود. در این محصول صفحه پرس بصورت کامپیوتری با طرح چوب کاغذ دکور منطبق شده سپس پرس انجام می شود که در نتیجه این عمل، نقاط برجسته و فرورفته در سطح پارکت با طرح آن کاملا هماهنگی داشته، حس گرما و لمس چوب طبیعی را به چشم و دست مشتری می دهد.

—————————————————————————————————-

خصوصیت منحصر بفرد دیگری که محصول مون لاک را از دیگر پارکتهای موجود در بازار متمایز می سازد، سیستم کلیک های آن است . پارکت لمبنت مون لاک اولین پارکت کلیک دار ( پارکت بدون چسب ) تولید شده در کشور ترکیه میباشد و سیستم بکار رفته در تولید کلیک های آن تحت امتیاز شرکت UNILIN (اولین شرکت تولید کننده سیستم کلیک پارکت در جهان) می باشد که از سال 2003 تا به امروزبدون کوچکترین مشکلی، در تولید پارکت مون لاک بکار گرفته شده است. خصوصیت مهم این سیستم این است که با داشتن کلیک در هر چهار طرف پارکت، از جابجا شدن پارکتها پس از نصب کاملا جلوگیری می کند. در ضمن نصب آن بسیار آسان و سریع می باشد و به همین دلیل نیز مورد پسند و استقبار خرده نقاشی ساختمان فروشان و نصابان پارکت قرار گرفته است.

پارکِت کف‌‌پوشی از جنس چوب است که برای داخل ساختمان استفاده می شود. بدین صورت که قطعات پارکت را به صورت موازی در کنار هم قرار می دهند تا کف ساختمان پوشیده شود. امروزه کف‌پوشهای جدیدی با مواد «ام دی اف» و «اچ دی اف» نیز استفاده می شوند که به اشتباه با نام پارکت در بازار عرضه می‌شود . این مواد جدید برای نصب موقتی مناسب بوده و فاقد ویژگی های بنیادی پارکت هستند. پارکت ها در ابعاد و اندازهای مختلف مانند ۲۵*۲ متر و۳۰*۱ متر وجود دارند که بخاطر وجود بعضی از مواد پلاستیکی موجود در آن مانع از خوردگی‌های موریانه‌ایی و حشراتی می شود. به علت این نقاشی ساختمان که از چوب در ساختار آن استفاده شده نباید در مجاورت با رطوبت و آب باشد که این نوعی ضعف برای این مواد محسوب می شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com