بازسازی ساختمان

مدل های مختلف پتینه کاری

پتینه کاری اجرای انواع پتینه و پتینه کاری ساختمان در طرح نقاشی ساختمان و مدل های مختلف انواع پتینه و پتینه کاری روی دیوار قیمت پتینه ساختمانی و پتینه کاری – کاتالوگ پتینه کاری پتینه کاری سقف – پتینه کاری دیوار – پتینه کاری در ساختمان برای ارائه کاتالوگ پتینه کاری و مشاوره رایگان کافیست با ما تماس بگیرید گروه نقاشی ساختمان ایران ارائه دهنده انواع رنگ آمیزی ساختمان یا خانه با پتینه کاری با استفاده از نقاشان مجرب و همچنین نقاشی خانه با هر نوع رنگ یا طرح دیگری، این امکان را برای شما فراهم کرده که می توانید مطالب آموزشی در مورد رنگ آمیزی ساختمان و نقاشی منزل و انواع رنگ های ساختمانی و همچنین مقالات در زمینه های مختلف رنگ ها و نقاشی ساختمان را در سایت نقاشی ساختمان ایران مطالعه نمایید و همچنین با دیدن فیلم های آموزشی نقاشی ساختمان از آموزش های تصویری این مجموعه بهره مند شوید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری در نقاشی خانه یا منزل خود داشته باشید و با بهترین رنگ ها خانه خود را رنگ آمیزی کنید پتینه اجرای انواع پتینه کاری روی دیوار, پتینه کاری سقف, نقاشی ساختمان پتینه, پتینه ساختمان, نقاشی و پتینه, رنگ آمیزی پتینه برای اطلاع بیشتر در مورد نقاشی پتینه ساختمان – نقاشی ساختمان با پتینه – پتینه کاری روی دیوار – پتینه کاری روی بازسازی ساختمان سقف و همچنین اطلاع از قیمت پتنه کاری و نیز دریافت کاتالوگ پتینه کاری و بازدید و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید – تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنیم هدف ما جلب رضایت شما ، مشتریان گرامی است چه با آموزش نقاشی ساختمان و چه با انجام خدمات نقاشی ساختمان

شما در مطلب زیر با پتینه کاری و مزایای پتینه کاری و انواع پتینه کاری ساختمان و پتینه کاری روی دیوار آشنا خواهید شد و همچنین با موارد استفاده از پتینه – قیمت پتینه کاری و کاتالوگ پتینـه کاری آشنا خواهید شد، شما در ادامه با مطالب ذیل آشنا می شوید (که می توانید بر روی هر یک کلیک کنید) پتینه کاری چیست مزایای پتینه کاری پتینه کاری ساختمان پتینه کاری روی دیوار موارد استفاده از پتینه قیمت انواع پتینه کاری کاتالوگ انواع پتینه کاری ساختمانی پیتنه کاری چیست؟ پتینه کاری هنری است که در آن با استفاده از رنگ های مختلف و نیز ابزارهای متفاوت، بافت های بصری زیبا و گوناگونی بر روی سطوحی نظیر: دیوار، سقف، ستون و … ایجاد می گردد مزایا پتینه کاری ·پتینه نسبت به رنگ های ساده ای که عموماً استفاده نقاشی ساختمان می شود دلنشین تر می باشد.

34634643

همچنین فضای زندگی و کار را زیبا و پر نشاط می شود · اجرای پتینه کاری روی هر سطحی امکان پذیر می باشد. نظیر:‌ دیوار ها، سقف، سطوح فلزی، پاراوان ها، پارتیشن ها و … · پوشاندن ترک و موج های دیوار و سقف ها که در تمامی ساختمان ها اجتناب ناپذیر می نماید، از دیگر مزایای آن می باشد. · نسبت به رنگ های ساده ای که معمولاً استفاده می شود (نظیر: رنگ های سفید، استخوانی و ..) دیرتر کثیفی، غبار و چرکی را نشان می دهد. · 100درصد قابلود شستشو می باشد. · در صورت زخمی شدن کار به راحتی و در اسرع وقت قابل لکه گیری می باشد. · پایداری آن تا زمانی است که بخواهید محل مورد نظر را مجدداً تغییر رنگ دهید. پتینه کاری ساختمان پتینه کاری دیوار منازل جز یکی از پرطرفدارترین پتینه ها در سرتاسر دنیاست . به این دلیل که یک دیوار ساده می تواند با صرف کمی وقت و هزینه نه چندان زیاد، به یک دیوار بسیار زیبا و چشم نواز تبدیل گردد . هنر پتینه کاری دیوار و بازسازی ساختمان تکنیک های پتینه ساختمانی بسیار گسترده است، با یک تکه پارچه و یا اسفنج و یا نایلون و کمی رنگ، می توان پتینه کاری دیوار را انجام داده و شکل دیوار را به شکلی زیبا و دلفریب تغییر داد امّا باید تا حدودی با هنر پتینه کاری دیوار آشنا باشید .

امروزه خوشبختانه رنگ پتینه کاری و ابزار پتینه کاری در کشور ما به شکل قابل قبولی ورود پیدا کرده ، هرچند هنوز با آنچه که در دنیا جهت پتینه کاری عرضه می گردد فاصله ای بسیار زیاد داریم. پتینه کاری روی دیوار پتینه جایگزین مناسب رنگ و بلکا بوده که باعث عایق شدن دیوار نیز می شود از آنجا که هزینه ان نسبت به رنگ و بلکا بالا بوده عمدتا برای دکوراتیو کردن دیوار های خانه از آن استفاده می شود و تنها بخشی از دیوار را پتینه می کنند . موارد استفاده از پتینه دکوراتیو کردن دور اشپزخانه open نقش برجسته روی دیوار های پزیرایی و اتاق خواب ها ترمیم نقاشی ساختمان دیوارهای آسیب دیده زیبا سازی و دکوراتیو کردن دیوار های راهرو و پارکینگ دکوراتیو کردن حمام و سرویس بهداشتی و نمای ساختمان

… قیمت انواع پتینه کاری برای آگاهی از قیمت انواع پتینه کاری ساختمان و پتینه کاری دیوار و سقف یا منزل خود می توانید با شماره های ما تماس حاصل نمایید، تا علاوه بر راهنمایی و مشاوره رایگان کارشناسان ما ، خانه یا منزل خود را در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت رنگ آمیزی کنید کاتالوگ انواع پتینه کاری ساختمانی شما برای دیدن هر گونه کاتالوگ پتینه کاری در انواع و رنگ های مختلف کافیست با ما تماس بگیرید و با ارسال رایگان کاتالوگ به منزل شما ، کاتالوگ مورد نظر را مشاهده کنید و هر رنگ و هر مدلی که مد نظر بازسازی ساختمان شماست را انتخاب کنید و خانه خود را نقاشی کنید.

نقاشی ساختمان به هنر افراد بستگی دارد اما به طور رسمی و واضح این کار شامل 9 مرحله است که در موقعیت های دیوار های گچی و رنگ شده فرق میکند در دیوار های گچ که رنگ بر روی دیوار نخورده است : الف- دیوار های گچی 1- اولین کار تیغ کشیدن بر روی دیوار گچی و سنباده کشیدن است برای صاف شدن سطح کار . 2- زدن روغن زیر کار بر روی دیوار گچی که این روغن ها انواع مختلفی دارد و باعث سفت شدن گچ و جلوگیری از ترک خوردن دیوار میشود. 3- پس ار خشک شد روغن در این مرحله باید دیوار بتونه شود که بسته به نوع کار (متوسط و خوب) یک یا دو دست بتونه می شود هم سقف هم دیوار. 4- در این مرحله پس از خشک شدن بتونه های کشیده شده بر روی دیوار احتیاج به سنباده کاری است تا سطح کار نقاشی ساختمانبسیار صاف و عاری از لکه ها شود.

5- سنباده کاری دیوار های بتونه شده ایجاد گرد و خاک بر روی دیوار میکند و نیاز است قبل از رنگ آمیزی دیوار و شروع رنگ کاری با یک دستمال نم ناک تمام سطح دیوار را از گرد و خاک پاک کنیم. 6- اولین مرحله رنگ کاری ما در این مرحله شروع می شود که تعیین نوع رنگ و طرح آن بستگی به سلیقه افراد دارد ( انواع رنگهای آبی, قرمز, استخوانی و…) . 7- در این مرحله پس از پایان اولین مرحله رنگ کاری ما نیاز به لکه گیری داریم که این مرحله با بتونۀ مخصوصی است که دقت زیاد در این مرحله باعث زیباتر شدن هر چه بهتر کار در مرحلۀ پایانی میشود و پس از پایان لکه گیری باید یک سنبادۀ نرم بر روی دیوار ها کشیده شود و دوباره گرد و خاک دیوار توسط پارچه ای مرطوب گرفته شود. 8- مرحلۀ 8 و 9 جزء مراحل اساسی هستند که تغییر بازسازی ساختمان نوع رنگ و یا طرح رنگ برای افراد غیر ممکن است در این مرحله دست دوم رنگ بر روی دیوار زده میشود و آرام آرام زیبایی کار نمایان میشود. 9- مرحلۀ پایان نقاشی است و رنگ آخر را بر روی دیوار می زنند در این مرحله کار به پایان می رسد .   ب- دیوار های رنگی 1-در این مرحله کلیه ترکها رو باز می کنیم. پتینه

2- کلیه دیوارها را سنباده کاری می کنیم تا ناصافی های آن از بین رود 3- ترکها و سوراخ ها و در کل لکه ها را بتونه کاری می کنیم 4- در این مرحله پس از خشک شدن بتونه های کشیده شده بر روی دیوار احتیاج به سنباده کاری است تا سطح کار بسیار صاف و عاری از لکه ها شود. 5- سنباده کاری دیوار های بتونه شده ایجاد گرد و خاک بر روی دیوار میکند و نیاز است قبل از رنگ آمیزی دیوار و شروع رنگ کاری با یک دستمال نم ناک تمام سطح دیوار را از گرد و خاک پاک کنیم. 6- اولین مرحله رنگ کاری ما در این مرحله شروع می شود که تعیین نوع رنگ و طرح آن بستگی به سلیقه افراد دارد ( انواع رنگهای آبی, قرمز, استخوانی و…) . 8- در این مرحله پس از پایان اولین مرحله رنگ کاری ما نیاز به لکه گیری داریم که این مرحله با بتونۀ نقاشی ساختمان مخصوصی است که دقت زیاد در این مرحله باعث زیباتر شدن هر چه بهتر کار در مرحلۀ پایانی میشود و پس از پایان لکه گیری باید یک سنبادۀ نرم بر روی دیوار ها کشیده شود و دوباره گرد و خاک دیوار توسط پارچه ای مرطوب گرفته شود. 9- در این مرحله دست دوم رنگ بر روی دیوار زده میشود و آرام آرام زیبایی کار نمایان میشود. 10- مرحلۀ پایان نقاشی است و رنگ آخر را بر روی دیوار می زنند در این مرحله کار به پایان رسیده و حتما در پایان از کار لذت می برید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com