بازسازی ساختمان

رنگ روغنی و دانستنی آن

به طور کلی هر کیلو رنگ روغنی ۴ متر مربع را پوشش می دهد و با توجه به نوع کار نقاشی ساختمان و قیمت رنگ متغیر می باشد. برای مثال فرایند خدمات به شرح زیر می باشد: روغن زیر کار + ماستیک (بتونه کاری) + سمباده کاری با پوسته آب + رنگ آمیزی توضیح: هزینه ها ثابت نمی باشند. شما برای اینکه از قیمت نقاشی ساختمان با رنگ روغنی و همچنین قیمت انواع رنگهای روغنی آشنا شوید کافیست با ما تماس حاصل نمایید تا ما قیمت انواع رنگ و نیز نقاشی ساختمان را به شما اطلاع دهیم
انواع بسته بندی و رنگ بندی رنگ روغنی مروارید (سینتولوکس) رنگ روغنی براق

رنگ روغنی براق مروارید از نوع رنگ های آلکیدی هوا خشک، با رنگ بندی متنوع، قابلیت پوشش و چسبندگی عالی، مقاوم در برابر سایش و حلال های هیدروکربنی، رطوبت و شرایط مختلف آب و هوایی می باشد و برای حفاظت و رنگ آمیزی داخل و خارج ساختمان، سطوح چوبی و فلزی بکار می رود. رنگ بندی : سفید و الوان بسته بندی : کوارت، گالن، 5 لیتری و 5 گالن
مروارید (سینتولوکس) رنگ روغنی نیم براق

رنگ روغنی نیم براق مروارید از نوع رنگ های آلکیدی هوا خشک، با رنـگ بنـدی متـنوع، قابلیـت پوشـش و چسـبندگی عالی، مقـاوم در برابر سـایش و حـلال های هیدروکربنی، رطوبت و شرایط مختلف آب و هوایی می باشد و برای حفاظت و رنگ آمیزی داخل و خارج ساختمان، بازسازی ساختمان سطوح چوبی و فلزی بکار می رود. رنگ بندی : سفید و الوان بسته بندی : ربعی، کوارت، گالن، 5 لیتری و 5 گالن
مروارید (سینتولوکس) رنگ روغنی مات
alanyam.ir_001
رنگ روغنی مات مروارید از نوع رنگ های آلکیدی هوا خشک است و به علت پوشش و چسبندگی عالی، خشک شدن سریع برای حفاظت و رنگ آمیزی سطوح فلزی، گچی و چوبی به کار می رود. رنگ بندی : سفید و سیاه بسته بندی : کوارت، گالن، 5 لیتری و 5 گالن
مینایی – رنگ روغنی (نیمه براق)

رنگ روغنی نیمه براق از نوع رنگ های آلکیدی هوا خشک، با قابلیت پوشش مناسب و چسبندگی خوب برای حفاظت و رنگ آمیزی داخل و خارج ساختمان ، سطوح چوبی و فلزی بکار می رود. همچنین برای تهیه بتونه روغنی می توان از آن استفاده کرد. رنگ بندی : سفید و الوان بسته بندی : کوارت، گالن و 5 گالن
مینایی 2 – پوشش زیرین ( نیمه مات )

رنگ روغنی پوشش زیرین ( نیمه مات ) از نوع رنگ های آلکیدی هوا خشک است نقاشی ساختمان و به علت داشتن خاصیت ضد زنگ، پوشش مناسب وخشک شدن سریع برای حفاظت و رنگ آمیزی سطوح فلزی، گچی و چوبی به عنوان آستری به کار می رود. همچنین برای تهیه بتونه روغنی می توان از آن استفاده کرد. رنگ بندی : سفید و الوان بسته بندی : کوارت ، گالن و 5 گالن
جلای آلکیدی براق 78

جلای آلکیدی براق 78 جلای آلکیدی براق رنگسازی ایران از بهترین رزین آلکیدی تهیه می شود. از مهمترین خواص آن، مقاومت عالی در برابر خمش و خراش و زمان خشک شدن مناسب است و برای براق نمودن و محافظت سطوح چوبی، فلزی و حفاظت سطوح گچی و تهیه بازسازی ساختمان بتونه روغنی به کار می رود. رنگ بندی: شفاف بسته بندی :کوارت، نیم گالن،گالن و 5گالن برای مشاهده سایر بسته بندی و رنگ بندی ، رنگ های روغنی به صفحه رنگ های ساختمانی مراجعه نمایید.

بدون نیاز به حلال: از آنجائیکه رنگهای مولتی کالر برخلاف رنگهای موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچگونه حلالی ندارند، لذا در محیط ایجاد بوی نامطبوع نمی‌کند و به همین دلیل در مکانهایی که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت انها وجود ندارد، نظیر منازل مسکونی، مراکز درمانی، مراکز اموزشی، هتلها و… براحتی قابل اجرا می‌باشد.

بدون پوسته شدن، رنگ پریدگی و زرد شدن: رنگهای مولتی کالر با ایجاد سطحی نقاشی ساختمان با دوام و استثنائی درمقابل رنگ پریدگی، زرد شدن، پوسته شدن، خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ روی سطح بسیار مقاوم است.

تنوع و گستردگی در طرح و رنگ: با توجه به فرمولاسیون خاص امکان ساخت رنگهای متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سطوحی زیبا و چشم نواز را فراهم می‌ کند.

ضد شوره، خزه و رطوبت: این رنگها خاصیت ضد آب داشته که در نتیجه باعث عدم موردی همچون شوره و… می‌باشد.

فوق العاده تزئینی: طرحهای متنوع در رنگهای مختلف، بافت ویژه رنگ، مات و کم جلا بودن رنگ، مشکلاتی از قبیل موج و خرابی سطح زیر کار را در خود محو می‌ کند.

ضخامت کم: بافت زمینه دانه های رنگی بر روی فیلم کمتر از یک میلمتر.

قابل اجرا بر روی تمامی‌سطوح: رنگهای مولتی کالر دکوراتیو بوده و یک لایه فیلم بر رو نقاشی ساختمان سطوح ایجاد می‌نماید و بسیار مناسب برای سطوح (گچ.سیمان، بتون، آهن، چوب، رنگ، سنگ، کاشی، پلاستیک، رنگ روغنی، کنتیکس و….) می‌باشد.

سرعت بالا در اجرا: به علت وجود تکنولوژی بالا در ساخت دستگاهای اجرای این رنگ سرعت قابل توجهی در اجرای آن بر روی سطوح آماده وجود دارد و امکان پوشش دهی بر روی سطوحی که دور از دسترس می‌باشد ایجاد شده است. (مثال: لوله ها، رادیاتورها و… ).

چسبندگی بالا: قدرت چسبندگی بالا بر روی سطوح اجرایی دارد.

آنتی گرافیتی: مقاومت عالی در برابر رنگ بری اشعه ماورای بنفش و امکان جابجایی وسایل نصب شده بدون تغییر رنگ محسوس با سطوح مجاور.

ضربه پذیر و مقاوم در برابر تغییر حجم سطوح یا قالبها: به علت کشش سطحی بالا در مقابل تغییر حجم سطح زیرین و ترکهای مویی مقاومت می‌نماید.

آنتی باکتریال: به علت مواد تشکیل دهنده این رنگ زمینه مناسب برای رشد بازسازی ساختمان باکتریها، میکروبها، قارچها، کپکها، جلبگها، خزه ها و… فراهم نمی‌ باشد.(در داخل گالن).

کم بو یا بی بو: پس از اجرا، بعد از مدت کوتاهی بوی در محیط باقی نمی‌ماند.

در مدت کوتاهی خشک می‌شود: بر روی سطوح گچی و سیمانی در کمتر از یک ساعت و پس از گذشت سه روز کاملا خشک می‌شود و پس از آن قابل شستشو است.

کاربرد نقاشی مولتی کالر در کجاست؟
مولتی کالر یک رنگ شیک و اسپرت می‌باشد که در فضاهای داخل ساختمان مانند دفاتر کار، محیط‌های فروشگاهی، راه پله‌ها، اتاق‌های خواب و یا حتی سایر محیط‌های منزل به کار می‌رود. بافت‌های سلولی بسیار ریز این رنگ که با انتخاب مشتری در رنگ‌های متنوعی خودنمایی می‌کند فضای تک و خاصی به محیط مورد نظر شما می‌بخشد و چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.
موارد مصرف مولتی کالر

رنگهای مولتی کالر قابل اجرا بر روی سطوح داخلی مختلف از قبیل سطوح گچی، بتنی، نقاشی ساختمان چوبی، آهنی، پلاستیکی، آلومینیومی، شیشه ای، کاشی و … می باشد . قابلیت پوشش دهی و چسبندگی فوق العاده رنگهای مولتی کالر این امکان را فراهم می آورد تا در مکانهای مخلفی از قبیل منازل مسکونی، لوازم موجود در منزل (کابینت، تخت خواب، میز، سطوح دکوراتیو و …) مکانهای پر تردد نظیر پاگردهای ورودی، پلکانها، پارکینگها و … مکانهای عمومی مثل : بیمارستان ها، دانشگاهها، مدارس، سالنهای فرودگاه و مترو ، استودیو های ضبط و پخش موسیقی ، آمفی تئاترها ، هتل ها ، ادارات ، فروشگاهها ، موزه ها ، و … استفاده می شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com