بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان و ویژگی خاص مولتی کالر

همانطور که اغلب افراد با رنگهای قدیمی روغنی و نقاشی ساختمان آشنایی دارند باید گفت که مولتی کالر رنگهای روغنی و پلاستیک از مرغوبترین رنگهای ساختمان هستند که در طول سالهای متوالی هنوز جایگاه خود را از دست نداده اند و همچنان از بهترین رنگهای ساختمانی به شمار می آیند،پس اگر رنگهای روغنی و پلاستیک انتخاب شما است بدون شک انتخاب خوبی کرده اید.
رنگهای جدید ساختمانی این روزها به رنگهای مولتی کالر رنگهای اکریلیک بدون بو رنگهای سلولزی بلکا رنگهای اروپایی جوتن رنگهای بافت دار ساندکو رنگهای ساختمانی سانمارکو _رنگهای کد دار کامپیوتری اکریلیک و… می باشند که هر کدام از این رنگهای جدید ساختمانی معایب و مزایایی دارند مثلا رنگهای مولتی کالر سطح ساف و سیقلی ساختمان را برجسته ودانه دانه می کنند که این از نظر بنده دردراز مدت ایراد بزرگی خواهد بود چرا که بعد از مدتی که از مولتی کالر خسته شدید این برجستگی ها به راحتی از روی سطح دیوار پاک نخواهند شد مگر با هزینه مضاعف.رنگهای جدید سلولزی و یا بلکا هم معایب فراوانی در مقایسه با رنگهای قدیمی ما ایرانی ها دارند به طور مثال رنگهای بلکا به هیچ وجه قابل شستشو نیستند ، فضا را کوچکتر از چیزی که هست نشان می دهند ، در دراز مدت تولید جانوران موزی می کنند و …
و اما رنگهای جدید اکریلیک ساختمان که رنگهای کامپیوتری و جوتن هم از این نوع از رنگها هستند .این نوع از رنگها در مقایسه با دیگر رنگهای جدید ساختمانی از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و کاملا با محیط زیست سازگار می باشند.
بدون بو بودن ،طیف های وسیع رنگی ،بهداشتی بودن ،و اجرای سریع از مزایای رنگهای جدید اکریلیک می باشد که بهترین مارک این نوع از رنگها رنگ خارجی جوتن می باشد .
برای نقاشی ساختمان با رنگهای جدید ساختمانی با ما تماس بگیرید

رنگ روغنی رنگ پلاستیک رنگ اکرولیک روغنی بدون بو مولتی کالر بلکا پتینه  رنگ روغنی معمول ترین انتخاب در بین مردم است که  جواب خود را در طول سالها پس داده است که برای دیوارها و سقف آشپز خانه.سرویسهای بهداشتی .ودربها و فلزلت استفاده میشود و100% مورد تائید همه نقاشان ساختمان است . و کاملا قابل شستشو است و از نظر من بهترین انتخاب است رنگ پلاستیک هم رنگ  همیشگی سقفها است که قابل شستشو نیست ولی  جلوه زیباتری به سقفها نسبت به رنگهای دیگه میده و قابلیت اجرایی سریعتری داره و قیمت ارزانتری هم داره.
رنگ اکرولیک یا همان روغنی بدون بو از نظر کیفی به پای رنگهای روغنی الکیدی نمیرسند ولی از نظر زیست محیطی و قابلیت اجرایی سریع و بدون بو بودن انتخاب خوبی هستند و برای کسانی که به بوی رنگ حساسیت دارند پیشنهاد میشود وانتخاب خوبی برای دیوارها است.  مولتی کالر دیوارها را از یک نواختی خارج میکند و جلوه زیبای به دیوارها میدهد ولی باید در نظر داشته باشید ممکن است مولتی کالر دل شما را بعد از مدتی بزند و بخواهید رنگی ساف وسیقلی روی دیوارها یا سقفها داشته باشید که در این صورت هزینه زیر سازی مجدد کار 2برابر خواهد شد و حتی شاید به حالت اولیه هم بر نگردد پس در انتخاب مولتی کالر اول به این نکته توجه داشته باشید.

Untitled-3

بلکا با داشتن تنوع بالا در رنگها و طرحها انتخاب مناسبی برای خانه های قدیمی ویا مغازه ها ست در انتخاب بلکا هم باید به نکات گفته شده در مورد مولتی کالر توجه کنید.چرا که اگر بعد از مدتی
ازبلکا خسته بشوید هزینه رنگ آمیزی مجدد 2برابر میشود.در کل من برای خانه های نوساز پیشنهاد بلکا نمیدم.در ضمن بلکا فضای خانه را کوچکتر از چیزی که هست نشون میده پتینه  خلاقیتی از بکارگیری رنگهای مختلف برای دیوارهاست که به اشکال مختلف وبه سلیقه های گوناگون وجود دارد از جمله پتینه های برجسته طرح ترک و…که برای خانه های بزرگ انتخاب بسیار مناسبی است به شرطی که در فضاها و دیوارهای درستی استفاده شود.برای کل محیط پیشنهاد مولتی کالر نمیشود. با توضیحات بالا انتخاب نوع رنگ با شماست.

رنگ‌های مولتی‌کالر دارای ویژگی‌هایی خاص هستند که این رنگ را از رنگ‌های دیگر متمایز کرده و به آن اولویت داده است.
فوق‌العاده تزئینی‌ و در طرح‌های متنوع و رنگ‌های مختلف موجود است. با توجه به فرمولاسیون خاص، امکان ساخت رنگ‌های متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سطوحی زیبا و چشم‌نواز در بیش از 40 ترام گوناگون را فراهم می‌کند. این رنگ‌ها مولتی کالر بسیار شیک، مدرن و دارای تنوع رنگ روز و محبوب اروپاست.
قابل اجرا بر روی تمامی سطوح‌ است. رنگ‌های مولتی‌کالر دکوراتیو بوده و یک لایه فیلم نازک بر روی سطوح ایجاد می‌نماید و بسیار مناسب برای سطوح گچ، سیمان، بتون، آهن، آلومینیوم، چوب، رنگ، سنگ، شیشه، کاشی، پلاستیک، رنگ روغن، کنتیکس و … است.
بافت ویژه این رنگ و مات و کم‌جلا بودن آن، مشکلاتی از قبیل موج و خرابی سطح زیر کار را در خود محو می‌کند.
از آن جایی که ذرات معلق هوا و دودها را به خود جذب نمی‌کند، برای محیط‌های پرترافیک و یا پر مولتی کالر رفت‌و‌آمد مانند راه‌پله‌ها بسیار مناسب است.
در صورت آسیب‌دیدگی به سادگی با حداقل مواد و به بهترین وجه ممکن قابل ترمیم است.
از آنجایی‌ که رنگ‌های مولتی‌کالر برخلاف رنگ‌های موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچ‌گونه حلال و ترکیبات نفتی مرسوم ندارد، بدون بو بوده و در مکان‌هایی که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت وجود ندارد، نظیر منازل، ادارات، مراکز درمانی، مراکز آموزشی، هتل‌ها و … به‌ راحتی قابل اجرا می‌باشد.
موارد زیر از جمله ویژگی‌های این رنگ ا‌ست:
– اجرای سریع و آسان طی یک مرحله و توسط اسپری کردن رنگ
– توجیه اقتصادی به علت قابلیت پوشش‌دهی زیاد، سرعت سریع اجرا و کاهش نیروی کار
– مقاومت بالا در برابر جذب دوده، غبار و ذرات معلق در هوا (آنتی استاتیک) که در نتیجه هزینه تمیز کاری و نگه‌داری را تقلیل داده، آن را بهداشتی می‌کند.
– قابلیت شستشوی آسان و کامل با آب و سایر نقاشی ساختمان شوینده‌های مرسوم خانگی و دارای مقاومت عالی در برابر رطوبت و شستشو
– بدون پوسته شدن، رنگ پریدگی و زرد شدن: رنگ‌های مولتی‌کالر با ایجاد سطحی با دوام و استثنایی درمقابل رنگ پریدگی، زرد شدن، پوسته شدن، خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ روی سطح، بسیار مقاوم است.
– ضد باکتری: به علت مواد تشکیل‌دهنده این رنگ، زمینه مناسب برای رشد باکتری‌ها، میکروب‌ها، قارچ‌ها، کپک‌ها، جلبک‌ها، خزه‌ها و … فراهم نمی‌باشد. به عبارتی این رنگ‌ها خاصیت ضد آب داشته، ضد شوره، خزه و رطوبت است.
– امکان پوشش‌دهی بر روی سطوحی که دور از دسترس هستند از جمله لوله‌ها و رادیاتورها.
– کم‌بو یا بی‌بو: پس از اجرا، بعد از مدت کوتاهی بو در محیط باقی نمی‌ماند.
– ضربه‌پذیر و مقاوم در برابر تغییر حجم سطوح یا قالب‌هاست. به علت کشش سطحی بالا در مقابل تغییر حجم سطح زیرین و ترک‌های مویی مقاومت می‌نماید.
– در مدت کوتاهی خشک می‌شود. بر روی سطوح گچی و سیمانی در کمتر از یک ساعت و پس از گذشت سه روز کاملا خشک ‌شده و پس از آن قابل شستشو است.
به طور کلی می‌توان گفت به دلیل قابلیت پوشش‌دهی و چسبندگی فوق‌العاده از آن جهت اهمیت دارد که در مکان‌ها و فضاهای مختلف از قبیل:
– منازل مسکونی
– لوازم منزل مانند کابینت‌ها، تختخواب‌ها، میز، سطوح دکوراتیو
– مکان‌های پر تردد مانند پاگردها، پلکان‌ها، پارکینگ‌ها
– مکان‌های عمومی از جمله بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس، سالن‌های فرودگاه‌، آمفی‌تئاتر، مترو، استودیوهای ضبط و پخش موسیقی، سینماها، هتل‌ها، فروشگاه‌ها، موزه‌ها، مطب‌های پزشکی و سالن‌های کامپیوتر قابل استفاده است.

کلمات کلیدی: نقاشی ساختمان|نقاشی خانه|رنگ|نقاشی ,قیمت نقاشی ساختمان – مدل رنگ ساختمان,دانستنی نقاشی ساختمان, رنگ روغنی, رنگ پلاستیک, رنگ چوب,نقاشی منزل, آموزش نقاشی ساختمان, قیمت نقاشی ساختمان,عکس نقاشی ساختمان,عکس نمونه کار نقاشی ساختمان,طراحی نقاشی ساختمان, نقاشی خانه,آموزش نقاشی خانه,قیمت نقاشی خانه,مدل های نقاشی خانه,انواع رنگ ساختمان,جدیدترین رنگ ساختمان,رنگ آمیزی مدرن ساختمان,ایده ای جدید در رنگ آمیزی ساختمان,انواع رنگ های ساختمانی, رنگ آمیزی منزل, رنگ اکرولیک, رنگ بلکا, رنگ دکوراتیو, رنگ رو غنی براق, رنگ روغنی مات, رنگ روغنی نیمه مات, رنگ مولتی کالر, رنگ پنتینه, مزایا و معایب رنگ اکرولیک, مزایا و معایب رنگ بلکا, مزایا و معایب رنگ روغنی, مزایا و معایب رنگ روغنی براق, مزایا و معایب رنگ روغنی مات, مزایا و معایب رنگ مولتی کالر, مزایا و معایب رنگ پلاستیک, مزایا و معایب رنگ پنتینه, نقاشی, نقاشی آبنما, نقاشی نرده های سیمانی و المنهای شهری, نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمانی, نقاشی ساختمان در شهریار, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی ساختمانی در کرج, نقاشی ساختمان درشهریار, نقاشی ساختمانی در کرج در شهریار, رنگ بی بو, سفارش نقاشی ساختمان, رنگ هاوی لوکس, روان شناسی رنگها در نقاشی ساختمان, نمونه کار های نقاشی ساختمان, رنگ اکرولیک, قیمت نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمان|نقاشی خانه|رنگ|نقاشی, نقاشی ساختمان, رنگ ساختمان, نقاش ساختمان, نقاشی خانه, نقاشی منزل, انواع رنگ ساختمان, انواع رنگ های ساختمانی, انواع رنگ ساختمانی, نقاشی ساختمان مولتی کالر, رنگ امیزی ساختمان, هزینه نقاشی ساختمان, نقاشی مدرن ساختمان, نرخ نقاشی ساختمان, رنگ اتاق خواب کودک, رنگ پلاستیک ساختمان, رنگهای جدید ساختمانی, بهترین رنگ ساختمان, انواع رنگ آمیزی ساختمان, نقاشی ساختمان تهران, نقاشی رنگ روغن ساختمان, تصاویر نقاشی ساختمان, رنگ پلی کالر, قیمت رنگ مولتی کالر, عکس نقاشی ساختمان, انواع رنگ آمیزی منزل, بهترین نوع رنگ ساختمان, نقاشی خونه, نقاشی ساختمان مولتی کالر, بهترین رنگ برای ساختمان, رنگ داخلی ساختمان, رنگ و نقاشی ساختمان, قیمت رنگ بلکا, قیمت رنگ ساختمان, طراحی رنگ ساختمان, طراحی نقاشی ساختمان, طرحهای رنگ مولتی

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com