بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان از صفر تا انتها

طراح داخلی تصمیم گرفت تا از چوب بازسازی ساختمان از برای تزئین فضاهای مختلف خانه استفاده کند. علت اصلی این تصمیم طراح داخلی نقاشی ساختمان این بود که فضای داخل خانه را گرم‌تر از پیش می‌کرد و حس به‌تری به ساکنان خانه می‌داد. از چوب به عنوان کف‌پوش خانه، کف‌پوش پلکان و پوشش دیوارها در بسیاری از بخش‌های خانه استفاده شد. به این ترتیب همین چوب به طراح دکوراسیون داخلی امکان داد تا مبلمان خانه را بر اساس همین ماده و همین ترکیب رنگی بچیند.
چوب در ضمن کمک می‌کرد تا طراح داخلی بر تاریخ و گذشته‌ی خانه هم تأکید کند و به ما یادآوری کند که این خانه‌ی قدیمی بسیار بیش‌تر از آن‌چه فکر می‌کنیم قدمت دارد.

جنس خود تخته‌ها بسیار متنوع است و می‌توانند از مواد مختلفی مثل گچ، چوب، فلز، مواد ترکیبی یا کامپوزیت ساخته شده باشند. بعضی از تخته‌ها ساده هستند و فاقد تزئینات ولی بقیه بافت‌ و تزئینات متنوع و زیبایی دارند که خانه یا محل کار شما را زیباتر می‌کنند. سایز بازسازی ساختمان مرسوم این تخته‌ها 60 در 60 سانتی‌متر یا 60 در 120 سانتی‌متر هستند.
سقف کاذب بر روی یک شبکه‌ی فلزی نصب می‌شود که شامل میله‌های طولی اصلی و میله‌های عرضی هستند که باید بر اساس یک الگوی مشخص و مناسب برای هر سقف طراحی و اجرا شوند. بعد از نصب این شبکه‌ی فلزیِ نگه‌دارنده، تخته‌ها به آسانی بر روی این شبکه سوار می‌شود.
alanyam.ir_001
چرا نصب سقف کاذب مفید است؟
مهم‌ترین فایده‌ی نصب سقف کاذب این است که کمک می‌کند تا شما سازه‌های مختلف ساختمان، مثل لوله‌ها، سیم‌های برق و شبیه آن را که نمای عمومی خانه یا دفتر کار را زشت می‌کنند، پنهان کنید. با این‌که ارتفاع سقف شما در بعضی جاها کم می‌شود، ولی در عوض این سقف کاذب به زیبایی نقاشی ساختمان خانه یا محل کار شما کمک شایانی می‌کند.

در صورتی خرابی در لوله‌ها یا سیم‌کشی فقط کافی است تا تخته‌ی بخش خراب را بردارید و بعد از تعمیر آن را دوباره سر جای‌اش قرار دهید.
ولی سقف کاذب فایده‌ی دیگری هم دارد که اهمیت و کاربرد آن به عنوان عایق حرارتی و صدا است. به این ترتیب یک سقف کاذب هم می‌تواند عایق صدا باشد و هم به عنوان عایق حرارتی مانع از هدر رفتن انرژی شود.

اما سقف کاذب کناف فواید مفید فراوانی دارد: سقف کاذب مانع از هدر رفتن حرارت می‌شود، در نتیجه سیستم تهویه‌ی خانه‌ی شما کم‌تر کار می‌کند و در نتیجه هزینه‌ی گرم کردن خانه کم‌تر خواهد بود. یک سقف کاذب به‌مانند یک عایق حرارتی عمل می‌کند، در نتیجه اگر خانه‌ی شما در طبقات بالا قرار داشته باشد، سقف کاذب مانع از این می‌شود که تابش مستقیم خورشید به پشت بام بر حرارت داخلی آپارتمان تأثیر بگذارد. یک سقف کاذب بازسازی ساختمان از نه فقط یک عایق حرارتی که عایق صدا هم هست. به این ترتیب سقف کاذب مانع از این می‌شود که صدای دو واحد آپارتمانی کنار هم باعث ایجاد مزاحمت در خانه‌ی همسایه شود.

یکی از مواردی که می تواند به زیبایی خانه و یا محیط کاری شما بسیار کمک کند استفاده از انواع سقف های  نقاشی ساختمانکاذب است. شما می توانید با کمی ذوق و سلیقه محیط مورد نظر خودتان را بسیار زیباتر از قبل نمایید و فقط کافیست تا با طرحی مناسب یک سقف کاذب کناف خوب برای خود انتخاب و پیاده سازی کنید . با افتخار اعلام می داریم مجموعه بزرگ دی بی لاکچری با کادری مجرب و متخصص اماده ارائه انواع طرح های مدرن و روز دنیا به شما عزیزان است . ما در زمینه طراحی و اجرای انواع سقف کاذب کناف فعالیت می کنیم و دارای تجربه ای چند ساله همراه با نمونه کارهای بسیار متنوع می باشیم .

این روزها استفاده از سقف کاذب در ادارات و شرکت‌ها بسیار مرسوم شده که چند علت دارد که مهم‌ترین‌اش این است که سقف کاذب به شما کمک می‌کند تا سیم‌کشی و لوله‌ها را پنهان کنید، بی‌آن‌که دسترسی به آن‌ها را ناممکن کند. در واقع شما می‌توانید بازسازی ساختمان به راحتی به لوله‌ها و سیستم سیم‌کشی دسترسی داشته باشید، بی‌آن‌که آن‌ها باعث زشتی ساختمان شما شوند. در این‌جا 4 روش مختلف نصب سقف کاذب را به شما معرفی می‌کنیم، این 4 روش به‌ترین روش‌های برای نصب یک سقف کاذب هستند.

1: شبکه‌ی فلزی قابل رؤیت
آسان‌ترین و مشهورترین شیوه‌ی نصب سقف کاذب استفاده از یک شبکه‌ی فلزی است که قابل رؤیت است. در این شیوه شبکه‌ای فلزی بر روی سقف نصب می‌شود و سپس تخته‌ها یا پنل‌های تشکیل دهنده‌ی سقف کاذب بر روی آن سوار می‌شود. نصب این شبکه نیازمند محاسبه و اندازه‌گیری دقیق است. ممکن است اندازه‌ی شبکه‌ی تشکیل شده از پنل‌ها یا تخته‌ها با مساحت سقف شما منطبق نباشد، در این حالت لازم است تا تخته‌ها یا پنل‌هایی که در کنج و نزدیک دیوارها قرار می‌گیرند، برش بخورند.

2: شبکه‌ی فلزی قابل انعطاف (Bandraster)
این شبکه‌ به مانند آن‌چه در بالا ذکر کردیم عمل می‌کند با این تفاوت که قابل انعطاف است و شما نه فقط می‌توانید پنل‌ها یا تخته‌های مربعی را بر روی آن سوار کنید که در عین‌حال اماکن نصب پنل‌ها یا تخته‌های مستطیلی هم بر روی آن ممکن است. به این ترتیب در این حالت شما می‌توانید بر اساس نقاشی ساختمان شکل و نوع سقفی که می‌خواهید شبکه را طراحی و نصب کنید و سقف‌هایی با شکل و حالت مورد پسندتان را بر روی آن پیاده

اگر اجزای مبلمان در حکم شخصیت هایی باشند که در طراحی صحنه ی شما ایفای نقش می کنند ,آنچه به واقع تعیین کننده ی مکان و فضای مورد نظر شماست دیوار ها و سقف می باشند.یعنی همان عناصر مهمی که پس زمینه ی صحنه ی زندگی شماست.این روزها با پیشرفت هایی که در زمینه علم معماری شده است دیگر ماننند قدیم برای سقف ااز معماری و مصالح سنتی استفاده نمی شود . هر روز شاهد فراگیر تر شدن انواع سقف های بازسازی ساختمان کاذب کناف در بازار هستیم و با توجه به خصوصیاتی که دارد طبیعی هم هست که استفاده از آن نیز رو به افزایش باشد.شما می توانید برای هر چه زیباتر کردن محیط  مورد نظر خود از یک شرکت  معماری و ساختمانی در این زمینه کمک بخواهید و در ابتدا از انها بخواهید که برای محیط شما اقدام به طراحی متنوع سقف کاذب متناسب با شرایط فیزیکی انجا نمایند. بعد از اینکه طرح مورد نظر اماده شد نیازمند افرادی هستید که در این زمینه مهارت نصب و راه اندازی لازم را دارا باشند و در اجریا سقف کاذب بتواند به شما کمک کنند.در تمام موارد فوق با اطمینان به شما اعلام بازسازی ساختمان از می کنیم که مجموعه لاکچری امادگی لازم در جهت قبول سفارشات شما را دارا می باشد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com