بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان با متریال

شرکت بازسازی ساختمان با اخیراً نوسازی یک ساختمان 2 و نیم طبقه در شهر پینگ‌تونگ این کشور نقاشی ساختمان را بر عهده گرفت. اهمیت کار این شرکت طراحی داخلی این بود که خانه‌ی مذکور یک نمونه از خانه‌های دو نیم طبقه‌ای است که در این کشور کوچک آسیایی بسیار مرسوم بوده است و سقف کاذب کناف در ان حرف اول را می زند.. به طور معمول طراح داخلی ترجیح می‌دهد که نیم‌طبقه را تخریب کند. علت‌اش این است که این نیم‌طبقه هم روشنایی را به شدت محدود می‌کند و هم این‌که در طراحی جدید خلل ایجاد می‌کند. با این‌حال طراح داخلی شرکت طراحی داخلی هائو دیزاین اصلاً قصد دست زدن به خانه را نداشت و می‌خواست ظاهر اصلی آن را حفظ کند و صرفاً فضای داخلی آن را نوسازی و برای زندگی مدرن امروزی مناسب کند و شاید هم  برای کمی زیباتر کردن آن برای سقف ها اقدام به طراحی سقف کاذب نماید.
طراح داخلی راهی را برگزید که درست برعکس راهی بود که یک طراح داخلی دیگر انتخاب می‌کرد. او تصمیم گرفت که دیوار حائل نیم طبقه را کلاً تخریب کند و به این ترتیب از نورگیری نیم طبقه استفاده کند و فضای داخلی خانه را روشن‌تر کند.

alanyam.ir_004

از مزایای داشتن سقوف کاذب در یک ساختمان می توان به این نکته مهم اشاره کرد که دیگر شما برای پنهان کردن مواردی همچون لوله کشی ها و سیم کشی ها و کلیه کارهای زیر ساختی یک ساختمان دغدغه ای نخواهید داشت و همه این موارد را می توانید در زیر سقف های کاذبتان پنهان نمایید.در بازسازی ساختمان ضمن اگر به صورت استاندارد و اصولی بتوانید از این محصول استفاده نمایید علاوه بر زیبایی که به ساختمان شما خواهد بخشید می تواند محیطی کاملا اکوستیک را برایتان پدید آورد.محطی که در ان اتلاف انرژی به حداقل خواهد رسید.همچنین با یک نور پردازی زیبا می توانید محیط منزل و یا هر جای دیگر که در ان سقف کاذب کناف به کار رفته را زیباتر و چشم نواز تر نمایید.

در مورد سقف های کاذب می توان ساعت ها صحبت کرد و مقاله نوشت . در این بخش می خواهیم به صورت کلی به معرفی موارد مختلف از سقف های کاذب بپردازیم.این محصول می تواند در مدل های مختلفی به صورت گچی -چوبی -فلزی-پی وی سی -شیشه ای-اهنی – آلومینیومی -کامپوزیت و.. دیگر مدل های مختلف ظراحی و تولید شود.

با استفاده از سقف کاذب کناف شما می توانید کلیه سیم کشی ها و لوله کشی های ساختمان خود را در زیر ان پنهان کرده و مانع از بر هم ریختن ظاهر ساختمان خود شوید.اگر بتوان به خوبی برنامه اجرای سقف کاذب را انجام داغد می توان هم از ان به عنوان یک عایق خوب در مقابل صوت استفاده کرد و هم اینکه پوشش مناسبی در جهت عدم تلف انرژی خواهد بود.در ضمن با داشتن یک سقف کاذب می توان از آن در جهت نور پردازی و زیبایی ساختمان خود استفاده نمایید.

وقتی مهمان وارد خانه‌ی شما می‌شود، اول از همه چشمش به سقف می‌افتد، چون سقف یک خانه هم می‌تواند به زیبایی آن بیافزاید و هم چهره‌ی خانه‌ را زشت کند. زمان زیادی از روزهایی که سقف خانه‌ها ساده و بدون تزئینات بود، گذشته، الان مردم می‌کوشند تا  بازسازی ساختمان سقف خانه‌ها را به محلی برای نمایش ظرافت و سلیقه‌شان تبدیل کنند تا به دیگران نشان دهند که خانه‌شان بهترین طراحی سقف کاذب را دارد. یکی از به‌ترین راه‌ها برای تغییر چهره‌ی سقف یک خانه به‌کارگیری سقف‌های کاذب کناف است.

دیوار ها و سقف ها از دید طراحی و دکوراسیون داخلی دارای اهمیت بسیار فروانی هستند. سطحی که یک دیوار و یا یک سقف کاذب گناف  به  خود اختصاص داده است انچانان مهم و ارزشمند است که می توان با مدیریتی هوشمندانه طراحی فوق العاده ای بروی انها پیاده سازی کرد.اگر بدانیم رنگ ها و نقش ها یی که می توانی با طراحی انواع سقف کاذب بروی ان پیاده سازی کرد تا چه حد می تواند بر آرایش و دکور محیط ما تاثیر مثبت بگذارد بی شک به هیچ وجه حتی ذره ای از ان غافل نخواهیم شد.شاید رد وحله اول برای انتخاب رنگ یا کاغذ دیواری دچار مشکل در انتخاب شویم و ندانیم که باید دقیقا چه کار کرد.این نکته را هیچگاه فراموش نکنید که سقف های کاذب نقاشی ساختمان کناف مانند بومی سفید برای شما مهیا شده تا شما هنر و خلاقیت خود را بروی ان پیاده سازی کنید . این مورد برای دویارها نیز به همین سبک است و اینجا هنر و خلاقیت طراح است که باعث وجه تمایز میان یک طرح و دکور خواهد شد.

همانطور که می دانید تنوع پوشش دیوارها و سقوف بسیار بازسازی ساختمان زیاد است پس بهتر است ابتدا با آرامش خاطر به کاوش در گزینه ها و امکانات موجود بپردازید.فراموش نکنید که دیوارها در حکم قالبی هستند که قفس زندگی شما را زیباتر جلوه می دهند.البته این را باید دوباره تاکید کرد که مزان تاثیر گذاری دیوارها و سقف کاذب کناف بستگی به تصمیم هایی که شما برای انها می گیرید دارد . هر چقدر که در اجرای انواع سقف کاذب دقت بالایی به خرج دهید و هر چقدر که طراحی ان حرفه ای و زیبا صورت پذیرفته باشد همه و همه این موارد می تواند در نهایت نما و جلوه خاصی به محیط مورد نظر شما دهد.مثلا اگر دوست دارید که اتاق مورد نظر شما خلوت و کم اثاث باشد باید  سعی کنید با رنگ های قوی فضا را پر کنید.و طراحی و انتخاب را که تا حدی ساده و در اصطلاح امروز مینی مالست از کار در آمده است گرما ببخشید.البته شاید می خواهید که دیوارها و سقف ها  نقاشی ساختمان در پس زمینه محو شوند تا نورهای متمرکز بر اجزای مبلمان بتابد و آن ها را بیشتر نشان دهد و برجسته کند.در این صورت رنگ های خنثی و نقش های ظریف و محو دیوار و سقف به اتاق لطافت می بخشد بدون این که بر ان چیره شود.

در این بخش می خواهیم در مورد سقف کاذب کناف و همچنین مباحث مربوط به طراحی سقف کاذب و در آخر نیز اجرای سقف کاذب به ذکر نکاتی بپردازیم. در ضمن شما علاقه مندان و متقاضیان عزیز در هر سه زمینه فوق می توانید با مجموعه لاکچری در تماس باشید  و از ما بهترین طرح ها و پیشنهادات را دریافت نمایید .در این زمینه ما دارای ده ها نمونه کار موفق و حرفه ای هستیم و با سال ها تجربه عملی امادگی دریافت پروزه های کوچک و بزرگ شما هستیم.می توانید بازسازی ساختمان با از بخش تماس با ما با ما در ارتباط باشید و یا به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه نمایید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com