بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان در طراحی داخلی

مطمئین نیستیم که آیا این نتیجه¬ی تاریخچه قدیمی ایتالیایی است یا طراحی سلیقه خوبی است بازسازی ساختمان که در این ژنتیک این افراد وجود داشته است، اما مطمئنا ایتالیایی ها میدانند چگونه طراحی دکوراسیون خانه را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.
خانه های سبک ایتالیایی نه تنها تجملی هستند، بلکه از کف تا سقف در تجمل لایه بندی شده اند- حتی یک گوشه را نیز از دست نداده اند. همه جزئیات با بالاترین کیفیت است و هنرمندی ممتاز به حد اعلای خود رسیده است. خانه های ایتالیایی دنیای قدیمی دارای لوسترهای کریستالی مورانو هستند که سقف های مسطح را مزین کرده است. دیوارهای آنها گچکاری تزئینی و نقوش رنگی دوست داشتنی را به تصویر می کشند، و کف پوش ها با چوب براق یا سنگ مرمر همراه با فرش های مخملی پوشش داده شده اند تا به راحتی آن بیفزایند.
خانه های ایتالیایی مدرن با سطوح صاف و هموار نیز وجود دارد که بیشتر مینی مالیست هستند اما با درخشش آشپزخانه های لاکی، لوسترهای تندیسی که با کریستال های شیشه ای مزین شده اند، و اثاثیه دلپسند که ادامه دهنده¬ی سنت بالاترین کیفیت هستند، طراحی مجلل را حفظ کرده اند.
برای الگوبرداری از هر یک از این دو سبک ایتالیایی، باید به بالاترین کیفیت توجه ویژه ای داشته بازسازی ساختمان باشید. ممکن است تصمیم بگیرید که از یک طراح بخواهید در این ماموریت طراحی دکوراسیون به شما کمک کند، چرا که شما یک دکور جدید مجلل بدون ابتکار نمی خواهید-این نوع دکور هر چیزی است به جز یک سبک ایتالیایی فوق العاده.

1

سبک ایتالیایی: برازندگی اعلاء
ما درباره برازندگی ناچیز صحبت نمی کنیم. دکور ایتالیایی به هیچ عنوان ناچیز نیست، بلکه وقتی به درستی انجام گیرد، همچنان برازنده باقی می ماند.
سبک ایتالیایی دنیای قدیمی ممکن است بعضی اوقات برای افرادی که رویکرد مینی مالیست را برای دکوراسیون ترجیح می دهند دارای اولویت باشد، با این حال، برازندگی اعلای سبک ایتالیایی را نمی توان نادیده گرفت. چگونه می توان کیفیت خالص ستونهای باشکوهی که در حاشیه¬ی این اتاق ها هستند، و معماری پنجره های گنبدی و سقف های مطبق را انکار کرد؟ اگر ایده اضافه کردن ستونها به خانه را دوست دارید، می توانید مقاله¬ی 10 روش برای بازسازی ساختمان استفاده از ستونها به عنوان جنبه های طراحی در خانه را مطالعه کنید و دکوراسیون داخلی خود را به شکل بی نظیری زیبا نمایید.
این برازندگی باشکوه به همه¬ی اتاق های خانه های سبک ایتالیایی وارد می شود، حتی اتاق خواب. به این اتاق نشیمن زنانه باشکوه در تصویر زیر نگاه کنید؛ این اتاق سرشار از برازندگی ایتالیایی است. اگر شما ظاهری شیک از تجمل طبقه بندی شده می خواهید، این تصویر یک مثال کامل برای الگوبرداری است.

4

سبک ایتالیایی: مزین شده با طلاکاری
این جاست که دکور ایتالیایی می تواند به دلایلی جزء اولویت ها شود. البته، وقتی به جا و مناسب انجام گیرد، طلاکاری اضافه شده به طراحی ایتالیایی می تواند آخرین لایه تجمل باشد.
طلاکاری در طراحی ایتالیایی بسیار محبوب است (هم مدرن و هم سنتی) و بازسازی ساختمان در همه جا خودنمایی می کند-فریم آینه ها، میناکاری در اثایه¬ی ساخته شده از چوب ماهون و میناکاری کاشی ها. حتی رگه های موجود در سنگ مرمر علاقه به گیرایی طلا را منعکس می کند (تصویر زیر را ببینید).
جای دیگری که این سبک طلاکاری خود را بروز می دهد، در لوازم است، و لوازم بسیاری در این خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. البته، حتی اینها نیز با بالاترین کیفیت تولید شده اند- شما در یک خانه ایتالیایی وسایل درجه دو فروشگاههای زنجیره ای را نخواهید دید. بلکه، تجهیزات برازنده ای خواهید دید که با حکاکی دستی روی سنگ، مرمر یا چوب و فلز پوشانده شده از ورقه طلا، به دست آمده اند. کریستال ها، شیشه و آینه ها نیز نقش مهمی در دکوراسیون داخلی منزل این خانه های افراطی دارند. چگونه می توان مبهوت این خانه های طلاکاری شده و درخشنده نشد؟

34634643

5

سبک ایتالیایی: کاشی، مرمر و سنگ
از مرمر گرفته تا سفال، ظروف سنگی تمام گونه ها ریشه در تاریخچه ایتالیایی دارند. هنرمندان ایتالیایی باستانی این سنگ های روستایی را به قطعات زیبا تبدیل کرده اند. هنر کاشی ها و کف پوش های تزئینی ایتالیایی نشان دهنده این هستند که کف پوش های ایتالیایی به سطح جدیدی در استانداردهای دکوراسیون رسیده اند، به خصوص به خاطر کاشی های زمینی مرمری، که بسیار مورد حمایت پاپ قرار گرفت، آنها برای کف کلیساهای خود این کاشی را درخواست کرده بودند.
طراحی های هندسی، رنگ و هنر میناکاری این کاشی های سنگی، در خانه های سبک ایتالیایی برازنده، ماهرانه و ضروری است. امروزه خانه هایی که برازندگی را انتخاب می کنند، کف و دیوارها را با این سنگ های مرمر با رگه های براق می پوشانند، و طراحی مدرن از مزیت درخشندگی این سنگ ها برای افزودن گیرایی به طراحی داخلی مینی مالیست استفاده می کند.
اگر می خواهید تاثیرگذاری این طرح را احساس کنید، به راهروی خانه خود کاشی بازسازی ساختمان مرمری با شکوه اضافه کنید، یا با اضافه کردن مرمر به دیوارها و کف حمام، آن را مجلل تر جلوه دهید. اگر سبک روستایی را دوست دارید، آنگاه از کاشی های سفالی در خانه خود استفاده کنید، رنگ ها و بافت آنها یک سطح کامل دیگر از هنر ایتالیایی ممتاز به شمار می رود.

2

سبک ایتالیایی: طراحی مدرن تر
همان طور که قبلا اشاره شد، به نظر میرسد در سبک ایتالیایی دو مکتب به وجود آمده است، ایتالیایی مزین دنیای قدیمی و ایتالیایی مدرن. بیشتر دکوراسیون هایی که تا اینجا نشان دادیم، تقریبا طراحی سنتی داشته اند، اما طراحی مدرن نیز قطعا در خانه های ایتالیایی جایگاه خود را دارد. تجمل و برازندگی ایتالیایی راه خود را در خانه های ایتالیایی مدرن نیز یافته است.در این باره اطلاعات بیشتر را می توانید از شرکت دکوراسیون داخلی متد دریافت نمایید.
با اینکه اثاثیه راحت تر و ساده تر هستند، سطح خاصی از تجمل بازسازی ساختمان در کیفیت های بالایی که در این خانه ها استفاده می شود، باقی مانده است. طراحی ایتالیایی مدرن دارای سطوح هموار بیشتری است، و نسبت به سبک سنتی با شکوه، بیشتر از رنگ های سیاه و سفید استفاده می کند. البته، در این سبک همچنان افزودن وسایلی که تجمل را ابراز کنند باقی مانده است، مانند لوسترهای کریستالی غیر منتظره، یا لوازم براق که معمولا در خانه های مدرن مینی مالیست دیده نمی شود. از قرن 15 فلورانس تا امروز، سبک ایتالیایی بدیع و ممتاز باقی مانده است. استفاده از اسباب با کیفیت، سنگ و کاشی های هنری، و طلاکاری محبوبیت خود را حفظ کرده است- چرا که خروجی نهایی ترکیب این عناصر به یک شکوه عالی منتهی می شود که هیچ گاه از مد افتاده نمی شود. شما چه طرفدار مدرنیزه و یا سنت باشید، خانه های سبک ایتالیایی می توانند از آن شما باشند. فقط ذوق و احساس به خرج دهید و از هر چیزی بهترین آن را خریداری کنید! و اگر توان مالی آن را ندارید، برای یک یا دو وسیله با کیفیت که تا پایان بازسازی ساختمان عمر با شما می مانند، پس انداز کنید، و فراموش نکنید هر زمان که ممکن بود از سنگ، مرمر و کاشی استفاده کنید، اینها نشان دهنده تجمل ایتالیایی هستند و می تواند الگویی خوب برای یک دکوراسیون لوکس باشند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com