بازسازی ساختمان

اصول نقاشی ساختمان و رعایت آن

ساخت بتونه روغنی :ابتدا رنگ همرنگ نقاشی ساختمان را انتخاب کرده و پس از ریختن رنگ شروع به ریختن مقداری مل ( پودر بتونه ) می کنیم و با حرکت کاردک درون ظرف، رنگ را با مل مخلوط می کنیم و پس از اینکه کاملا مخلوط کردیم به روی تخته بتونه ریخته و با کاردک و تیغ شروع به عمل آوردن آن می کنیم.

ترکیب رنگ زیبا و متناسب یکی از عواملی است که به زیبایی منزل شما می افزاید. آبی پررنگ و کنیتکس سبز دو رنگی هستند که در کنار هم فوق العاده به نظر می رسند و می توانند به روش های گوناگون مورداستفاده قرار گیرند.

ترکیب رنگ آبی و سبز هم روشن به نظر می رسد  و هم جذاب. جاهایی که می توانید این ترکیب رنگ را استفاده کنید اتاق کودک، اتاق نشیمن و آشپزخانه است. رنگ های آبی و سبزی که انتخاب می کنید باید در کنار هم زیبا به نظر برسند و به اصطلاح به هم بیایند. موضوع دیگری که باید راجع به آن فکر کنید انتخاب رنگ دیگریست که می تواند با آبی و سبز استفاده شود. اغلب اوقات رنگ سوم رنگ سفید است که پتینه در چارچوب در و پنجره به کار می رود و باعث می شود ویژگی های معماری اتاق مشخص تر باشند.

نقاشی منزل و ساختمان

آبی و سبزی را انتخاب کنید که با هم هارمونی داشته باشند و زیبا به نظر بیایند. رنگ دیوارها و مبل ها را تعیین کنید. می توانید از رنگ های خنثی هم استفاده کنید تا طراحی اتاق بیشتر به چشم بیاید. قبل از استفاده از این دو رنگ آنها را در کنار هم قرار دهید تا معلوم شود با هم تناسب دارند یا نه.

استفاده از رنگ های خنثی یا روشن مانند زرد یا بنفش طراحی اتاق را برجسته تر نشان می دهد. همچنین می توانید رنگ پس زمینه را خنثی و رنگ مبل ها و وسایل دیگر را آبی و سبز انتخاب کنید.

نکته: چون بتونه روغنی حالت مایع دارد، در پوشاندن رنگ نما سوراخها ممکن است مشکلاتی پیش آید. یکی از این مشکلات این است که بتونه به طرف پایین حرکت می کند و خود بتونه، تکه تکه
می شود. برای جلوگیری از تکه­تکه شدن بتونه، در روی کار، مقدار بسیار کم، آب سرد به بتونه اضافه می کنیم تا هم بتونه سریعا سفت و سخت شود و هم از فروریختن آن جلوگیری شود.
ابتدا مقدار رنگ و غلظت رنگ باید معلوم شود. سپس، برای اینکه غلظت روغن روی پوشش روغن الف (که به عنوان آستر زده می شود) و چسبندگی و پوشش بیشتر، رنگ اصلی سفید را
از هر کدام یک پیمانه، مخلوط می کنیم، سپس با مخلوط کردن تینر، رنگ را شل و روان می سازیم و با استفاده از رنگها، به رنگ دلخواه خود می رسیم.

سعی کنید برای تبدیل رنگ، ماده رنگ را ابتدا در ظرفی جدا شل کرده و بسیار آرام و به بازسازی ساختمان مقدار کم، آن را با رنگ اصلی مخلوط کنیم و نیز توجه داشته باشید در هر بار ریختن قطره ای از ماده،
رنگ آن را با چوب رنگ ، که به عنوان مخلوط کن استفاده می شود ، هم زده شود و دقت کنید که به هیچ عنوان ، ماده رنگ در کف ظرف شما یک جا به شکل گلوله نماند.

– در ابتدا مقدار کاغذ مورد نیاز رامحاسبه می کنیم. اگر شما به این توصیۀ نجارها که می گویند 2 بار اندازه گیری و یک بار بریدن عمل کنید، نصب صحیح کاغذ دیواری برای شما عمل چندان سختی
نخواهد بود. از هر طرف حدود 5 سانتی متر اندازه را بیشتر در نظر بگیرید. سپس رول را به قسمتهای مساوی و اندازه مناسب می بریم و محل قرار گرفتن لبه های کاغذ دیواری را با یک شاقول مشخص می کنیم. کاغذ دیواری روی دیوارهای گچی و رنگ روغن قابل نصب است و برای سطوح مانند کاشی و سایر سطوح ناصاف باید ابتدا بتونه کاری شده و پس از آن کار نصب شروع شود.

2- پودر چسب را با چسب چوب وآب ترکیب می کنیم وآرام به هم می زنیم تا مایع غلیظ ژلاتین پتینه  مانندی به وجود آید . نسبت ترکیب چسب با آب را از جایی که چسب را تهیه می کنید بپرسید. معمولا نسبت ترکیب چسب کاغذ دیواری به آب 1 به 20 می باشد.

3- چسب کاغذ دیواری آماده شده را با فرچه مناسب به پشت کاغذهامی زنیم.

4- کاغذ دیواری چسب زده شده را مانند شکل به صورت یک سوم دو سوم تا میکنیم و پشت چسب زده شده را به هم می چسبانیم مواظب باشید موقع تا کردن محل تا ایجاد نشود و کاغذ نشکند.

5- کاغذ دیواری چسب خورده را می گذاریم 10 تا 15 دقیقه به همین نقاشی ساختمان حالت بماند تا خوب خیس بخورد.

6- قطعه های کاغذدیواری را از نقطه شروع به صورت شاقول از بالا تا پایین می چسبانیم حبابهای درون کاغذ دیواری را باکشیدن برس یا غلتک خارج نموده و قطعه بعدی را کنار قطعه قبل قرار می دهیم تکه های کاغذ باید کاملا لب به لب باشد تا درز آن دیده نشود.

7- اضافات کاغذ را از بالا و پایین با تیغ یا کاتر ببرید.

نقاشی ساختمان
نحوه ساخت رنگ استخوانی یا کرم روشن

رنگسازی و ترکیب رنگها به تجربه بالایی نیاز دارد که تا حد امکان توضیخات لازم را برای ساخت رنگ نما و ترکیب رنگها را برای شما دوستان عزیز در سایت قرار خواهیم داد.

رنگ استخوانی ترکیبی از رنگ مشکی و گل ماش است که با توجه به مقدار رنگ سفیدی که در اختیار داریم و میخواهیم آن را به رنگ استخوانی تقعییر بدهیم به اندازه ای که اشاره میکنم اضافه میکنید تا رنگ مورد نظر استخوانی ساخته بشود

برای تبدیل کردن هر 4 کیلو رنگ سفید خام به رنگ استخوانی باید تقریبا یک پتینه یا دو قطره مادر رنگ مشکی و تقریبا چهار ،پنج قطره مادر رنگ گل ماش به آن اضافه کرد.
کمی رنگ زرد هم میتواند رنگ استخوانی را دل باز تر کند.

در استفاده رنگ مشکی زیاده روی نکنید چرا که ممکن است رنگ شما به طوسی تبدیل شود، و اگر در استفاده از رنگ گل ماش زیاده روی کنید رنگ شما به رنگ کرم تبدیل خواهد شد.
حتما بعد از ساختن رنگ یک نمونه کوچک از رنگ را روی قسمتی از دیوار اجرا کنید تا مطمئن شوید که رنگی که ساختید رنگ دلخواهتان است.

*** نکته: در ضمن توجه داشته باشید رنگ روغنی بعد از 24 ساعت از اجرا که کاملا خشک شد یک یا دو پرده تیره تر و رنگ پلاستیک بعد از خشک شدن یک یا دو پرده روشنتر میشود.

ساخت بتونه پلاستیک:

رنگ پلاستیک را با آن رقیق کنید. سپس با افزودن چسب بازسازی ساختمان چوب میزان چسبندگی آن را بیشتر کنید، سپس با اضافه کردن مقدارهای کم مل آن را به حالت خمیر درآورید. سعی کنید مل با
مخلوط رنگ و چسب چوب کاملا مخلوط شود تا در زمان استفاده با مشکل مواجه نشوید.

رنگ نما

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com