بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان و ساخت رنگ روغنی

علت اصلی و اساسی این امر عدم توانایی افراد در ساخت و تهیه بتونه رنگ روغنی نقاشی ساختمان است. اکثر افراد غیر متخصص در نقاشی ساختمان به دلیل عدم توانایی در ساخت بتونه روغنی ( بتونه مخصوص نقاشی ساختمان)، از خمیر تکسچر استفاده می کنند که این امر باعث افزایش قیمت نقاشی ساختمان شده و متضرر اصلی و نهایی آن مشتری است. گروه هنری نقاشی ساختمان خانه رنگ همواره سعی بر آن دارد که با استفاده از بتونه روغنی بجای خمیر تکسچر ، علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسب تری برای مشتری ارایه دهد.

خانه رنگ خدمات رنگ پتینه کاری را با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای شهروندان عزیز ارایه می دهد. از طریق صفحه تماس با ما ، با ما در ارتباط باشید. برای دریافت سوابق کاری از صفحه درباره ما استفاده کنید. برای انتخاب طرح مورد نظرتان نمونه کار های ما را در قسمت نمونه کار ها مشاهده فرمایید. خانه رنگ در خدمت دکوراسیون منزل خانواده های ایرانی

ذر نقاشی ساختمان به این صورت است که حلب ها و سطل های محتوی کنیتکس روغنی را زیر مستقیم تابش نور آفتاب قرار ندهید. چون در این حالت حلال های موجود در ظروف به سرعت تبخیر می شود و محتوی ظرف بحالت خمیر خیلی سفت و غیر قابل مصرف در می آید.
نگهداری کنیتکس
نگهداری کنیتکس
نکات مهم نگهداری کنیتکس

برای نگهداری کنیتکس و هنگام اجرای کنیتکس مواد رنگی دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در صورت‌ تماس با چشم با آب فراوان شستشو داده شود. در هنگام اسپری از استنشاق گرد رنگ خودداری گردد.‌ وسایل رنگ‌امیزی پس از کار با آب شستشو شود. از یخ‌زدگی رنگ و نگهداری در آن در دمای بالاتر از ۴۰ درجه سانتی‌گراد خودداری شود.

ترکیب مواد این محصول و همچنین درجه غلظت آن نکته بسیار مهمی است. زیرا تغییرات غیر مجاز در غلظت و ترکیبات سازنده این محصول می توانند نقش مستقیم در تضعیف دوام و کیفیت این رنگ داشته باشد. حال آنکه متاسفانه ظاهر رنگ غیر استاندارد با رنگ دارای فرمول و غلظت صحیح تقریبا یکسان می باشد.

مزایای رنگ روغنی – برای توضیح مزایای رنگ روغنی ابتدا باید قبل از هر چیزی نوع رنگ ها را بشناسیم و آنها را از هم تفکیک نماییم. یعنی مزایای هر یک از رنگ های ساختمانی را بدانیم. انواع رنگ های ساختمانی را می توانید در بخش خدمات نقاشی ساختمان خانه رنگ مطالعه نمایید. در این راستا با توجه به کیفیت برتر رنگ روغنی نسبت به بقیه رنگ های ساختمانی باید گفت که رنگ روغنی نسبت به تمامی رنگ های موجود در بازار برای رنگ آمیزی منزل و داخل ساختمان برتری کامل دارد. مزایای رنگ روغنی در نقاشی ساختمان را می توان به صورت زیر برشمرد.

رنگ­ های روغنی قابلیت اجرا بر روی تمام سطوح از جمله گچی، سیمانی و فلزی را دارند.
ماندگاری بالاتری نسبت به رنگ­­ های پلاستیک و سایر رنگ­ های ساختمانی دارند و از لحاظ زیر سازی مقاوم­تر و با کیفیت ­تر هستند.
قابل شستشو هستند و نسبت به بقیه رنگ ها ۱۰۰٪ قابل شستشو هستنذ.
رنگ روغنی بدون زیرسازی کامل و قوی قابل اجرا نیست در خالیکه بقیه رنگها را حتی می توان بدون زیر سازی اجرا کرد.
زیرسازی اصولی در رنگ روغنی باعث کیفیت بیشتر این رنگ می شود.
به هنگام تمیز کاری رنگ روغنی رد دستمال روی آن باقی تمی ماند

هدف از این مقاله اطلاع رسانی به مشتریان گرامی و هشدار دادن به آنها در مورد یک اصطلاح پرکاربرد در نقاشی ساختمان یعنی رنگ پلاستیک قابل شستشو می باشد. به طور کلی رنگ های پلاستیک در نقاشی ساختمان به دو دسته تقسیم می شوند. رنگ های تمام پلاستیک و رنگ های نیم پلاستیک.

رنگ های تمام پلاستیک از کیفیت بهتری برخوردار هستند. ولی این که شما فکر کنید رنگ های پلاستیک قابل شستشو هستند امری کاملا اشتباه است، رنگ های پلاستیک به طور کلی قابل شستشو نیستند. اگر کسی به شما پیشنهاد رنگ پلاستیک قابل شستشو داد بدانید که منظور او احتمالا همان رنگ های تمام پلاستیک بوده که کیفیت بهتری نسبت به رنگ های نیم پلاستیک دارند.
رنگ پلاستیک قابلشتشو

alanyam.ir_004

برای ساختن مایه رنگ ابتدا کمی از رنگ پلاستیک رقیق شده را در ظرفی بریزید سپس مایه رنگ را به آن اضافه کرده و خوب ترکیب کنید تا کاملا یکنواخت شود سپس مایه رنگ رقیق شده را به رنگ اصلی اضافه کنید .
برای بتونه کاری بهتر است از  ترکیب رنگ اکرلیک خالص (رنگین بام) باk 10 استفاده شود.
قلم مو آغشته به رنگ باید به راحتی و روان بر روی سطح حرکت کند که این نشانه غلظت مناسب است.
رنگ در اولین دست باید رقیق باشد تا بخوبی به سطح نفوذ کند. ترکیب رنگ پلاستیک
پس از اتمام کار قلم مو یا غلتک را با آب بشویید، در غیر این صورت رنگ به آن خشک شده و دیگر تمیز نمی شود.
درصورت استفاده از پیستوله یا دستگاه ایرلس بهتر است غلظت رنگ بالا باشد.

با توجه به اینکه در داخل ساختمان اجرا می‌گردد در صورتی که ساختمان دارای سیستم گرمایشی باشد، در هر شرایط جوی قابل اجراست ولی بطور کلی عملیات نقاشی ساختمان باید بین ۵ تا ۳۵ درجه سانتیگراد انجام شود. ترکیب رنگ پلاستیک

گروه هنری و تخصصی نقاشی ساختمان خانه رنگ با اجرای ترکیب رنگ پلاستیک باعث زیباتر شدن کار شما خواهد شد. خانه رنگ با اجرای سریع، قیمت مناسب و کیفیت عالی و همچنین ضمانت اجرا و پشتیبانی در خدمت هم وطنان گرامیست. در نقالات بعدی نقاشی ساختمان به ترکیب رنگ پلاستیک و سایر رنگ های در صنعت نقاشی ساختمان خواهیم پرداخت

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com