بازسازی ساختمان

اصول پتینه و استفاده در نقاشی ساختمان

اصولا پتینه مخصوصا پتینه کاری طرح فرشته در استفاده فضاهای مختلفی مانند سقف­ ها، دیوارها، لابی­ ها، ابزارهای روی نقاشی ساختمان سقف و دیوار پشت تی وی، درب­ های اتاق خواب، اتاق کودک، اتاق مستر، ستون­ ها، سقف سرویس ­ها سقف آشپزخانه، چارچوب­ ها، پنجره­ ها و بسیاری نقاط دیگر کاربرد دارد که متناسب با نیاز و سلیقه مشتری در فضاهای مختلف توسط خانه رنگ قابل اجراست.

به طور کلی گروه هنری  سعی بر آن دارد تا با کیفیتی عالی و قیمت مناسب بتواند محیطی زیبا برای شما خلق کند. مشاوره و بازدید در گروه خانه رنگ رایگان است. همچنین خانه رنگ تضمین کننده کیفیت مواد اولیه و اجرای انواع نقاشی ساختمان و پتینه کاری تا در سال پس از اجراست.

خانه رنگ – خمیر تکسچر – این خمیر در اصطلاح عامیانه به خمیری اطلاق می گردد که از طریق آن می توان شکل و طرح های مختلفی ایجاد نمود. این خمیر در نقاشی ساختمان در بخش پتینه کاری کاربرد دارد. در ادامه به بررسی بیشتر این ماده اولیه در نقاشی ساختمان می پردازیم.
منظور از اصطلاح خمیر تکسچر در پتینه کاری

منظور از این اصطلاح یعنی تکسچر ایجاد کردن بافت و طرح های مختلف با خمیر مخصوص تکسچر که خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارد و شخص پتینه کار به راحتی می تواند از طریق آن طرح و بافت مورد نظر مشتری و خود را ایجاد نماید. در واقع باید اقرار کرد که علت اصلی استفاده از خمیر تکسچر در پتینه کاری ، این است که خشک شدن خمیر تکسچر مدت زمان بیشتری لازم دارد که در تیجه خاصیت مانور بیشتری نقاشی ساختمان دارد، مانور دست روی خمیر نسبتا بالاست و بافت و طرح مورد نظر را به راحتی می توان اجرا کرد.
جایگزین خمیر تکسچر

ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که آیا می توان به جای این خمیر از ماده دیگری استفاده کرد؟ جواب این سوال بله، است. برای ایجاد بافت روی سطوح مختلف علاوه بر خمیر تکسچر می توان از بتونه مخصوص روغنی (نقاشان) در نقاشی ساختمان استفاده کرد. چون بتونه روغنی (نقاشی) به مراتب بهتر و با کیفیت تر از خمیر های دیگر می باشد. علت کیفیت بهتر این بتونه وجود ریزین مخصوص در ترکیب بتونه روغنی است. بتونه روغنی نسبت به سایر موارد مشابه که در فروشگاه ها عرضه می شود، کم هزینه تر و مقرون به صرقه تر است چرا که هم در وقت و هم در هزینه نقاشی ساختمان صرفه جویی می گردد.

از قرار دادن ظروف محتوی کنیتکس روغنی زیر مستقیم تابش نور آفتاب خودداری شود. قبل از اجرای کنیتکس روغنی به روی نماهای داخلی و خارجی چنانچه سطح مورد نظر هر گونه خلل و فرجی دارد توسط بتونه مخصوص برطرف شود. همچنین توصیه می گردد قبل از اجرای کنیتکس روغنی بر روی نماهای داخلی و خارجی آلودگی حاصل از عوامل جوی حتماً پاک سازی شود.

alanyam.ir_005

ما خدمات رنگ کنیتکس  و نگهداری کنیتکس را با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای شهروندان عزیز ارایه می دهیم از طریق صفحه تماس با ما ، با ما در ارتباط باشید. برای دریافت سوابق کاری خانه رنگ از صفحه درباره ما استفاده کنید. و نمونه کار های ما را در قسمت نمونه کار ها مشاهده فرمایید. خانه رنگ در خدمت تزیینات داخلی منزل شما

دیوار ­ها در دو جهت چپ و راست باید بتونه کاری شوند تا نا همواری­ های رو دیوار بر طرف شده و سطح آماده مرحله اولیه نقاشی یعنی آستر زدن شود. مرحله بعد از آستر لکه­ گیری است که با گرفتن موج­ های جامانده از گچ ­کاری تا حد امکان برطرف می­ شوند.

سپس آستر دوم روی سطح اجرا می­ شود و بعد از خشک شدن رنگ نهایی با به اصطلاح رنگ رویه قابل اجرا خواهد شد. اگر به هر دلیلی رنگ رویه کدر بود و یا لکه ­هایی روی آن نمایان شد باید رنگ رو دوباره اجرا شود تا در نهایت سطح سیقلی به مشتری تحویل داده شود. پس از اتمام این مراحل اجرای رنگ روغنی به پایان می رسذ.

ما خدمات اجرای رنگ روغنی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای شهروندان عزیز ارایه میدهیم از طریق صفحه تماس با ما ، با ما در ارتباط باشید. برای دریافت سوابق کاری خانه رنگ از صفحه درباره ما استفاده کنید. و نمونه کار های ما را نقاشی ساختمان در قسمت نمونه کار ها مشاهده فرمایید. در این مقاله سعی شد نحوه اجرای رنگ روغنی به طور خلاصه توضیح داده شود. برای مطالب بیشتر ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

موجود می­ باشد. نقاشی ساختمان پوشش سلولوزی برای نقاشی ساختمان تشکیل شده از الیاف مصنوعی، سلولز، رزین­ های ساختمانی، آراینده های معدنی، پیگمنت های مقاوم، روان‌کننده ها و سایر افزودنی هایی که به صورت خمیر و با استفاده از ماله های فلکسی گلاس بر روی سطح کار اجرا می شود. بلکا چیست این پوشش دارای خواص بسیاری بوده و در واقع می توان از آن به عنوان بهترین و زیبا ترین جایگزین برای رنگ و کاغذ دیواری نام برد. این نوع محصولات معمولاً به نام پوشش الکا –بلکا – رومالین – پتینه معرفی می شوند.

این پوشش به دلیل بهره مندی از طیف بالای رنگی و امکان اجرای آن به صورت طرح های مختلف (مانند اشکال هندسی و اشکال طبیعی مانند گل، درخت و در نقاشی ساختمان می تواند در فضاهای آموزشی مانند مهدهای کودک، نقاشی ساختمان مدارس و دانشگاهها مورد استفاده قرار گیرد و ضمن ایجاد فضایی آرامش بخش، محیطی زیبا و جذاب را بوجود آورد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com