بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان با ویژگی رنگ ها

فپوش های صنعتی، بیمارستانی و بهداشتی و مخابراتی نقاشی ساختمان اپوکسی. این رنگ ها کفپوش‌ها بر پایه هاردنر سیکلو آلیفاتیک پلی آمین تغییر یافته ورزین اپوکسی بیسفنول A تولید و ارائه می‌گردد. در ساختار این محصول از هیچگونه حلال و رقیق کننده واکنشگرا استفاده نشده است. همین امر موجب می‌گردد که ساختار پلیمری محصول پس از واکنش بصورت ثابت باقی بماند و خصوصیات شیمیائی آن دچار کاهش خواص نگردد. این یک ویژگی برای کاربرد اپوکسی می باشد.
موارد کاربرد اپوکسی

مصرف و کاربرد اپوکسی بستگی به میزان تخلخل و ناهمواری سطوح زیر کار می باشد. اما این میزان برای پوشش یک مترمربع با ضخامت ۹ میلیمتر بین ۲۰ الی ۲۲ کیلوگرم خواهد بود.
نحوه اجرای کفپوش های اپوکسی بدین صورت می باشد. سطح زیر کار می‌بایست عاری از هرگونه چربی، گرد و غبار، ذرات سست و ناپایدار، روغن و غیره باشد. بنابراین تمامی سطوح می‌بایست خشک یا نیمه مرطوب باشند همچنین آب اضافه نباید روی سطح باشد.

برای نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک بهتر است نکات زیر را در نظر بگیریم: یکی از مشخصه‌های رنگ اکریلیک این است که به سرعت خشک می‌شود و به همین دلیل هنرمند نقاش در نقاشی ساختمان  می‌تواند لایه‌های پی در پی چندگانه را بدون نقاشی ساختمان تداخل رنگ‌ها کار کند. البته اسپری کردن آب می‌تواند کمی زمان خشک شدن رنگ را هم در نقاشی و

رنگ ها

هم در پالت طولانی‌تر کند.
نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک
نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک

دیوارنگاران مکزیکی مانند (Diego Rivera) در سال های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ اولین هنرمندانی بودند که از نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک، به واسطه عمر طولانی آن، در مقیاس بزرگ استفاده کردند. هنرمندان آمریکایی همانند جکسون پولاک (Jackson Pollock) از طریق این دیوارنگاران با رنگ‌های اکریلیک آشنا شدند. همچنین بسیاری از نقاشان سبک اکسپرسیونیست-آبستره و هنرمندان شناخته شده دیگری مانند دیوید هاکنی (David Hockney) و اندی وارهول (Andy Warhol) کار با این متریال را آغاز کردند. نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک

در سال ۱۹۵۰ رنگ اکریلیک به صورت تجاری در دسترس قرار گرفت و نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک رونق خوبی پیدا کرد. با توجه به استقبال خوبی که از این نوع رنگ شد، از آن زمان همواره رنگ‌های متنوع و جدیدی از آن معرفی گردید.
مدل‌های مختلف نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک

رنگ اکریلیک برای نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک در مدل های زیر ارایه نقاشی ساختمان می شود. مدل‌های مختلفی از رنگ اکریلیک در بازار قابل خریداری است. تیوبی، قوطی، بطری‌های پلاستیکی و یا بطری‌های کوچک جوهر.

همچنین رنگ‌های اکریلیک در غلظت‌های متفاوت ارایه می شوند. رنگ‌های داخل تیوب دارای ویسکوزیتی بالاتر و شبیه رنگ روغن هستند.

آنچه در زمان خرید تیوب‌ها و قوطی‌های بزرگ باید مورد توجه قرار بگیرد، بسته بندی غیرقابل نفوذ آن است برای اینکه مطمئن باشید رنگ در معرض هوا قرار نمی‌گیرد و خشک نمی‌شود.

رنگ اکریلیک را می‌توان با روش‌های زیادی مانند رنگ روغن استفاده کرد. گرچه نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک به واسطه رنگ‌های روشن خود شناخته شده اند، ولی بسیاری از این رنگ‌ها شبیه رنگ روغن هستند و می‌تواند هم مانند رنگ روغنی بدون آنکه از رنگ روغنی تشخیص داده شود، استفاده گردد.

باید گفت دلیل سختی انتخاب کاغذ دیواری این است که تنوع  بسیار زیادی از این کاغذ از لحاظ طرح و رنگ و هم‌چنین جنس پشت آن در بازار موجود است که باید از بین این تنوع بی شمار، مناسب‌ترین گزینه از لحاظ کیفیت و قیمت کاغذ دیواری را برای دکوراسیون خانه خود انتخاب و استفاده کنید. البته قیمت کاغذدیواری به نوع و طرح آن بستگی دارد که بسته به انتخاب شما مشتری گرامی قیمت آن متفاوت خواهد بود. در ادامه به بررسی انواع این کاغذ تزییناتی محبوب از نظر نوع الیاف پرداخته شده است.
انواع کاغذ دیواری

کاغذدیواری دارای چندین نوع عرضه می شود که به شرح زیر می باشد:

کاغذدیواری کاغذی
کاغذدیواری PVC با روکش وینیل
کاغذدیواری نانو
کاغذدیواری مخملی
کاغذ دیواری سه بعدی
کاغذدیواری الیاف طبیعی

هر یک از انواع نامبرده در بالا یه صورت مفصل در مقالات بعدی توضیح داده خواهد نقاشی ساختمان شد. در صورت کیلیک روی هر یک ار انواع فوق به مقاله مربوط راهنمایی خواهید شد. بسته به نوع محل و سلیقه مشتری می توان از هر یک از موارد بالا استفاده کرد.

چرا از بتونه روغنی استفاده نمی شود؟

علت اصلی و اساسی این امر عدم توانایی افراد در ساخت و تهیه بتونه روغنی نقاشی است. اکثر افراد غیر متخصص در نقاشی ساختمان به دلیل عدم توانایی در ساخت بتونه روغنی ( بتونه مخصوص نقاشی ساختمان)، از خمیر تکسچر استفاده می کنند که این امر باعث افزایش قیمت نقاشی ساختمان شده و متضرر اصلی و نهایی آن مشتری است. گروه هنری نقاشی ساختمان خانه رنگ همواره سعی نقاشی ساختمان بر آن دارد که با استفاده از بتونه روغنی بجای خمیر تکسچر ، علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسب تری برای مشتری ارایه دهد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com