بازسازی ساختمان

نقاشی داخل ساختمان و رنگ های مناسب

تزئین ساختمان : مانند نقاشی داخل ساختمان که استفاده از رنگ های مناسب برای هر قسمت خانه می تواند زیبایی خانه را دو چندان کند با استفاده از رنگ ها می توان فضای خانه را کوچک یا بزرگ وبا متمرکز کردن به یک نقطه انجا م داد و تزئین نمای ساختمان چون تنوع رال رنگ بسیار زیاد است وهم چنین در بین نما ها کمترین هزینه را دارد بنابراین بهترین گزینه برای تزئین نمای ساختمان می باشد.

نگهای تزئینی کاملاً مخلوط شده است. این پوشش به دلیل برخورداری از مواد اولیه کاملاً طبیعی می‌تواند در فضاهای بهداشتی و درمانی مانند بیمارستانها نیز مورد استفاده قرار گیرد. رنگ بلکا برروی گچ، خاک وگچ (شمشه کشی شده)، چوب، فلز، رنگ روغن، سیمان، شیشه و… قابل اجرامی باشد.نقاشی ساختمان شرکت آدا با چندین سال سابقه  درخشان در تزئینات داخلی وخارجی منزل در سریع ترن زمان ممکن با نیرویهای  زبده ومتعهد آماده اجرای بلکا و نقاشی ساختمان،رنگ نما،رنگ استخر،ورنگهای آنتی باکتریال و رنگ دوجزوی استخر … برای محل کار ومنزل …می باشد.

حفاظت از سطوح:مثال هایی از محافظت عبارتند از : پوشاندن سطح فلزات برای کند کردن خوردگی (رنگ ضد زنگ) یا  رنگ کردن خانه ( نقاشی خانه ) و رنگ آمیزی ساختمان برای محافظت  آن در برابر عناصر خارجی ( آب و خاک و فرسایش و ..)

رنگ عایق : بطورهمزمان اثرات عایق رطوبتی ،حرارتی وصوتی وضد خورندگی را نشان می دهد که منحصر به فرد است وباعث کاهش مصرف انرژی وصرفه جوی در هزینه هاست.

در رنگ کاری ساختمان  به عنوان مثال رنگ کاری اتاق ها   استفاده از مصالحی که بتواند خصوصیات رنگی و بافت موردنظر ما را بر آورده سازد بسیار مهم ودر عین حال قدرت اعمال نفوذ بر تغییرات کالبدی فضا را نیز داراست .کارهای که برای تعدیل و تقسیم بندی  دیواره های رنگی انجام می گیرند می تواند به عنوان ایده ای برای تعیین کالبد فیزیکی فضا نیز عمل کند . وجنبه های کاربردی طراحی  را  با معیارهای زیبا شناختی همراه سازد. به عنوان مثال مسئله روشنائی و استفاده از نور  طبیعی  در طراحی رنگ و رنگ کاری ساختمان بسیار مهم است ولی نحوه کنترل نور ، انتخاب نوع رنگ و مصالحی که نور را از خود عبور می دهند به خلاقییت و قدرت طراح در ایجاد هما هنگی بین  روشنائی ونقاشی ساختمان ( انتخاب رنگ مناسب ) بستگی دارد.بخش نقاشی ساختمان شرکت آدا سرویس آماده ارائه خدمات رنگ کاری ساختمان وطراحی وبازسازی دکوراسیون و رنگ کاری صنعتی در ایران و کشورهای همسایه می باشد.

نقاشی ساختمان

حتی در مورد کاغذ دیواری‌ها که شامل ترکیب چند رنگ و نیز نقوش مختلف هستند باز هر مشتری ناچار به انتخاب یکی از طرح‌ها و مدل‌هایی بود که کارخانه‌ سازنده به بازار ارائه کرده بود اما پوشش‌های جدیدتر این قابلیت را دارند که هر کس بتواند سلیقه و نوع تفکر و حس خود را روی آن اعمال کند
یکی از این پوشش ها رنگ های دکوراتیو ( رنگ دکوراتیو ) یا به اصطلاح رنگ پتینه می باشند  به این ترتیب خانه هر کس همان طور رنگ‌آمیزی و تزئین می‌شود  که او می‌اندیشیده و می‌پسندیده‌ است و نیازی به انتخاب کردن از بین الگوهای از پیش تعیین شده نیست.

رنگ کنیتکس های روغنی دارای حلال مواد تینری می باشند که بدلیل بو وهزینه بالای  آن باعث کاهش مصرف آن شده است. رنگ کنیتکس اکرلیک روغنی دارای تمام مشخصات رنگ کنیتکس  روغنی می باشند که بعنوان محصولی بی نظیر و برتر پیشنهاد می گردد. برتری رنگ کنیتکس های اکرلیک روغنی نسبت به رنگ کنیتکس های روغنی، استفاده از آب بعنوان حلال و نداشتن مضرات استفاده از حلالهای روغنی است به کار گیری از آن را در محیطهای بسته رفع می نماید. انواع رنگ کنیتکس های اکرلیک روغنی به رنگ سفید تولید می گردد و در موقع اجراء محدودیتی در طیف رنگی وجود ندارد کافی است رنگ پلاستیک مورد نظر را با رنگ کنیتکس اکرلیک روغنی مخلوط نمایید.

استفاده از رنگ در دکوراسیون سالن از سخت ترین مرحله آن به شمار می آید آنچه که درنهایت بدست می آید دکوراتیوها را بسیار نگران می کند. چون آنچه که مد نظر است بایستی درپایان کار تامین گردد به همین خاطر از هرروشی که شمارا به نتیجه کار می رساند باید استفاده کرد مثلا از رنگ لوازم،پارچه ها ،و یک رنگ با تن های متفاوت وازنمونه های گوناگون باید بهره جست عموما سالنی که با سفید چیدمان شده نقاشی ساختمان بالشهای با نقش سیاه وسفید و یا لوازم به رنگ نقره ای به سالن حرکت می بخشد .

 

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com