بازسازی ساختمان

عایث رطوبتی و بازسازی ساختمان

اولین تولید کننده رنگ نانوعایق که بطورهمزمان اثرات عایق رطوبتی بازسازی ساختمان ،حرارتی وصوتی وضد خورندگی را نشان می دهد که منحصر به فرد است وباکمترین ضخامت و برعکس عایق های سنتی یک میلی متر از رنگ نانوعایق می تواند مقدار دما را 50درجه سانتی گراد کاهش  دهد وبیش از50%درصد از امواج صوتی رامهار کرد واجرای 200میکرون از رنگ نانوعایق درنمای بیرونی به میزان 95%از کل انرژی تابشی خورشید رامنعکس میکند واجرای یک میلی متر ازرنگ نانوعایق در دیوار وسقف با نشربیش از 98%از امواج حرارتی سبب دورکردن حرارت تولید شده در ساختمان ازدیوارها وسقف وبرگرداندن آن به داخل ساختمان می گردد.

رنگ نانوعایق تنهاعایقی است که بدون نیاز به لوازم دیکر روی تمام سطوح کاشی ،سرامیک،بتن،فلز و…قابل اجرا می باشد.برعکس عایق های سنتی بدلیل ضخامت کم فضای مفید قابل استفاده در محیطهای کاری بیشتر خواهد بود.کاهش هزینه های عایق کاری ،زیرا با یک تیر دو نشان می زنید هم عایق بوده وهم به جای رنگ می توان به کار برد.باتوجه به بازه دمای بین35-تا200درجه سانتی گراد کاربرد گسترده در صنایع وصنعت ساختمان و…شده است.این رنگ برتر از رنگ های مانند رنگ نما ورنگ جوتن ودیگر رنگ های نما که تاکنون استفاده می شد  می باشد زیرا  نقاشی ساختمان ضمن داشتن تمام مزایای رنگ های نما دارای مزیت های دیگر مانند(عایق رطوبتی ،حرارتی وصوتی وضد خورندگی) را دارد.

قابلیت آنتی باکتریال این رنگها مانع از تجمع باکتریها در سطح شده
بدون نیاز به استفاده از ضدعفونیهای معمول و دوره ای
کلا در اجرای رنگ کاری ساختمان  مسئله  زیر سازی قبل از نقاشی  می بایست  توسط رنگ کار ساختمان  رعایت گردد.
ودر صورت رعایت نشدن این مسئله از طرف رنگ آمیز ساختمان  کیفیت  کار مناسب نخواهد بود. البته یک پیمانکار نقاش با تجربه برای پیشگیر ی از خرابی های بعدی ،  اجرای نقاشی را  بدون تکمیل زیر کاری اجراء نمی کند.

بازسازی ساختمان

با توجه به موارد فوق استفاده گسترده ای بازسازی ساختمان برای محیط های بهداشتی و ساخت CleanRoom است.
1.   رنگهای ساختمانی، تزئینی و کفپوشهای ضد میکروب ، مورد استفاده در خانه، مهد کودک و اماکن عمومی
2.   رنگهای صنعتی قابل استفاده لوازم خانگی،وسائل مهد ،اسباب بازیها، وسائل بازی
3.   انواع وسائلی  که در محیط مرطوب قرار می گیرند.

درساختار این پوشش ها از حلال و رقیق‌کننده واکنشگرا استفاده نمی گردد تا از کاهش خصوصیات شیمیایی محصول تا حد ممکن جلوگیری به عمل آمده و ساختار پلیمری محصول در دراز مدت دچار تغییر و کاهش خصوصیات نگردد. باتوجه به ویسکوزیته مناسب این محصول، امکان بکارگیری آن با الیاف های تقویت‌کننده (شیشه، کربن، و …) وجود داشته و در پوشش های کامپوزیتی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. مقاومت شیمیایی، مکانیکی و حرارتی بسیار مناسب این محصول امکان بکارگیری آن را در سطوح و محیط های مختلف شیمیایی میسر می‌نماید و همین باعث نقاشی ساختمان می شود که  یک رنگ مقام در برابر خوردگی  یا  رنگ  مقاوم در برابر سایش  ( رنگ مقاوم در برابر سائیدگی )  شناخته شود  .  البته  نوع پلی یورتان با توجه  به شرایط  فرق خواهد کرد.

رنگ پلی اورتان و هاردنر مربوطه را به نسبت مناسب مخلوط کرده و توسط تینر مربوطه تا رسیدن به ویسکوزیته مورد نظر رقیق نمائید. رنگ های پلی اورتان را هنگام آماده سازی و قبل از مصرف کاملا هم بزنید.به دلیل داشتن Pot Life فقط به مقدار لازم رنگ آماده نمائید زیرا سرعت خشک شدن بالایی دارند(عمر مفید رنگ آماده شده ۶ ساعت است).
نکته : برای بدست آوردن سطحی یکنواخت، رنگ پلی اورتان را توسط اسپری اعمال نمائید.

رنگ استخری تینری  بر پایه رزین های مقاوم در برابر آب و سریع خشک فرموله شده است و چسبندگی آن بر روی سطوح بتنی، آجری و سیمانی بسیار بالا بوده و مقاومت مناسبی در برابر ضربه و سایش دارد . این رنگ عموماً جهت رنگ آمیزی استخرهای شنا، حوضچه های پرورش ماهی، میگو و جانوران دریائی پیشنهاد می گردد.

در بازسازی ساختمان توجه به رواشناسی رنگ ها مهم بوده و رنگ آشپزخانه یکی از شاخص ها  اصلی در دکوراسیون آشپزخانه می باشد. آشپزخانه یکی از مهمترین بخش های هر خانه است که فعالیت های بسیاری در آن انجام می شود. بنابراین، با اطمینان خاطر می توانید از رنگ های روشن و درخشان که احساس و انرژی را با خود به همراه می آورند، در آن استفاده کنید.استفاده از چند رنگ، آن جا که رنگ نما تقابل هایی میان رنگ ها پدید آید، می تواند منظره ی آشپزخانه را مدرن کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com