بازسازی ساختمان

نصب کاشی و بازسازی ساختمان

برای ساخت ملات های بازسازی ساختمان ضد اسید  و قلیا جهت نصب کاشی های ضداسید و قلیا به همراه افزودنی های معدنی.
–   به عنوان لایه آخر جهت ضد خش نمود ن  سطح .اجرای پلی یورتان -نقاشی ساختمان آدا
باتوجه به موارد فوق، کلیه سطوح صنعتی که با مواد شیمیایی در ارتباط می‌باشند مانند صنایع شیمیایی، پتروشیمی، پالایشگاه، نیروگاه، محیط های نگهداری و تصفیه پساب های صنعتی کارخانجات، مخازن نگهداری مواد شیمیایی، وان های آبکاری و محلول های شیمیایی، وان های الکترولیز، حوضچه‌های اسید و قلیا، کانال های انتقال مواد شیمیایی، لوله‌ها و محفظه‌های انتقال مواد شیمیایی و … می‌توانند با استفاده از این محصول در مقابل خوردگی محافظت گردند.

رنگ پلی اورتان یک محصول دو جزئی است که بر پایه رزین پلی بازسازی ساختمان اورتان تهیه شده و دارای مدت زمان خشک شدن بسیار کوتاه است. رنگ های پلی اورتان مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع اشعه های نور خورشید و همچنین باران اسیدی دارند. این رنگ (رنگ پلی اورتان) به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر رطوبت و چسبندگی عالی بر روی انواع سطوح وپوششها به عنوان لایه نهایی برای پوشش سطوحی که در معرض مستقیم نورخورشید و شرایط  سخت آب و هوائی قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ های دو جزئی پلی اورتان ظاهر بسیار زیبا و چشم نوازی دارند واز هرگونه مشکل پوست پرتغالی بودن که یکی از معضلات بزرگ رنگ های پودری میباشد عاری هستند.

رنگ استخر بر پایه رزین پلی اورتان، متشکل از دو جزء و به رنگ آبی می باشد. تحت تاثیر آب و فشار ناشی از آن قرار نمی گیرد. این محصول برای استفاده در استخرهای شنا و استخرهای تزئینی به خصوص در مواردی که امکان اجرای نقاشی ساختمان پوشش سرامیکی وجود ندارد بسیار ایده آل می باشد. پوشش آبی رنگ یکنواختی را بر روی سطح ایجاد می کند. بدلیل انعطاف پذیری بالا ظاهری صاف و بدون ترک داشته وتحت تاثیر اشعه ماورای بنفش و مواد شیمیایی ویژه استخر شنا قرار نگرفته و مقاومت بالایی در برابر مواد قلیایی و کلریدها دارد. رنگ خود را به مرور زمان از دست نداده، از زیر آب بودن هیچ تاثیر بدی نگرفته و ساییده نمی شود. در آب جلبک ایجاد نکرده و تولید باکتری نمی کند. اجرای بسیار آسانی داشته و اقتصادی است.

امروزه به آشپزخانه بیش از گذشته در خانه اهمیت داده میشود که اهل خانه در آن بیشترین ساعاتی باهم به سر می برند، این مکان دیگر تنها جای برای تهیه غذا نیست و حتی آشپزخانه هایی که بزرگ ترند، به مرکز خانه تبدیل شده اند. خانواده برای استراحت در آنجا جمع می شوند، از مهمانان ودوستان خود در آن پذیرایی می کنند، تکالیف شان را انجام می دهند و غذا می خورند. آشپزخانه محیطی خودمانی، ساده و صمیمی است، اما از آنجا که زمان زیادی را در آنجا سپری می کنیم، دوست داریم تا حد امکان جلوه ی آن دلنشین و جذاب باشد

بازسازی ساختمان

در بازسازی ساختمان،بازسازی آشپزخانه مهمترین آیتم بازسازی بشمار می رود و در بازسازی آشپزخانه مهم ترین نکته که باید رعایت کنیم اینست که کابینت و دیگر فضاهای نگهداری وسایل و مواد غذایی به اندازه کافی داشته باشیم تا خانم خانه تمام وسایل مورد نیاز پخت پز را درآن قرار دهد بدین ترتیب، درهنگام کار در آشپزخانه دست رسی به لوازم ومواد غذایی به راحتی امکان پذیر خواهد شد.

رنگ‌های خنثی، انتخاب هوشمندانه‌ای برای یک آشپزخانه کوچک است که در آن وسایل رنگی و متضاد زیادی وجود دارد. اگر مجموع وسایل و لوازم آشپزخانه شما در مدل‌های متفاوت و مربوط به دوره‌های مختلف است، رنگ‌های خنثی همه چیز نقاشی ساختمان را به هم مربوط و آشپزخانه کوچک و شلوغ شما را بزرگ‌تر و خلوت‌تر نشان می‌دهد.

در قدم اول حذف تمام موارد که در بازسازی آپارتمان به توافق رسیده مانند برداشتن دیوار ها،کندن کلیه مسیرلوله کشی و… وبرداشتن نخاله ها وجاور زدن مداوم در طول اجرای کار می باشد چون بازسازی درساختمان های قدیمی انجام می گیرد،وهمسایه ها ساکن هستند ،باید گرد وخاک ،موجب آزار واذیت دیکران نباشد. رضایت آنها از اولویت های اصلی شرکت بازسازی می باشد.قدمهای بعدی بسته به حجم بازسازی متغیراست ، دیوار چینی وتغییرات، لوله کشی آب سرد وگرم ،فاضلاب ،برق کاری ، عایق کاری ،کچ گاری، نقاشی ،نصب کابینت وکارهای چوبی و… آب وفاضلات رفع نم پتینه وچکه ، شوفاژ، گاز ،رادیاتور , نصب شیرالات و راه اندازی پمپ

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com