بازسازی ساختمان

حفظ و بازسازی خانه های قدیمی

حفظ و بازسازی ساختمان های قدیمی برای انسان های امروزی یک نمای سنتی دارد.خانه هایی که نقاشی ساختمان ساخت آن ها به چندین سال میرسدنیازبه بازسازی برای نمای بهتروکارایی بیشترداردآشپزخانه ای که قسمتی ازمحیط خانه است واحتیاج به بازسازی داردبایدمراحله مختلفی راطی کند.آشپزخانه های قدیمی به علت داشتن دیوارها ومحدودبودن فضاباعث میشودنورطبیعی به محیط وارد نشود.
بازسازی آشپزحانه قدیمی را ازکجاشروع کنیم:
تصور کنید که یک آشپزخانه قدیمی دارید که میخواهیم نما وپلان آن راعوض کنیم که اول درب ودیوارهای اضافی برداشته تاجای آن اوپن قراردهیم وبعدجاهای کلیدوپریزهاولوله کشی رامشخص کنیم وسیم کشی لازم برای برق رادرداخل دیوارهاوجاهای مشخص شده انجام میدهیم ولوله های ظرفشویی وماشین لباس شویی ولوله کشی های مربوطه را تغییر می دهیم.بعداز آنها عایق کاری آشپزخانه انجام می شود،بعدازآن کاشی کاری دیواروکف را انجام می دهیم برای چسباندن کاشی دیوار وکف دوروش وجودارد  باچسب کاشی ویاملات میچسبانیم بازسازی ساختمان وبعد آرک آشپزخانه را گچبری ویا با سیستم کناف انجام می دهیم وبعدنوبت رنگکاری ودرانتهانصب کارهای کابینت وظرفشویی را انجام می دهیم .
بدین ترتیب یک آشپز خانه قدیمی به یک آشپزخانه جدید وکاربردی ترتبدیل می شود.

البته نمای بیرونی می تواند نسبت به آب وهوایی منطقه متفاوت باشد مثلا برای مناطق کویری می توانیم ازنماهای سنتی کاه گل فرآوری شده استفاده نمایم وبرای شمال ومناطق باران خیز ازنما های ضد آب مانند رنگ نانوعایق (حرارتی،رطوبتی،صوتی،ضدقارچ،ضدجلبک) استفاده کنیم و…

این افتخار را دارد که با همکاری افراد فنی و متخصص که باچندین سال تجربه درامرمقاوم سازی وبازسازی ساختمانهای قدیمی این افتخاررا دارد ، بتواند مقاوم سازی  طبق آیین نامه مقررات ملی ساختمان وبازسازی را بر اساس خواسته مشتری همراه با ارائه مشاوره از سوی طراحان دکوراسیون ومهندسین معمار مجرب این گروه انجام دهد،بعداز بازسازی ساختمان قدیمی به یک آپارتمان مدرن وبروز تبدیل می شود .
نکته: قبل توجه که شرکت مهندسین آدا را از دیکر شرکت های بازسازی متمایز می کند حضور مهندسین خوش فکر باسابقه درخشان در امرساختمان سازی در مناطق یک ،دو وسه تهران این امکان را فراهم کرده بهترین تغییرات ونقشه های اجرای ارایه نمایند .
نکته: گاهی لازم وضروری است باتوجه به عمرساختمان های مسکونی نقاشی ساختمان وتجاری واداری که قبل از بازسازی مقاوم سازی شود امریست مهم که این بخش شرکت آدا زیرنظردکتر هریسچیان دکترای سازه ازدانشگاه سوری انگلستان اداره می شود . ساختمانهای قدیمی ناپایدارشما نه تنها قابل سکونت بلکه به یک ساحتمان مدرن وبروز وباور نکردنی تبدیل میشود .

رنگ و فرم وسایلی که بچه‌ها از آنها استفاده می‌کنند در تعیین و شکل‌گیری شخصیت آنها نقش مهمی دارد. با توجه به تفاوت سلیقه دختران و پسران، رنگ و فرم مورد استفاده برای کودکان دختر و پسر نیز تفاوت می‌کند. دختران بیشتر به رنگهای صورتی و لیمویی و پسران به رنگ‌های آبی روشن و خاکستری علاقه‌مند هستند. در کنار این رنگها، معمولا کودکان از دیدن رنگهای متضاد نیز خوشحال و به سمت آنها جذب می‌شوند وبا استفاده از رنگ‌های شاد در رنگ‌آمیزی اتاق کودک‌ و با استفاده از تکنیک‌های نقاشی روی دیوار، می‌توانید اتاق او را به یک سرزمین افسانه‌ای تبدیل کنید .

4- قفسه‌ای بدون در و با اندازه‌ای قابل تنظیم در اختیار کودک بگذارید تا چیزهایی مثل اسباب‌بازی، ماکت ماشین و هواپیما، کتاب و دفتر، وسایل ورزشی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم نقاشی و چیزهایی از این قبیل را در آن نگهداری کند. چنین قفسه‌ای می‌تواند یک مکان دردسترس و مناسب در دکوراسیون اتاق کودک محسوب شود.

5- دربازسازی اتاق خواب کودک نور اتاق باید ملایم و غیر مستقیم باشد. برای این کار، می‌توانید از انواع نورهای بازتابی یا پخش‌شونده استفاده کنید تا چشم کودک آزرده نشود. یادتان باشد در مکانی که اختصاص به فعالیت‌های کودک دارد، نوری  نقاشی ساختمانجداگانه تعبیه کنید و حتماً از نورهای تزئینی هم در دکور اتاق کودکان بهره ببرید. می‌توانید انواع چراغ‌های تزئینی ریز را نیز در جایی از اتاق قرار بدهید تا فضای خاصی را برای سرگرمی و تفریح کودکان ایجاد کرده باشید.بازسازی اتاق خواب کودکان
6- برای پوشش پنجره‌ای اتاق کودکان، توصیه می‌شود از کرکره‌ها یا شاترها استفاده کنید؛ که هم تنظیم نور و جریان هوا به وسیله آن‌ها به سهولت امکان‌پذیر است، هم چین‌دار و دست و پاگیر نیستند.

بازسازی خانه های قدیمی

تلویزیون‌ها. اتاق‌های نشیمن معمولا فقط برای پذیرایی از مهمانان طراحی می‌شوند، اما برخی از خانه‌ها فقط یک اتاق نشیمن دارند و باید تلویزیون نیز در این فضا قرار داده شود. از آن‌جایی که تلویزیون‌ها دارای ابعاد بسیار زیادی هستند، کنیتکس چیدن مبلمان کنار آن‌ها به نوع تلویزیون و کاربرد آن بستگی دارد. با توجه به این‌که این روزها تلویزیون‌ها معمولا 42 تا 50 اینشرکت آدا بازسازی اتاق نشیمن،بازسازی آپارتمانهای نیمه کاره،بازسازی ساختمانهای قدیمی ،تغییر دکوراسیون داخلی ،وایجاد نور مخفیچ هستند، شما باید مبلمان خود را در فاصله 3 متری از آن‌ها قرار دهید. به ارتفاع تلویزیون‌ها نیز دقت کنید. میز تلویزیونی باید دارای ارتفاعی بین 38 تا 51 سانتی‌متر باشد. این روزها نصب تلویزیون در بالای شومینه، مانند عکس بالا، بسیار رایج شده است. در این مورد، تلویزیون باید 122 تا 152 سانتی‌متر از سطح زمین فاصله داشته باشد تا شما هنگام تماشای تلویزیون کمی سر خود را به بالا بگیرید. بهتر است نقاشی ساختمان تلویزیون‌ها در مسیرهای حرکت در اتاق قرار نداشته باشند تا کسی مزاحم تماشای تلویزیون نشود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com