بازسازی ساختمان

بازسازی آپارتمان های قدیمی و جدید

مربوط به بازسازی آپارتمان های قدیمی و بازسازی ساختمان به شرح زیر نقاشی ساختمان می باشد
1-تخریب،بنایی،دیوارچینی،تیغه چینی مقاوم سازی ساختمان و…
2-تغییرنماساختمان،نماسازی با نمای مدرن سبک مانند نمای مونولیت ، نمای کاه گلی مدرن ، ترکیب آجروسنگ ترکیب آجر با نمای مونولیت ،نمای سنگی ،کامپوزیت و نمای عایق  و…
4-  انواع  کاشی کاری،سرامیک کاری سرویس ها اشپزخانه،ونصب موزاییک
5-تبدیل سرویس (توالت ایرانی)به فرنگی و تبدیل توالت فرنگی به ایرانی

خیلی از شما در خانه های ویلایی زندگی می کنید و یا ویلایی در حومه شهر تهران دارید که خیلی از عمرش می گذرد و ظاهر غیر قابل تحملی پیدا کرده است  بازسازی خانه های ویلایی ذوق سلیقه خاص می طلبد  باید عاشق بازسازی خانه ویلایی باشید.

طراح این فضاها را دربازسازی خانه های ویلایی قدیمی کاملا تغییرداده وفضاهای بازسازی ساختمان دلخواه امروزه را بوجود می آورد،بعضی اوقات لازم است دیوارهای داخلی را خراب کرده و کار را با یک فضای خالی شروع کنید. به منظور جلوگیری از تغییر لوله‌کشی و کاهش هزینه‌ها می توانیدچیدمان اصلی آشپزخانه حفظ کنید.که پس ازبازسازی فضای اتاق نشیمن دنج و راحت و دیگر، کوچک و تنگ به نظرنخواهد رسید.

اجرای کابینت آشپزخانه مدرن وکلاسیک ،بازسازی آشپزخانه های قدیمی ،بازسازی دفتر کار،بازسازی شرکتها،طراحی واجرای کناف ، طراحی واجرای نورپردازی آشپزخانه ، مقاوم سازی ساختمانهای قدیمی زیرنظر مهندسین سازه ،طراحی واجرای دکوراسیون داخلی،بازسازی کلی وجزئی با مناسب ترین قیمت و…

اتاق خواب محل استراحت وآرامش است ، طراحان دکوراسیون می‌گویند آرامش آدم‌ها از اتاق خوابشان شروع می‌شود. چون اتاق خواب هر شخص یعنی فضای خصوصی‌ زندگی‌است، که اگر متناسب با نیازهای روحی و جسمی‌ او بازسازی  شده باشد، باعث می‌شود آدم با آرامش بیشتری درآن حضور پیدا ‌کند.

دربازسازی اتاق خواب کودکان  قبل از اقدام بازسازی ساختمان به طراحی دکوراسیون باید توجه کرد.
که برای چه ‌کسی (برای چه سنی) بازسازی می کنید.بازسازی اتاق خواب کودکان
درباره روحیات و خلقیات صاحب اتاق چه می‌دانید؟
چه سبکی را با سلیقه او مناسب و هماهنگ می‌دانید؟
1- بهتر است محل استقرار اتاق کودک در نمای جنوبی ساختمان باشد تا نور خورشید به میزان کافی به اتاق او بتابد .
برای چیدمان و بازسازی اتاق‌ خواب کودکان ، سهم کودکان را در این تنوع نادیده نگیرید. بچه‌ها هم نیاز به کمی تنوع در نقاشی ،دکوراسیون وچیدمان اسباب و وسایل اتاق خود دارند.
2- میز کار، میزبازی، وسایل بازی و تخت خواب کودک باید از مواد و وسایل نقاشی ساختمان طبیعی تهیه شده باشند نه از وسایل مصنوعی بهترین جنس برای وسایل کودک، وسایل چوبی هستند .

بازسازی آپارتمان

شما به اتاق نشیمن  نیاز دارید که بتوانید دور مبلمان آن به راحتی حرکت کنید و هم‌چنین مسیر بدون مانعی به فضاهای نشیمن و خروجی‌های اتاق داشته باشید. مسیر حرکت باید 77 تا 91 سانتی‌متر عرض داشته باشد. شما می‌توانید میز پذیرایی را در فاصله 30 سانتی‌متری لبه نشیمن‌ها قرار دهید. مبلمان دیگر باید حداقل 61 سانتی‌متر با هم فاصله داشته باشند تا بتوان بین آن‌ها به راحتی حرکت کرد. نکته مهم دیگر قوس گفتگو است. مبلمان را به گونه‌ای در کنار هم قرار دهید که افراد هنگام گفتگو صدای یکدیگر را به راحتی بشنوند. 244 سانتی‌متر در این مورد ایده‌آل بازسازی ساختمان است؛ اتاق‌های بزرگ‌تر را باید به قسمت‌های مختلف تقسیم کرد.

7- میزهای پذیرایی. میزهای پذیرایی معمولا نقاط کانونی فضا هستند، زیرا در اکثر اوقات در مرکز اتاق قرار می‌گیرند. نه تنها این میزها باید ظاهری زیبا داشته باشند، بلکه باید کاربردی نیز باشند. میزهای گرد یا بیضی‌شکل را راحت‌تر می‌توان جابه‌جا کرد، اما میزهای مربع و مستطیل‌شکل به فضای بیش‌تری نیاز دارند. همان‌طور که اشاره شد، شما می‌توانید این میزها را تا فاصله 30 سانتی‌متری از نشیمن‌ها قرار دهید. آن‌ها را حداکثر در فاصله 46 تا 51 سانتی‌متری از صندلی‌ها و کاناپه‌ها قرار دهید تا افراد بتوانند به راحتی به خوراکی‌های روی میز پذیرایی دسترسی داشته نقاشی ساختمان باشند. در فضاهای کوچک از میزهای پذیرایی با 107 سانتی‌متر طول و در فضاهای بزرگ از میزهای پذیرایی با 168 تا 183 سانتی‌متر رنگ نما طول استفاده کنید.

چراغ‌های پایه‌دار. از چراغ‌های پایه‌دار غافل نشوید. یک یا دو چراغ پایه‌دار می‌تواند فضا را به طور یکنواخت روشن کند. این چراغ‌ها در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند و شما باید نوعی از آن‌ها را انتخاب کنید که با چیدمان کلی فضا بازسازی ساختمان هماهنگ باشند. فضایی را برای آن‌ها در نظر بگیرید که 25 تا 31 سانتی‌متر قطر و 137 تا 213 سانتی‌متر ارتفاع داشته باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com