بازسازی ساختمان

قیمت بازسازی ساختمان کامل

قیمت بازسازی ساختمان کامل یک ملک هرمترمربعی حدود ۲۵۰ هزار تومان است . کامل ناگفته نمانداین قیمت حداقل و پایه است و نقاشی ساختمان این رقم بستگی به مصالح  مورد استفاده و نیز حجم بازسازی و سایر مؤلفه‌های دیگر، نظیر اجرای دکوراسیون داخلی و … تا سقف متر مربعی ۴3۰ هزار تومان و بیشتر نیز قابل ارتقا است.
اما قیمت بازسازی بسیار متغیراست وبه عوامل زیر بستگی دارد
1-     آیا تاسیسات قابل استفاده است یا نه؟
2-    آیا می توان کابینت های قدیمی را بازسازی کرد؟
3-    تا چه اندازه از مصالح قدیمی می توان استفاده کرد.
4-    چگونه با کمترین تغییرات کابردی ترین بازسازی را انجام دهیم؟
اگرشرکت بازسازی کادر اجرای وطراحی مجرب ودلسوز داشته باشد پتینه می تواند بامدیریت صحیح هزینه های بازسازی راکاهش وبارمالی کمتری به صاحب ملک تحمیل گردد.برای تعیین قیمت بازسازی از شرکتی مشاوره بگیرد که کادر اجرای وطراحی نقاشی ساختمان خبره وکاربلد در زمینه بازسازی دارند واین شرکت ها به شما کمک می کنند که کمترین تغییرات با بیشترین کاربری را دربازسازی داشته باشید.
شرکت مهندسین آدا با دارا بودن چندین مهندس پتینه عمرانی ،مکانیکی،تاسیسات،وسه نفر از اعضای این شرکت دارای مدرک دکترا که برای مقاوم سازی ساختمان های بلند مرتبه ،دولتی ،اداری ومدارس کارهای کم نظیروبه یادماندنی درکشور به انجام رسانده اند.

باتوجه به تغییرات سریع علوم ساختمان وتغییرات آیین نامه ها  وتحول در طراحی دکوراسیون داخلی ،بازسازی ،نوسازی ومقاوم سازی ،اهمیت ویژه ای برخوردار است . شرکت آدا با اتکاء به تجربه کشورهای پیشرفته دایره بازسازی و مدرن سازی ساختمان را بسیار گسترده بر عهده گرفته است. در صورت تمایل متقاضیان، مبله ساختمان در ابعاد وسیع شامل گاز، لباسشویی، مبل، پرده، کابینت و در یک کلام تمامی وسایل مورد استفاده در یک ساختمان صورت می‌گیرد ،که هزینه آن بسته به برند مبلمان متفاوت می باشد .نورپردازی و تزئین دیوارها نیز از جمله مواردی است که در قالب دکوراسیون داخلی اعمال می‌شود. علاوه بر این شرکت‌آدا با مهندسین با تجربه وفعال در زمینه ساختمان ودکوراسیون داخلی مشا وره واجرا می نماید.

اصل اول : قبل از هر کاری باید هدف و بودجه خود را مشخص کنیم یعنی بازسازی ساختمان اینکه در این امر ما چه کارهایی می خواهیم انجام دهیم و چه بودجه ای را برای این کار در نظر گرفته ایم و نیز باید شرایط منزل خود را در نظر بگیریم. یکی از مهمترین بخش های بازسازی خانه،فضای داخلی آن است برای افراد تکراری وخسته کننده است. استفاده بهینه از فضا موجود وتغییرات آن باتوجه به هزینه وخواست مشتری توسط طراحان معمار، سه بعدی دراختیار مشتری قرار می گیرد با لحاظ نمودن نظر مشتری طراحی برای اجرای آماده می شود.اصل دوم : بررسی امکانات موجود مثلا بررسی تمامی لوله های آب، رادیاتورها، سیستم برقی و سیم کشی را چک کنیم آیا تعویض شود یا نه چون ممکن است در قسمت هایی از آن ها پوسیده شده باشند.آیا در بازسازی خانه های قدیمی سرویس های توالت، حمام، آشپزخانه از نظر عایق سالم هستند یا نه اگر سالم باشد هزینه بازسازی کاهش می یابد.این ها مکان مهمترین قسمت های یک منزل هستند.البته نا گفته نماند بازسازی خانه وساختمان به ارزش ملک ، قیمت آن، ارزش افزوده پیدا خواهد کرد و در بازار مسکن می توانیم آن را با قیمت نقاشی ساختمان بالاتری به فروش برسانیم و سود بیشتری ببریم.

بازسازی ساختمان

آیامی خواهید در میهمانی ها از دکوراسیون داخلی خانه خود لذت ببرید
به خانه ای رویایی ،زیبا ودرعین حال تلفیقی از بازسازی ساختمان سنت ومدرن فکر می کنید
آیا ازنور طبیعی کافی استفاده شده
از کم نور بودن خانه خود گله دارید
به فکر زیاد کردن اتاق خواب یا بزرگ کردن فضای پذیرایی یا آشپزخانه خود هستید
آیا سرویس های بهداشتی وکاشی کاری باطراخی مدرن  فکر می کنید
آیا نمای ساختمان تان عایق نیست انرژی مصرفی بالای دارید

در زیر بازسازی یک خانه قدیمی با در خواست مشتری بدون اینکه  دیوارهای آشپز خانه سنتی برداشته شود بازسازی شده ملاحظه خواهید کرد که چقدر متفاوت وزیبا شده در این بازسازی نصب سرامیک گرفته تا نصب کابینت ، نورپردازی ،دکوراسیون پرده و… وهرکدام از اجزا ،متناسب با فضا طراحی واجرا شده.

تغییر جلوه سرویس بهداشتی کار بسیار آسانی است و براحتی می توان آن را نو و جدید کرد.برای مثال با نصب کاشی های جدید برای کف و دیوار ها به کلی جلوه سرویس بهداشتی تغییر می کند. فراموش نکنید که بازسازی ساختمان برای سرویس بهداشتی نیز می توانید از کاشی هایی برای دیوار ها و کف استفاده کنید که قابلیت چسبیده شدن روی کاشی های قبلی را دارند.
علاوه بر نصب کاشی های جدید برای دیوار و کف می توانید تجهیزات سرویس بهداشتی خود را از قبیل توالت, توالت فرنگی, روشویی و شیرآلات و هم چنین آینه را نیز تعویض کنید که در این صورت  پتینه دکوراسیون سرویس بهداشتی شما کاملا  نقاشی ساختمان تغییر می کند و متحول می شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com