بازسازی ساختمان

نرخ خدمات بازسازی خانه های قدیمی

بازسازی ساختمان های قدیمی شامل (تعمیرات، تغییرات در دکوراسیون داخلی ودیوار های جدا کننده واستفاده از مصالح موجود به نحو احسن و…) در هر صورت خیلی ها به این فکر افتاده اند که در منزل خود تغییراتی ایجاد نمایید.با توجه به آیتم های زیادی بازسازی خانه و بازسازی ساختمان از طراحی گرفته تا اجرا لازم وضروری است از کارشناسان خبره در این زمینه کمک بگیرید بعضی ها فکر می کنند که این کار باعث افزایش هزینه می شود در صورتی که عکس این تفکر اثبات شده زیرا این افراد به شما کمک می کندهزینه های اجرای راکاهش داده وتهیه مصالح باقیمت مناسب را فراهم نمایید .

بازسازی و دکوراسیون حال وپذیرایی بین اتاقها در یک خانه قدیمی با یک تغییر دکوراسیون ونورپردازی و نصب آینه ها و…وبا میز وصندلی و با رنگ سفید ورنگ آمیزی دیوار ها  با رنگ آبی زیبایی خاصی به این فضای قدیمی داده است.

پایین بودن عمر مفید ساختمان‌ها در کشور ما باعث شده است که شغلی به نام بازسازی ساختمان از رونق بسیار خوبی برخودار شود. بعضی از سازندگان ساختمان آنقدر مصالح نامرغوب کار می کنند که خریداران بعد از مدت کوتاهی ناچار به بازسازی آپارتمان می گردند ودسته دیگری از مردم بازسازی ساختمان وآپارتمان خودرا به خاطرتغییرات در کاربری آن ویا کابردی کردن فضا ها انجام می دهند در هر صورت ساخت ساز غیراصولی باعث بازسازی زود رس می شود شاید چنین رویه ای کمتر جایی از دنیا حاکم باشد. گفته می‌شود عمر مفید ساختمان‌ها در کشورهای پیشرفته 100 سال است. اما درایران اگراصولی ساخته شود به طور میانگین این رقم به 20 الی 30 سال کاهش پیدا می‌کند و همین مسأله باعث می‌شود که مالکان با بالارفتن سن ساختمان، برای بازسازی آن به تکاپو بیفتند و اگر از بازسازی ساختمان صرف‌نظر کنند، ناگزیرند با مشکلات متعددی نظیر گرفتگی لوله‌ها و.. دست و پنجه نرم کنند.

45743

اگر چندین  سالی در خانه یا آپارتمان سکونت دارید برای لذت بردن از فضای داخلی ودکوراسیون خانه احتیاج به یک سری تغییرات وبازسازی دارید . طراحی و تغییرات مدرن،خانه یا آپارتمان شما را به یک مسکن قابل سکونت و زیبا تبدیل نقاشی ساختمان می کند. در واقع با صرف هزینه‌ای کمتربا مشاوره ،طراحان وکارشناسان شرکت آدا این امکان فراهم است که خانه‌ای سنتی و قدیمی شما را امروزی و زیبا کرده.

شرکت خدماتی آدا با کادر اجرای مجرب ، جابه‌جایی دیوارها ،طراحی مجدد داخلی با نظر کارفرما،برداشتن موزائیک یا سرامیک  قدیمی ،نصب سرامیک باتوجه به نظر کارفرما،تعمیرات وتغییرات سرویس بهداشتی،انجام گچ بری وایجاد نورمخفی ،ساخت و نصب کابینت ،نقاشی ساختمان ، لوله‌کشی، نصب پکیج و نصب شیرآلات ، طراحی و دکوراسیون داخلی ، فضاسازی بهینه، طراحی نما درصورت تمایل متقاضیان، مبله ساختمان در ابعاد وسیع شامل گاز، لباسشویی، مبل، پرده، در یک کلام تمامی وسایل مورد استفاده در یک ساختمان صورت می‌گیرد ،که هزینه آن بسته به برند مبلمان متفاوت می باشد .نورپردازی و تزئین دیوارها نیز از جمله مواردی است که در قالب دکوراسیون داخلی اعمال می‌شود. علاوه بر این شرکت‌آدا با مهندسین با تجربه وفعال در زمینه ساختمان ودکوراسیون داخلی مشا وره واجرا می نماید.

یکی دیکر از مکان های که باید بازسازی کنید حمام است اگر در بازسازی خانه حمام قدیمی است ممکن است بخواهید برای تغییر حمام خود نسبت به بودجه خود تغییرات را انجام دهید. مثلا تعویض کاشی، برای زیبایی کار از باند های افقی یاعمودی کارکنید. تعویض کاسه توالت، روشویی، واگر شما می خواهید خیلی به روز رسانی کنید حمام خود را مجهز نقاشی ساختمان به کابین دوش و…دربازسازی خانه در نظربگیرید .

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com