بازسازی ساختمان

بازسازی خانه و تاثیر در روحیه

یکی دیگر از فضاهایی که در بازسازی خانه می تواند تاثیر زیادی در روحیه و جلوه کلی خانه  نقاشی ساختمان داشته باشد حیاط و ورودی خانه است.
اگر باغچه ای دارید به چمن کاری آن بپردازید و گل های زیبا و جدید در آن بکارید. خواهید دید که با انجام همین تغییرات جرئی به چه میزان خانه شما تغییر می کند و در بدو ورود به خانه احساس تازگی و طراوت خواهید کرد.ورودی خانه خود را نیز با قرار دادن گل و گیاهان سبز و شاداب آذین بندی کنیدونمای خانه را رنگ آمیزی کنید.

آیا جزء کسانی هستید که وقتی زیادی از خود را در شبانه روز در دفتر کارتان می گذرانید؟آنگاه مکانی که فعالیت می کنید بازسازی آن اهمیت پیدا می کند.در بازسازی دفترکار تقیسم بندی فضا نورپردازی ودکوراسیون شیک وزیبا وکارایی همه مهم هستند.اگر دفترکار به درستی از محصولات مناسب ومبلمان طراحی وچیدمان شود هم بسیارکاربردی وهم دفتر کار زیبا چشم نواز خواهد شد.صندلی چرمی ومیزهای کاربردی و از شلوغی جلوگیری می کند واین بهترین راحل برای محوکردن برجستگی قفسه ها می باشد.

65765
برای انتخاب لوازم متفاوت مانند لامپ های تزئینی برای خلق دکوراسیون دفترکار،می توانید رنگ نما از نمونه دکوراسیون دفتر کارهای اجرا شده الهام بگیرید.معمولا دفتر کارهای شیک وزیبا ترکیبات رنگ قهوه ای تیره در آن حاکم هست،اما درسالهای اخیر رنگهای زنده وپویا ترجیح داده شده است.
ترکیبی از مشکی وقرمز ویا ترکیبی ازلاجورد وسبز در دیوارهای دفترکارومبلمان وقالی ها ،صندلی ها ومانند اینها را می توانید بکار ببرید.برای خلق طرز،خیلی ساده و آمریکایی  از رنگ سفید ورنگهای مایل به سفید می توانید استفاده کنید.
یک قالی سفید روی زمین ومبلمان سفید سفید درسالهای اخیر درمیان نمونه طراحی های دفترکار بسیاردیده می شود.بعد از بازسازی دفتر کار نوبت به انتخاب رنگ دکوراسیون محصولات مبلمان می رسد وانتخاب درست آن می تواند زیبای دفترکار را دو چندان کند.بخصوص اگر یک دفتر کار بزرگ دارید مبلمان بزرگتر انتخاب کنید چون  فضا به اندازه کافی دارید. میز ها وقفسه ها را رنگ نما چنان انتخاب کنید که فضا را بزرگتر نشان دهد ولوازم انتخاب کنید که دفتر کارتان را کاربردی تر ودر یک نگاه چشم نواز هم باشد.

بازسازی آشپزخانه های قدیمی ،بازسازی دفتر کار،بازسازی شرکتها،طراحی نقاشی ساختمان واجرای کناف ، طراحی واجرای نورپردازی آشپزخانه ، مقاوم سازی ساختمانهای قدیمی زیرنظر مهندسین سازه ،طراحی واجرای دکوراسیون داخلی،بازسازی کلی وجزئی با مناسب ترین قیمت و.. در بازسازی خانه یکی دیگر از آیتم ها کف خانه است  اگر شما فکر می کنید کف پوش خانه قدیمی است و راضی نیستید می توانید ازمشاوره شرکت آدا کمک گرفته و بهترین متریال با توجه به بودجه تان انتخاب کنید مانند،سنگ ،سرامیک ،پارکت ،لمینت ترک وآلمانی و…فراموش نشود که هرکدام ازاین متریال مزایا ومعایبی دارد .
درب و پنجره : دروپنچره های قدیمی عایق صوتی وحرارتی نیستند  بازسازی ساختمان وموجب به هدر رفتن انرژی می شوند در بازسازی خانه می توانید از درب وپنجره های UPVC  باشیشه های دو جداره که عایق صوتی وحرارتی هم هستند استفاده نماید وبرای درب ورودی از درب ضدسرقت عایق صوتی وبرای درب های سرویس ها از جنس ضد آب استفاده نماید
نقاشی : اگر فضای مورد نظر شما فضای کوچکی است شما می‌توانید به دو طریق آن را نقاشی کنید. اگر تمایل دارید که فضا باز‌تر و بزرگ‌تر به نظر برسد از رنگ‌های  بسیار ملایم استفاده کنید و اما اگر قصد دارید فضا نقاشی ساختمان صمیمی‌تر و گرم‌تر به نظر برسد می‌توانید از رنگ‌های تیره‌تر استفاده نمایید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com