بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و دکوراسیون

بازسازی ساختمان و دکوراسیون هرفضای داخلی اعم از محل کار، تفریح یا سکونت، قابلیت نقاشی ساختمان زیبا شدن را دارد؛ تنها بایست چگونه از اصول و عوامل سازمان بندی صحیح بعلاوه کمی ذوق و سلیقه استفاده کرد تا شرایط مناسب و دلخواه پدید آید. شروع کار بازسازی ، فضاسازی و تزئین باید عاری از جنبه های ذهنی و خیال پردازی غیر واقعی باشد. برخورد اول با مساله لازم است با در نظر گرفتن عینیات و امکانات صورت پذیرد. ساختن خانه‌ای در رویا آسان اما در عمل سخت و دشوار است!
هدف از این مقدمه نفی ،اهمیت و نقش تخیل نیست بلکه منظور ارائه طریقتی است که تخیل نیز مانند سایر عوامل، پتینه تحت نظمی منطقی درآید و شکل عنصری سازنده به خود گیرد. به خاطر عوامل متعددی که در شکل‌گیری یک طرح موقت دخالت دارند اجرای کار نیازمند برنامه‌ای دقیق و منظم است. پیشرفت قدم به قدم و حساب شده از اتلاف وقت و هزینه می کاهد و در نتیجه حاصل کار را پر ثمر می‌سازد، لذا در طرح اجرائی عواملی چند لازم است مورد نظر قرار گیرد.

دکوراسیون سینمای خانگی کاملا متفاوت از دیگر طراحی هاست پتینه اینها ایده های جدید در معماری طراحی دکوراسیون سینمای خانگی وداخل اتاق نشیمن طراحی می شوند.

بطوری خاص درخانه های بسکتبالست ها،وفوتبالیست ها و…چنین اتاق های می بینید وبرای بعضی از حرفه ها سینمای خانگی لازم وضروی می باشد .

در صورتی که برای سینمای خانگی خانه ها بایستی بسیار بزرگ باشد مثلا یکی از خانه های که سینمای خانگی طراحی شده بود حدود 17 سالن ،32اتاق ،8حمام و استخری مانند استخرالمپیک وحداقل 9پارکینگ طبیعتا برای چنین خانه های طراحی سینمای خانگی لازم وضروری است.

ما چنین دیدی از سینمای خانگی نداریم بطوری که ما می خواهیم با خانواده ودوستان در آخر هفته کنار هم بنشینیم وبا یک سینمای خانگی کوچک فیلم وفوتبال تماشا کنیم وخانم هم یک چای تازه دم لب سوز ولب دوزولب ریز بایک کیک بازسازی ساختمان خوشمزه را پاها را روی هم انداخته و یا گاهی اوقات دراز کشیده فیلم دلخواه یا فوتبال را تماشا ویک روز بیاد ماندنی را خواهیم داشت برای چنین سینمای خانگی نمونه ای ازطراحی دکوراسیون در زیر آورده شده.

می خواهید آشپزخانه را به یک نقطه سیاه متمرکز کنید ، برای چنین حالتی کابینت آشپزخانه را سفید وباقی لوازم را برای مشخص شدن (به چشم آمدن) یک یا چند تا از آنها مانند صندلی،میزومشابه آن را به رنگ سیاه انتخاب کنید آنکاه پتینه چشم بیننده را به یک نقطه متمرکز می کنید قابل توجه است که تنها با استفاده دکوراسیون لوازم مشکی قدرت سفید را نمایان می کنید.

اگر در سالن مبلمان متفاوت را می خواهید استفاده کنید تنها رنگ نیست بلکه به عنوان مدل طرحهای مختلف در کنار هم قرار دهید. با دکوراسیون مبل چگونه می توان یک ترکیب متفاوت را با توجه به ذوق،سلیقه وسبک خود تان بوجود آورید؟مثلا برای ایجاد عمق و حرکت به سالن یکی از مبل ها را به رنگ سیر ودیگری را رنگ روشن وبا رنگ خنثی چیدمان کنید.

بعد از انتخاب کاشی وسرامیک حمام وسرویس ها ترجیحا دغدغه اصلی مجریان وکارفرمایان انتخاب رنگ ودکوراسیون مبلمان حمام است .در بازسازی حمام های قدیمی ویا حمام های نوساز درحال ساخت انتخاب رنگ ومدل  دلخواه برای مبلمان ودکوراسیون و آنچه که بعد از تکمیل بدست می آید رول اصلی را بازی می کند درانتخاب دکوراسیون براینکه تصمیم درست بگیرید ابتدا از راه مطالعه ایده های جدید وبعد نقاشی ساختمان از دیدن نمونه های اجرا شده می توانید دکوراسیون حمام وسرویسهای تان را طراحی واجرا کنید.

کابینت حمام چگونه وچقدر باشد به فضای شما بستگی دارد زیر کاسه دستشویی ،بالای توالت فرنگی ومانند اینها جای را مشخص کنیم وکابینت وقفسه را نصب کنیم.نگهداری لوازم حمام مانند حوله،کاغذ دستمال توالت،لوازم نظافت، در حمام کاریست عملی وبه جا وبایستی چنین شرایط فراهم کرد. اما در یک حمام بزرگ نیازی نیست برای کابینت زیاد فکر کنید زیرا پتینه در این حمام ها ،وان حمام،کابین دوش،لوازم بسیار لوکس،از ابتدای جایشان مشخص می شود.

دکوراسیون کاذب ایجاد شده باکناف روی دیوارها وسقف ها با طراحی های متفاوت با نورپردازی LEDیاCOB،وریسه های شیلنگی جهت روشنایی و نورپردازی در سالهای اخیر بسیار متداول شده.اگر یکی از مدلهای نورپردازی را اولویت بدهید آنگا هم بازسازی ساختمان روشنایی وهم فضایی شگفت انگیزی برای ورودی خانه بدست می آورید.طراحی وانتخاب مدل نورپردازی، باید مناسب فضای خانه باشد.

نوپردازی ورودی

لامپ های LED پشت دیوار های  کاذب کچی یا پشت سقف های کاذب کچی راهروها رابه صورت غیر مستقیم روشنایی می بخشد.نورمخفی یکی از راههای روشنایی بخشی به فضای داخلی وخارجی می باشد ،می توان پشت بازسازی ساختمان آینه ها،تابلو دیواروجای آویزلباس و…را با نورمخفی نوپردازی نمود،وفضای راهرو را به یک فضای جذاب وشگفت انگیز ومدرن تبدیل کرد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com