بازسازی ساختمان

رنگ های روشن در بازسازی حمام

حمام معمولا در پتینه مکان های تاریک قرار دارند بنابرین رنگ های روشن در حمام ها بازسازی ساختمان بسیار زیاد استفاده می شود .آنچه که مسلم است از دکوراسیون حمام ،تمیزی ،راحتی،زیبایی انتظار می رود.در این صورت رنگ های که یاد آور طبیعت است مانند ،مانند،خاک،هوا شما را به اهدافتان نزدیک می کند.حمام آبی ورنگ سبز وفام های ازرنگ های سرد به راحتی استفاده می شود.علاوه براین در هر زمان می توانید از لوازم رنگی مانند ظروف شامپو،حوله ها ولوازم بهداشتی به حمام شما گرمی می بخشد.

چه سبک مدرن وچه سبک کلاسیک انتخاب کنید برای هرکدام طرحهای متفاوت می توانید داشته باشید وحتی سقف کاذب راهرو را به شکل آسمان پر از ستاره با ال ای دی می توان در آورد.ریسه های که در داخل شیارها قرارداده می شودبه مرورزمان گردخاک گرفته از نورشان کاسته می شود وبایستی بعد از مدتی آنها را تمیز کنید.

دکوراسیون راهرو

امروزه نورپردازی باچراغ های ال ای دی ،سی او بی نقاشی ساختمان آویزلباس وجاکفشی در دکوراسیون راهروهای مدرن وشیک خیلی بکاربرده می شود.

دکوراسیون راهرو

امروزه در بسیاری از سالن ها واتاق ها،راهروها،سرویس ها وآشپزخانه ها و…نورمخفی در سقف ها جهت زیبایی وروشنایی استفاده می شود،ومی توان گفت در حال حاضر پرکاربرد ترین سیستم روشنایی می باشد.

گر در راهرو ها آینه،جالباسی،جاکفشی واشیایی مناسب نورپردازی ندارید پتینه می توانید به فکر نورپردازی بالای درب ورودی باشید.بااین نورپردازی ورودی خانه کاربردی تر می شود.

در کشورهای خارجی مشهور نورپردازی همزمان بازی بانور وسایه روشن روی بازسازی ساختمان دیوار ها با تزئین متفاوت با لامپ های ال ای دی نوپردازی مختلف در شرکت ها ویا در مجتمع های فروشکاهی روبرو می شوید.چنین لامپ های ضمن روشنایی کار لوازم جانبی را نیزبازی می کند.ورودی با نور افکن به رنگ روشن با کمک نور پردازی ال ای دی چنین نورپردازی باعث بزرگتر نشان دادن فضا می شود . بنابراین شما صاحب یک ورودی بسیار بزرگترازاندازه واقعی می شوید.

اگر ارتفاع سقف به کافی است روشنایی ال ای دی ورودی را با یک لوستر ویا با چراغ های آویز پشتیبانی کنید.

اگر دکوراسیونی به سبک کلاسیک دارید می توانید از مدلهای نوپردازی پتینه با ال ای دی بهره مند شوید.با یک گچ بری سقفی به شکل بیضی فرو رفته ودکوراتیو را با ال ای دی نورپردازی کنید.

در اینجا نوپردازی با ال ای دی  برای  ورودی ها وراهرو ها بیشتر بحث کردیم.اما نورپردازی هر کدام از سالن وحمام یا اتاق خواب برای روشنایی ورودی تان الهام بخش است.در بخش های دیگر این سایت می توانید درمورد روشنایی و نورپردازی اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

تشخیص اینکه درخانه روشنایی به اندازه وخوبه است خارج ذهن وتصور ماست.اما می توان گفت که روشنایی خوب یعنی در زمان مورد نیاز نور کافی داشته باشد.روشنایی بد است (ای کاش کمی نور بیشتر می شد نقاشی ساختمان یا اینکه نور چشم ما را می زند) بنابراین نورپردازی صحیح نبوده،در این صورت خودتان را سرزنش نکنید ،می توانید مشکل را با افزایش وکاهش نور برطرف کنید.

برای روشنایی تمام محیط اتاق از یک منبع نور باید استفاده کنیم این منبع می تواند از پنچره ویا از لامپ های آویز سقف که محیط را روشن می کند.
بدین منظور،چراغ های آویز،لامپ های سقفی،نورمخفی ها،لامپهای بزرگ قابل استفاده است،واینها منابع نور گسترده هستند ونور تمام اتاق را به طورهمزمان فرا می گیرد معمولا رنگ روشنایی سلیقه ای بوده مانند آفتابی یا مهتابی یا تلفیقی از آن دو می باشد.مهم آن است از لامپ های کم مصرف استفاده شود.دوستداران رنگ نور زرد باید توجه داشته باشند که لامپ های فلورسنت نه تنها در رنگ سفید در بازسازی ساختمان رنگ های مختلف هم تولید می شود.خیلی از خریداران بعد ازنصب روشنایی عمومی آن را تمام شده می داند این یک خطاست چونکه در هر اتاق یک لامپ آویز برای پتینه روشنایی آن کافی نیست.برای تکمیل روشنایی حداقل دوبرابرروشنایی اولیه نیاز است.

تمام لامپ های که انتخاب کرده ایم پخش نور را در هر گوشه اتاق برای فعالیت های که انجام خواهد شد به اندازه کافی نور افشانی استفاده کرده ایم .در نقاط خاصی از اتاق درارتفاع متفاوت لوازم روشنایی رابگذارید در سقف به جای سه ردیف آویز یک عدد لامپ سقفی ویک چراغ پایه دارمانند آباژور منابع نوری مختلف وهم بسیار مفید وهم خونه رابسیارزیبانشان می دهد.

براینکه نورچشمتان را خسته نکند اجازه بدهید نقاشی ساختمان سایر قسمت های اتاق را با نور متفاوت نورانی شود تصور کنید اداره وشرکت های که تمام قسمت هایش بدون سایه است ،خونه تان را به این شکل نمی خواهید بدین سبب تلاش نکنید که تمام قسمت های اتاق بطور یکسان روشنایی داشته باشد.تصورکنید برای کنترل پخت وپز وکار روی کانترآشپزخانه احتیاج به نور دارید بازسازی ساختمان نه دروسط آشپزخانه بنابراین پتینه اهمیت نورپردازی را جدی بگیرید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com