بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان برای دکوراسیون زیبا

یک روشنایی خوب و بازسازی ساختمان مناسب فضای اتاق را به یک فضای دلنشین و دکوراسیون نقاشی ساختمان زیبا تبدیل می کند هم رنگ وهم لوازم،اشیای وجزئیات آن را شکیل نشان می دهد.روشنایی اشتباه ،نوراشیای را از بین می برد توجه داشته باشید شما دکوراسیون خانه را از روی یک مدل یا نمونه انتخاب می کنید وآن مدل بسیار زیبا دیده می شود ولی وقتی شما اجرا می کنید لوازم ،اشیای ودکوراسیون شما ساده دیده می شود،چونکه خوب نورپردازی نشده.براینکه یک محیط گرم ودوست داشتنی خلق کنیم اهمیت نورپردازی دو چندان کنیتکس می شود.

از نام اش پیداست، وظیفه نورپردازی :برای تسهیل درانجام کارهای روزمره  مانند خواندن،کارکردن،پخت وپز،آرایش کردن و…نورپردازی بایستی زیبا وبدون اینکه چشم را خسته کند ،انجام کارها آسانترشود. وظیفه نورپردازی حفظ نور کافی است.لامپ های میزنهارخوری،لامپهای آویز،لامپهای مطالعه، لامپهای میزتوالت، لامپهای نیمکت، لامپهای کابینت حمام، آباژرها ومانند اینهادر این گروه روشنایی قرار می گیرند.جهت روشنایی محیط اتاق بعدازمشخص کردن نقش نورپردازی در قسمت های مختلف یک لیست تهیه می کنیم ،با نکاه کردن به لیست نوع لامپ،رنگ وسایز آن و ازچه بازسازی ساختمان سیستم نورپردازی کنیم به راحتی قابل تشخیص است.

بالا ودو طرف آینه حمام باید نورپردازی شود،ودرهنگام نکاه کردن به آینه مشکل سایه برطرف شده وموقع آرایش یا اصلاح صورت بسیار آسان می شود.
اگرکلید های برق خانه را کنترل دار نصب وبه راحتی شدت نور راکم وزیاد کنید .آنکاه با سرعت زیاد می توانید فضای مورد علاقه تان رابه وجود آورید.

مزایای نورپردازی ال ای دی نسبت به ریسه های شلنگی سوختن ریسه های شلنگی به مرور زمان صاحبان ملک را غذاب می دهد وتعویض آنها به راحتی ال ای دی نبوده زیرا ریسه ها درداخل سقف های کاذب ودرمکان های نقاشی ساختمان بادست رسی سخت قراردارد ودوم اینکه تعویض آنها نیاز به استادکار دارد اما لامپ های ال ای دی درنهایت محکمی وطول عمرزیاد وموجب کنیتکس صرفه جویی درمصرف انژری نیزهستند.

کنیتکس

البته استفاده ازنورپردازی  ال ای دی ها محدودیتی وجود ندارد که حتما سقف کوتاه باشد در سقف های بلند نیز می توان لوستر های کلاسیک را همراه با نورپردازی با لامپ های ال ای دی استفاده کرد واین تنوع نورپردازی با ال ای دی را دوچندان می کند واین یکی از بخش های مهم در دکوراسیون روشنایی است.آراستن فضا با چه نوری بستگی به سلیقه شما می تواند  رومانتیک،کلاسیک،مدرن،رنگارنگ،کم بازسازی ساختمان نوریا اینکه روشنایی زیاد باشد.

سقف ها با نور رنگارنگ حال وهوای بخصوصی به خانه می دهد در روزها شاید کمتر احساس کنید اما وقتی هوا تاریک می شود سقف های رنگی این حس را تشدید می کندویا اینکه رنگ خودش را به اندازه کافی نشان می دهد.بااین شرایط سقف های رنگی با روشنایی ال ای دی فضای زیبا وشگفت انگیز را به نمایش می گذارد.

بعد از انتخاب  رنگ  دیوار و رنگ مبلمان، نوبت به دست نقاشی ساختمان وپنجه نرم کردن با رنگ پرده هاست زمانی که این سه آیتم یعنی رنگ خانه، رنگ مبلمان ،رنگ پرده ها انتخاب شدند .به نظر می رسد که هنوز دکوراسیون خانه تمام نشده زیرا دیوار ها خالی شما را اذیت می کند باید برای پر کردن جای خالی دیوار ها تابلوها و اشیای دکوراتیو مناسبی انتخاب شود.می توان گفت کار سخت ودشوار است .بعضی از خانه ها اشبا ولوازم ،دکوراسیون سالن را تمام می کند، وجود دیوار خالی را حس نمی کنید.واما در بعضی آپارتمان ها دیوار ها نیاز به حرکت دارند و سالن یا اتاق نشیمن به نظر بازسازی ساختمان تمام نشده می آید . در این وضیعت غیر از آویزان کردن تابلوها  باید راه های دیگری برای دکوراسیون دیوارها باید بدانید.

دکوراسیون آینه ،اتاق ها و فضا های کوچک را بزرکتر نشان می دهد ودیوار را از دیوار بودن خارج کرده  وبه آن عمق می بخشد و یکی از راه حل های پر کردن دیوار های خالی  نصب آینه است باتوجه به هزینه ها یه کمی سر کنیتکس کیسه را شل نقاشی ساختمان کنیم دکوراسیون مد نظر مان بدست می آید.

در دکوراسیون ورنگ آمیزی خانه تصمیم گرفتید که یکی از دیوار های خانه را با کاغذ دیواری به رنگ فیروزه ای کنید طرح ومد اتاق را باید درک کنید زیرا در یک اتاق مدرن کاغذ دیواری با نقش های هندسی استفاده می شود، و در دکوراسیون کلاسیک کاغذ دیواری گل دار یا به شکل شال های نقش دار می توان استفاده کرد .از جهت دیگراگر مبلمان و پرده ها نقش دار وگل دار هستند کاغذ دیواری را خیلی بازسازی ساختمان ساده می توان انتخاب کرد ،ودر ضمن نقش های شلوغ اتاق را پراکنده وبی ذوق نشان می دهد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com