بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان برای فضای زیبا

نقاشی ساختمان باخلق یک فضای زیبا باتوجه به روح وروان تان آرامش را حس واهمیت روشنایی رنگ نما را درایجاد فضای آرام بخش یا هیجانی خواهید دید،وهمچنین یکی از گوشه های از خونه را با ویژه گیهای نور پردازی می توان برجسته کرد.برای برجسته کردن لوازمی که دوست داریم واهمیت دادن به ویژه گی معماری خانه وحتی دورنگه داشتن گوشه های که نمی خواهیم دیده شود از ویژه گیهای نور پردازی می توان بهره جست.لامپ های نوافکن، لامپ های قابی، لامپ های در تورفتگی دیوار، لامپ های کم نور ، لامپ های ریسه ای،شمع ها ، لامپ های داخل کمد والی آخر نمونه های از روشنایی است که می توانید استفاده کنید.

به دوعلت اصلی روشنایی با ال ای دی رفته رفته مشهور می شود.لامپ های ال ای دی ضمن صرفه جویی انرژی درسیستم نورپردازی وتنوع طراحی بسیار گسترده است ودرهرمکان امکان خلق فضای متفاوت وشگفت انگیز است .درسال های رنگ نما اخیر بسیارتوجه طراحان نورپردازی رابه خود جلب  کرده است وبه همین خاطر ازمحصولات روشنایی ال ای دی جهت ایجاد نورپردازی سقف ها ونورمخفی درفضای خانه ،محل کار،شرکت ها،اداره،فروشگاه هاومراکز تجاری واداری و…بسیارکارشده است.

کابل هاب فیبرنوری ،جریان راعبور نمی دهد بلکه نورراحمل می کند این تکنولوژی این امکان را می دهد نقاشی ساختمان که از یک منبع به مسیر های زیادی نور را حمل کند ودر انتهای آن نورپخش شود. طراحان دکوراسیون داخلی از این تکنولوژی برای ایجاد نورپردازی سقف های ستاره ای بسیار رغبت نشان می دهند. هنگامی که برای یک مکان لامپ های ال ای دی می خواهید بخرید از شما پرسیده می شود برای بازسازی ساختمان چه مکانی استفاده می کنید چون لامپ های ال ای دی از نظر شدت نوروکاربری بسیار متنوع می باشد.مکانهای چون آشپزخانه ،سقف سالن پذیرایی،سقف اتاق خواب،حیاط،باغچه،لامپ های دفن درکف،لامپ های ضدآب ،حسی و…لامپ ال ای دی مخصوص خودش را باید خریداری کرد.

پوسترهای به صورت یک پنجره باز شده به طبیعت به دیوار چسبانده می شود،که مناظر پنجره ای گفته می شوند.
پوسترهای مناظر استفاده شده ایده های جدید در سال 2015می باشد.
چنانچه در کلان شهر زندگی میکنیم چه کسی نمی خواهد زمانی که که یکی از پنجرهایش راباز می کند می تواند جزایر مالدیوویا سایر جزایر ومناظر زیبای دنیارا ببیند ویا منظره پاریس ویا دیگرمناظر پنجره ای داشته باشد.
فکرش را بکنید درسالن پذیرای ،اتاق خواب پنجره ای داشته باشید که روبه مناظر مانند جزیره کوش آداسی،استانبول ویا جاهای زیبا ودیدنی کشورمان ایران باز می شود،آنگاه چه احساسی خواهید داشت بااینکه دور از ذهن است اما امکان پذیر است.
اگرچه دست رسی به طبیعت ندارید می توانید منظره مصنوعی وزیبا نقاشی ساختمان را با ذوق وسلیقه خود داشته باشید.

رنگ نما

قبل از آغاز بازسازی دکوراسیون جدید منزل ،بدون لوازم  به دیوار یک تابلو و یا تصویر آویزان می کنیم وگفتن اش بسیار آسان است اما نوبت به پرکردن دیوار خالی که می رسد چه چیزی آویزان کنیم، تابلوی مناسب خانه چیست؟ ،تصاویر ولوازم را از کجا خریداری وتهیه کنیم واین برای اتاق مناسب هست یا نه همگی پرسش های است که در دکوراسیون داخلی از خودمان می پرسیم واز ما دور نمی شوند.حال در این شرایط فکر خریدن بازسازی ساختمان اینگونه لوازم و تابلو را به کنار گذاشته و رو به  کاغذ دیواری طرح دار می آوریم.

در دکوراسیون خانه توجه داشته باشید که دیوارهای به رنگ فیروزه ای ،در کنار رنگ سفید با مبلمان به رنگ کرم روشن توصیه می شود و رنگ لوازم را به رنگ سیب سبز ،رنگ صورتی ،رنگ طلایی،رنگ گیلاسی ومانند آنها و رنگ های مختلف را می توان استفاده کرد. برای بسیاری از زبانها کلمه بژ از زبان فرانسه وارده شده است واژه بژ هم به فرانسوی وهم ترکی به رنگی قهوه ای مایل به زرد گفته می شود شاید این واژه وقتی که به میان آمده تنها به قهوه ای مایل به زرد گفته می شده.اما امروزه در دکوراسیون کمی متفاوت تراز این به کار می رود .امروزه تنها قهوه ای نقاشی ساختمان روشن مایل به زرد نیست بلکه تن های از قهوه ای روشن می باشد، که بنام بژشناخته شده.

رنگ بژ در دکوراسیون سنتی و کلاسیک مشاهده می شود رنگ بژدر سایه طبیعی و ساده گی که  رنگ نما دارد برای هرسبک و دکوراسیون جایگاه ویژه دارد.از مد نمی افتد ودرهرقسمت خانه مورد استفاده قرار بازسازی ساختمان می گیرد ،مانند اتاق خواب،سالن ،آشپزخانه وحمام و…یکی از تن های رنگ بژ را استفاده کنید.

رنگ سال 2015 توسط شرکت معروف وقدیمی در زمینه رنگ و دکوراسیون بنام پنتون اعلام شد.رنگ سال مارسل، مارسل اسم شهری است در منطقه ای سیسل که شهر با شرابش معروف می باشد نام رنگ سال 2015 نیز از اسم این شهر گرفته شده، تن تیره این رنگ، رنگ بطری شراب وتن روشن آن گل خشک را یاد آور می کند.این رنگ در اظهار نظرها تقریبا رنگ قهوه ای با قرمزی زیاد شناخته  نقاشی ساختمان می شود رنگ های که با رنگ سال 2015 هماهنگ وبه هم می آیند مشاهده خواهید کرد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com