بازسازی ساختمان

نورمخفی در بازسازی ساختمان

ازمدلهای نورمخفی ومزایای ومعایب بازسازی ساختمان آن بیشتر صحبت کردیم اما یکی دیکر پتینه ازمکانهای  مورد استفاده نورپردازی لامپ های ال ای دی ،درسقف های با ارتفاع کم است که در این نوع سقف ها یا لامپ های آویز غیرقابل استفاده است یا درصورت کاربرد ارتفاع آنها را کوتاه نشان می دهد دراینصورت ال ای دی ها مشکل سیستم قدیمی را برطرف کرده وزیبایی دو چندانی دارد.

در دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین دیوار های داخلی دیوار پشت تلویزیون است که تمایل زیادی برای ایجاد مشکل دارد. به دلیل اینکه جلوی این دیوار تلویزیون قرار می گیرد .در چپ وراست آن چند چیز آویزان کردن هر زمان مناسب نبوده ویا هماهنگ کردن یک تابلو نسبت به تلویزیون می تواند مشکل ایجاد کند یا اینکه در پشت تلویزیون لوازمی که جلب توجه می کند می خواهید استفاده نکنید .در چنین مواردی نقاشی ساختمان بازهم می توان از یک کاغذ دیواری طرح دار ویا مونولیت ،  رولسر  ،   تراسل  و یا ترکیبی از اینها  درسایت آدا پیدا کنید.

در دکوراسیون خانه اگر یک دیوار آینه ای مد نظر شما نباشد یا اینکه درب های آینه ای با کمد دیواری با درب آینه ای نظر شما را جلب نمی کند. آنگاه یک آینه با قاب شیک انتخاب کنید . عموما این آینه ها کنسول زیبا وشیک دارند در این اینجا نکته بازسازی ساختمان قابل توجه قاب آینه است  در مورد آینه های دکوراسیون از قسمت های دکوراسیون آینه سالن دیدن فرمایید.

در دکوراسیون رنگ فیروزه ای یک رنگ پر جنب جوش است ولی چون از گروه رنگهای سرد محسوب می شود اتاق های کوچک را بزرکتر نشان می دهد.با این حال  در یک اتاق تمام دیوارهای آن را به رنگ فیروزه ای رنگ آمیزی کردن یا تمام دیوار های یک اتاق را با کاغذ دیواری ،به رنگ فیروزه ای کردن ریسک بزرکی محسوب می شود.

یکی از دیوار های خونه  را با کاغذ دیواری فیروزه ای بپوشانید مثل دیوار پشت تلویزیون ،دیوار پشت کتابخانه ،دیوار پشت ناهارخوری،دیوارپشت یک کاناپه ومانند اینها توجه ودقت افراد را جلب می کند یا دیواری که به نظر شما ،هماهنگ با  نقاشی ساختمان دکوراسیون شما دارد می توانید با کاغذ بیواری فیروزه ای بپوشانید.
حال سوال اینجاست که دیوار های دیگر چه رنگی باشد؟
جواب :رنگهای مانند رنگ سفید ، رنگ عاج ، رنگ خاکستری روشن ، رنگ کرم ودیوارهای پتینه با رنگ خنثی می توان کار کرد واین رنگها انرژی شدید رنگ فیروزه ای را متعادل تر می کنند .

انتخاب یکی از تن های رنگ بژ برای دیوار ها، لازم وضروریی نیست که لوازمی با تن رنگ بژ انتخاب کنید ،اگر رنگ قرمز برای مبلمان ودکوراسیون منزل انتخاب کردید برای بالانس ومتعادل کردن آن از بژ مایل به خاکستری را استفاده کنید واین انتخاب به ذوق وسلیقه شما نیز بستگی دارد.در دکوراسیون منزل انتخاب رنگ مناسب برای دیوارها از اهمیت وجایگاهی خاصی بر خوردار است چونکه گرمی وطراوت رنگ منزل می تواند روح وروان شما را تحت تاثیر قرار دهد .
رنگ بژهای مایل به زرد با سبز ،آبی،فیروزه ایسه راحتی کار می شود  رنگ بژ تن بازسازی ساختمان گرم وتیره  وبژخاکستری به مبلمان ،به رنگ قرمزونارنگی وگرم سازگار است.تن های رنگ صورتی نیزبرای به تن های بژ میاد.
اشیا ولوازمی رنگی وطرح داردراتاق مبله به رنگ بژ با ترکیب رنگ سفید با هم گرمی خود را حفظ می کند ورنگ سفید آن رنگ ها را متعادل می کند.
درب ، پنچره وچهارچوب های سفید و سقف های ساده وکاذب سفید یا میز ومتعلقات تلویزیون به رنگ سفید ومانند اینها هر دکوراسیون سفید با دیوار بژدر کنار هم که قرار می گیرند یک دکوراسیون شیک وسازگار را به نمایش می گذارد.

اتاق ناهار به سبک کلاسیک هم اعیانی وهم ظریف وزیباست نقاشی ساختمان این دکوراسیون را نزدیک به سبک رومانتیک گفته می شود .در این دکوراسیون آویزیک لوستر زر و برقدار از وسط میر ناهار خوری توجه را به خود جلب می کند و سبک پتینه اتاق را برجسته ونوراش چشم را می نوازد.

اگر اتاق ناهار خوری  کلاسیک می خواهید ابتدا از میز ناهار خوری کلاسیک شروع کنید به جای مبلمان ساده وخطوط موازی از مبلمان کنده کاری شده با صندلی های با پارچه های قماش با خطوط منحنی دکوراسیون را کامل کنید.

ما در این گالری عکس ها طرح های جدید و دکوراسیون مدرن ،آشپزخانه را به نمایش گذاشته ایم. آشپزخانه، تنها مکانی است که خانه را برای صاحب اش دوست داشتنی می کند . بعضی از ما با اینکه طراحی آشپزخانه کلاسیک را دوست بازسازی ساختمان داریم ولی ایده های وطراحی های مدرن آشپزخانه ناخداگاه ما را به خود جذب می کند طرح ها وایده های جدید دکوراسیون آشپزخانه در حالی ذهن وفکر ما رااز دکوراسیون کلاسیک به دکوراسیون مدرن تغییر می دهد که با کمک تکنولوژی ،نوآوری وفن آوری جدید کار کردن در آشپزخانه را تسهیل می دهد درآشپزخانه های مدرن دنبال کردن برنامه های آشپزی تلویزیون به راحتی امکان پذیر است و برخی از استودیو آشپزی آنقدر زیبا است که بسیاری از ما دوست داریم که چنین آشپزخانه زیبا ودل ربا داشته با شیم و با دیدن آن تصمیم به بازسازی  وطراحی دوباره دکوراسیون آشپزخانه می گیریم اگر می خواهید آشپزخانه یتان را تعمیر وبازسازی وکابینت آشپزخانه را تعویض کنید قبل از تصمیم ،طراحی های  جدید را بررسی کنید ودر این زمینه از صاحب نظران کمک بگیرید براینکه پتینه آشپزخانه به دلمان نقاشی ساختمان بنشیند ودر آنجا خودمان را راحت حس کنیم بسیار اهمیت دارد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com