بازسازی ساختمان

پوستر در نقاشی ساختمان

البته نمونه های از پوستر ها در این باره وجود دارد که به نقاشی ساختمان شما کمک می کند مطابق با ذوق وسلیقه ورویاهای خود دکوراسیون منزلتان را انجام دهید.این دکوراسیون از آنجا اهمیت پیدا می کند که مکانی از خانه را به حرکت در آورده وبه مکان زیبا ورویایی تبدیل می کند.این دکوراسیون یک فرصت دست نیافتنی است وضمنا نیازی به حرفه ندارد وبه راحتی قابل نصب بوده وبرای چسباندن پشت اش چسب دارد وبه هر سطحی مانند دیوار ،مبل،درب و…به راحتی می چسبد من هم برای اتاق دخترم خرید یک دونه از آنها را در سردارم.

با کاغذ دیواری به رنگ فیروزه ای در دکوراسیون داخلی خانه یک نقطه مرکزی خلق کنید . رنگ فیروزه ای می تواند توجه جلب کردن  و کسانی که اهمیت آن نقطه را دو چندان کند.کسانی که تفاوت را در دکوراسیون خانه می خواهند پتینه بک دیوار را کاغذ دیواری به رنگ فیروه ای کارمی کنند وآنهایی که می خواهند با آمیختن رنگها ،حال وهوای خانه تغییر دهند  و از رنگ های روشن دیوار ها خسته شده اند رنگ فیروزهای به کمک آنها خواهد آمد ورنگ فیروزهای از همه بیشتر با رنگ طلایی، وسفید در کنار هم بسیار زیا وشگفت انگیز خواهد بود.

در دکوراسیون منزل رنگ فیروزه ای با رنگ قهوه ای در کنار هم بسیار زیبا دیده می شوند . رنگ قهوه ای تیره گی خاص دارد واگردر کنار رنگ فیروزه ای، رنگ اتاق به اندازه کافی روشن نیست و رنگ گرم بوجود آمده  آنگاه دیوار  پتینه فیروزه ای نقاشی ساختمان با مبلمان قهوای روشن را با کف روشن وپرده ها ورنگ چهار چوب ها آن را متعادل کنید.

در دکوراسیون و دیوار های خیلی از خانه ها با رنگ بژ روبرو می شوید چون که رنگ بژ یکی از پر کاربرد ترین واصلی ترین رنگ در رنگ آمیزی دکوراسیون داخلی بشمارمی آید.در فرش ها و قالی ها ،مبلمان،پرده ها ورنگ آمیزی دیوار ها مورد استفاده قرار می گیرد.رنگ بژ با هر رنگی در نهایت ظرافت تناسب دارد کاربرد این رنگ در کنار رنگ های دیگر بسیار عملی بوده .بطوری که ساده گی وشیکی را هم زمان داراست این تن این رنگ، قهوه پرشیر تا رنگ ماسه می باشد واین رنگ با دارا بودن رال های زیاد می توان خانه را به یکی از تن های آن رنگ آمیزی کرد.وجود تن های زیاد این رنگ باعث بازسازی ساختمان افزایش انتحاب متفاوت  در رنگ آمیزی خانه می شود. برای پیدا کردن بژ مورد نظر، چند نکته وسرنخ را باید دانست که بعد آن به راحتی می توان کار کرد .

رنگ بژ طبیعی وساده است  از سوی دیگر به جزئیات تن های بژ وارد شوید خواهید دید که بعضی بژها با رنگ صورتی وبعضی با رنگ خاگستری وبرخی با رنگ سبز  کار شده است.اگر شما نمی توانید تشخیص دهید که کدام تن بژ را استفاده کنید از طراحان دکوراسیون ونقاشان ساختمان وافرادی که در رنگ شناسی تبحر دارند کمک بگیرید، تن رنگ بژ برای رنگ آمیزی دیوار ها را از روی رنگ لوازم خانه هم نقاشی ساختمان می توان انتخاب کرد.

نکته ای که در هنگام انتخاب رنگ در ذهن خود باید داشته باشند :
1- آنچه که در جداول رنگ می بینید در سطوح بزرگتر دیوار کمی بیشتر روشن تر دیده می شود و در کاتالوک رنگ بژ تیره یک الی دو درجه روی دیوار روشن تر دیده می شود.بنابراین برای انتخاب درست قبل از ترکیب کل رنگ مقدارکمی پتینه درست کرده نقاشی ساختمان و در یک کادر 30*30سانتی متر نمونه زده و از تن مورد نظرتان مطمئین شوید وبعد تمام رنگ را ترکیب کنید در غیر اینصورت شاید مجبور باشید رنگی که دوست ندارید استفاده کنید.
2- یکی دیگر از مشکلات رنگ بژ اسم های که به یک تن آن داده می شود گاهی مشاهده شده کسانی که در خانه شان رنگ بژ ماسه ای استفاده کرده اند به آن رنگ پوستی گفته اند وبعضی ها هم به آن نزدیک به خاکستری نامیده اند.
این سوال مطرح است که چگونه یک تن بژ چند اسم دارد
از آنجا که تن های تولید شده از طرف کارخانه جات رنگ با یک اسم اما تن متفاوت از هم هستند بنابراین به جای استفاده از نام رنگ ، رنگ مورد نظر تان را از روی کاتولوک یا رنگ  دکوراسیون ، تابلو ها وعکس ها انتخاب  ودررنگ آمیزی خانه بکار گیرید،وتوجه داشته باشید که رنگ هر خانه ای با نور آن رابطه مستقیم دارد وممکن است رنگی که در خانه دوستان تان زیبا دیده می شود در خانه نقاشی ساختمان شما به خوبی دید نشود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com