بازسازی ساختمان

رنگ نما در ساختمان با رنگهای طبیعی

زیبای : به جهت داشتن رنگهای طبیعی و تلفیق آنها که رنگ نما بامخلوط چند نوع سنگ به رنگهای مختلف تبدیل شده و دارای سی وشش  رنگ متنوع میباشد. و لذا باز بودن دست طراحان برای طراحی های متنوع نما از محاسن نمای مونولیت می باشد.
سبکی : نمای مونولیت یا نمای سنگدانه نسبت به نمای سنگ حدود 50درصد سبکتر است .  وزن سازه ها یکی از مهمترین مسئله صنعت ساختمان میباشد که باعث میشود سهم بیشتری از نیروی زمین لرزه را دریافت کند. همچنین مصالح سنگی ،آجری ،شیشه ای وکامپوزیت استفاده شده در نمای ساختمان ها به دلیل وزن بالایشان بیشتر در معرض خطر جداشدن از دیوار و پرتاب شدن برروی محل گذر عابران قرار دارند. وزن زیاد وحجم بالای سنگ و مصالح مشابه،  زیرسازی های سنگین تری را می طلبد که در این راستا در ساختمان های بلندتر از چهار طبقه، کمتر مصالح سنگی درشت و آجری استفاده میکنند. بدین شکل نمای مونولیت  بیشتر در مرکز توجه قرار می گیرد. سبکی وزن پوشش مونولیت یکی از بزرگترین مزیتهای آن نسبت به سایر پوششهای نما می باشد بطوریکه وزن پوشش مونولیت استفاده شده در هرمترمربع 3 الی4 کیلوگرم می باشد. مصرف سنگ در هر مترمربع 80الی 100 کیلوگرم می باشد. مصرف آجر در هرمترمربع 20الی40 کیلوگرم می باشد
قابلیت تعمییرات ارزان :  تعمیر و بازسازی در نمای مونولیت به راحتی می توان قسمت های نقاشی ساختمان خرابی را ترمیم نمود بدون  دورنگی وبدون هزینه زیاد
اجرای سریع :اجرای نمای مونولیت نسبت  به نمای سنگ زمان کمتری نیاز دارد
ایمنی: ایمنی بیشتر نسبت به شیشه و سنگ و آجر و ….  و خطر ساز نبودن آن در زمان زلزله (خطراتی که ریزش احتمالی نمای سنگ و شیشه دارد در نمای مونولیت بدلیل سبکی وزن وضخامت کم و انعطاف پذیری بیشتر،  وجود ندارد.)
دوام زیاد نسبت به خیلی از پوشش های دیگر
هزینه پائین آن نسبت به نمای سنگ و شیشه و کامپوزیت (هزینه اجرای نمای رنگ نما مونولیت حدود 60% کمتر از نمای سنگ می باشد.
عایق رطوبتی و مقاوم در برابر نفوذ اب : نمای مونولیت با داشتن رزین اکریلیک و سیلیکون پس از خشک شدن به یک صفحه نایلونی تبدیل شده و مانع نفوذ رطوبت می شود . لذا می توان گفت تا حدودی خواص عایق رطوبتی نیز دارد .
اجرای سریع : یکی از ویژگی های  نمای مونولیت، سرعت اجرای پوشش  مونولیت می باشد  در پروژه های انبوه که به صورت مجتمع ساخته شده اند، بزرگترین مشکل در اواخر پروژه، مربوط به نمای پروژه ها می باشد. درواقع استفاده از نماهای سنگی وآجری کاملاً وقت بر بوده به همین دلیل سرعت اجرای بالای مونولیت این مشکل را حل کرده وازلحاظ صرفه جویی در زمان وهزینه  مناسب می باشد.

این فضا است که مساحت آن 5الی10متر مربع طراحی می شود ویا در ورودی اتاق ها،اتاق نشیمن،سالن،آشپزخانه و یا در ورودیهای اتاق های که خیلی اهمیت دارد در نظر می گیرند و چون شما ومهمانان شما در بدو ورود اولین مکانی که روبرو می شوید این فضا است بنابراین دکوراسیون این مکان برای بعضی ها بسیار اهمیت دارد به طوری کلی دکوراسیون ورودی سبک دکوراسیون خانه را به نمایش می گذارد وهمه ما می خواهیم که مهمان ما در بدو ورود با مکان زیبا ودلپذیر روبرو شود.در عکس های زیر بهترین ومدرن ترین دکوراسیون ورودی را برای شما جمع آوری کرده ایم. از رنگ نما جمله دکوراسیون ورودی تزئین دیوارها،آینه های بزرگ،صندلی ومبل راحتی و از لوازم دکوراتیو دیگر می توان استفاده کرد. ازبهترین نمونه های دکوراسیون ورودی با شما در میان گذاشتیم و ما بهترین ها را برای شما آرزومندیم.

جستجو وبررسی کردن نمونه های از دکوراسیون توانایی شما را در مورد دکوراسیون منزلتان افزایش می دهد در هر نمونه ایده وطراحی وسبک های جدید آشنا می شوید زیرا با تولید کننده گان رنگهای دکوراتیو ورنگهای جدید وبه روز ترین دکوراسیون دنیا آشنا می شوید بدین ترتیب دید شما را نسبت به دکوراسیون منزلتان بازتر می کند در این نوشته ها موضوع ما دکوراسیون اتاق خواب می باشد.بسیاری از ما بعد از کار  نقاشی ساختمان روزانه وفعالیت بیرون از خانه استراحت در یک اتاق خواب نرم و راحت را انتظار داریم  شروع کردن روز تازه در یک اتاق خواب زیبا واقعا بی همتاست.دکوراسیون اتاق خواب باید برای ما شب ها یک محیط گرم وراحت وروزها مکان بزرگ وروشن ودل باز را فراهم کند در یک کلام دکوراسیون اتاق خواب جهان درونی ما را  رنگ نما منعکس می کند وفضای محرمانه ماست بدین سبب دکوراسیون اتاق برای هر کسی تنها مناسب روح وروان آن شخص طراحی وساخته شود .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com