بازسازی ساختمان

رنگهای مختلف در رنگ نما

رنگ نما به جهت داشتن رنگهای طبیعی و تلفیق آنها که بامخلوط چند نوع سنگ به رنگهای مختلف تبدیل شده و دارای سی وشش  رنگ متنوع میباشد. و لذا باز بودن دست طراحان برای طراحی های متنوع نما از محاسن نمای مونولیت می باشد.
سبکی : نمای مونولیت یا نمای سنگدانه نسبت به نمای سنگ حدود 50درصد سبکتر است .  وزن سازه ها یکی از مهمترین مسئله صنعت ساختمان میباشد که باعث میشود سهم بیشتری از نیروی زمین لرزه را دریافت کند. همچنین مصالح سنگی ،آجری ،شیشه ای وکامپوزیت استفاده شده در نمای ساختمان ها به دلیل وزن بالایشان بیشتر در معرض خطر جداشدن از دیوار و پرتاب شدن برروی محل گذر عابران قرار دارند. وزن زیاد وحجم بالای سنگ و مصالح مشابه،  زیرسازی های سنگین تری را می طلبد که در این راستا در ساختمان های بلندتر از چهار طبقه، کمتر مصالح نقاشی ساختمان سنگی درشت و آجری استفاده میکنند. بدین شکل نمای مونولیت  بیشتر در مرکز توجه قرار می گیرد. سبکی وزن پوشش مونولیت یکی از بزرگترین مزیتهای آن نسبت به سایر پوششهای نمای خارجی ساختمان می باشد بطوریکه وزن پوشش مونولیت استفاده شده در هرمترمربع 3 الی4 کیلوگرم می باشد. مصرف سنگ در هر مترمربع 80الی 100 کیلوگرم می باشد. مصرف آجر در هرمترمربع 20الی40 کیلوگرم می باشد.


قابلیت تعمییرات ارزان : در نمای مونولیت به راحتی می توان قسمت های رنگ نما خرابی را ترمیم نمود بدون  دورنگی وبدون هزینه زیاد
اجرای سریع :اجرای نمای مونولیت نسبت  به نمای سنگ زمان کمتری نیاز دارد
ایمنی: ایمنی بیشتر نسبت به شیشه و سنگ و آجر و ….  و خطر ساز نبودن آن در زمان زلزله (خطراتی که ریزش احتمالی نمای سنگ و شیشه دارد در نمای مونولیت بدلیل سبکی وزن وضخامت کم و انعطاف پذیری بیشتر،  وجود ندارد.)
دوام زیاد نسبت به خیلی از پوشش های دیگر
هزینه پائین آن نسبت به نمای سنگ و شیشه و کامپوزیت (هزینه اجرای نمای مونولیت حدود 60% کمتر از نمای سنگ می باشد.
عایق رطوبتی و مقاوم در برابر نفوذ اب : نمای مونولیت با پتینه داشتن رزین اکریلیک و سیلیکون پس از خشک شدن به یک صفحه نایلونی تبدیل شده و مانع نفوذ رطوبت می شود . ( در صورتی که در اجرای آن اصول رعایت شود.)
اجرای سریع : یکی از ویژگی های  نمای مونولیت، سرعت اجرای پوشش  مونولیت می باشد  در پروژه های انبوه که به صورت مجتمع ساخته شده اند، بزرگترین مشکل در اواخر پروژه، مربوط به نمای پروژه ها می باشد. درواقع استفاده از نماهای سنگی وآجری کاملاً وقت بر بوده به همین دلیل سرعت اجرای بالای مونولیت این مشکل را حل کرده وازلحاظ صرفه جویی در زمان وهزینه بسیار مناسب می باشد.

بعضی از افراد به فکر ایجاد دفتر کار در منزل باشند وبرای مشاغل چون نقاشی ساختمان مشاوره،حسابداری،طراحی گرافیک،خدمات وب و…بسیار مناسب است کسانی که دفتر کار خانگی دارند می خواهند تغییر دکوراسیون دهند ویا می خواهند بازسازی کنند این عکس ها به آنها کمک می کند که بهترین ایده ها و دکوراسیون دفتر کار بهره مند شوید.

ضروری است که بعضی نکته ها درمورد دکوراسیون اتاق کودک رعایت کنیم . درطراحی دکوراسیون اتاق کودک لازم وضروری است که طراحی  در جهت رشد وپرورش جسمی وذهنی فرزندانمان باشد.دقت کنیم که طراحی دکوراسیون اتاق کودک باید هم سرگرم کننده وهم آموزنده باشد و بخش آموزنده آن اهمیت بیشتری دارد.توجه داشته باشید ممکن است از نظر شما طراحی دکوراسیون اتاق کودک بسیار زیبا باشد اما اگر کودک تان لذت نبرد می توان گفت که به درستی دکوراسیون انجام نشده اگر شما دکوراسیون را پسند کردید دلیل نمی شود که کودک تان هم بپسندد بنابراین در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق کودک نظرآنها را جویا شوید وبا این کا ر اعتماد به نفس کودکانمان رابالا می بریم.دراین عکس ها، برای با ارزش ترین داشته هایمان رنگ نما بهترین نمونه های پتینه دکوراسیون اتاق کودک آورده ایم تا شما با ایده ها ودکوراسیون اتاق کودک بیشتر آشنا شوید.

ما به کسانی که به بازسازی منزل و زیبا کردن خانه فکر می کنند، ایده دکوراسیون متفاوت ،زیبا و با سبک های مختلف ومناسب هر سلیقه ارایه می دهیم هدف از جمع آوری این عکس ها  به نمایش گذاشتن ایده های دکوراسیون مدرن نقاشی ساختمان وکلاسیک و ضمن ساده گی وزیبایی یک دکوراسیون اعیانی را مشاهده می کنید وآنهای که نکران دکوراسیون داخلی منزلشان هستند.

طراحی اتاق ناهار خوری با شما در میان می گذاریم اتاق ناهار خوری باید جادار وخودمان را در آن راحت حس کنیم با تعداد کمی مبلمان وبا لوازم زیبا می توان بهترین دکوراسیون را بوجود آورد .در اتاق ناهار خوری از رنگهای گرم واشتها آور یا رنگ های روشن خنثی بکار برد که رنگ لوازم وغذا ها را برجسته نشان دهید. شما هم می توانید برای دکوراسیون اتاق ناهارخوری تان از ایده ها وطراحی های رنگ نما جدید در عکس های زیر بهره مند شوید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com