بازسازی ساختمان

نمای واحد مسکونی و رنگ نما

نمای هر واحد رنگ نما مسکونی بسته به شرایط محیطی از جمله آب و هوا، باد و طوفان، میزان آلاینده‌های هوا در مناطق صنعتی وغیر صنعتی، متفاوت می‌باشند. مصالحی که در نماهای شهرهای بزرگ و صنعتی که آلایندگی بالا دارند، به کار می‌رود بایستی آنتی استاتیک باشد ، و مصالحی که برای نمای شهرهای کوچک که هوای پاک دارند متفاوت است. همچنین نمای ساختمان در مناطق سردسیربا نمای ساختمان در مناطق گرمسیری به لحاظ میزان مقاومت در برابر یخ‌زدگی یا عایق بودن نسبت به سرما و گرما متفاوت می‌باشد.نمای ساختمان
قیمت نما
یکی از مهمترین آیتم های مهم در انتخاب نما، قیمت تمام شده آن است. هرچه هزینه  نما افزایش یابد، تقاضا کاهش یافته و محدوده استفاده ‌کنندگان آن نما محدودتر خواهد شد.
مدت زمان اجرای نما
با توجه به اینکه توجیه اقتصادی هر پروژه باسرعت اجرای آن ارتباط پتینه مستقیم دارد.بنابراین طولانی شدن زمان در بهره‌برداری از هر پروژه ساختمانی می‌تواند عامل افزایش هزینه‌ها و عدم برگشت به موقع سرمایه وکاهش ارزش پول خواهد شد، لذا سرعت در اجرای نما بسیار مهم خواهد بود.

کسانی که می خواهند سالن خانه ،آپارتمان ویا منزل خود را بازسازی یا تغییراتی ایجاد کنند. تصمیم گرفته اند ولی طرح با ایده جدیدی ندارند یا آنهای که می خواهند دکوراسیون یکی از گوشه های سالن را تغییر دهند،اما نمی دانند که چه کاری باید بکنند.ما در این گالری عکس بهترین دکوراسیون وایده های جدید را برای شما جمع آوری کرده ایم وامید داریم با الهام گرفتن ازآنها بهترین وزیبا ترین دکوراسیون رنگ نما را برای سالن تان انتخاب کنید.

نمای شیشه ای بار مرده کمتری را نسبت به سایر مصالح سنتی وبعضا مصالح نوین به سازه وارد می کند . این مورد را می توان از ارزشهای بارز نمای شیشه ای دانست .
– سرعت نصب نمای شیشه به نسبت مصالح نوین دیگر همپایه نقاشی ساختمان بوده و می توان آن را از جمله نماهای با سرعت اجرای نسبتا خوب به حساب آورد.
– تأمین دید یکپارچه از مناظر بیرون برای ساکنین داخل
– ایجاد احساس سبکی و ظرافت در ساختمان از دید یک ناظر شهری
– نمایش زندگی درون ساختمان از بیرون به دنبال روشن و خاموش شدن چراغ‌های داخلی در طول شبانه‌روز

رنگ نما

همانطور که در بالا ملاحظه کردید داشتن امکان  طراحی و اجرای نما در یک پوشش نمای بیرونی ساختمان می تواند به عنوان یکی از  مزیت آن پوشش به حساب بیاید. و اما ایتم  در طراحی نمای ساختمان بعدی ذوق و سلیقه طراح نمای ساختمان می باشد. که چگونه بتواند از مکانات رنگ و حجم و خصوصیات دیگر یک پوشش به نحو احسن در طراحی استفاده نماید.

شرکت آدا با داشتن  طراحان با تجربه و خوش ذوق آماده ارائه مشاوره برای شما در طراحی نمای ساختمان می باشد با ما تماس بگیرید. صرفه جویی مالی .( نمای سیمان سفید نسبت  به خیلی از نماهای سنتی و جدید  نمای ساختمان از هزینه پایین تری برخوردار می باشد)
2- سرعت اجرای بالا و صرفه جویی در زمان ( سرعت اجرای نمای سیمان سفید نسبت به بعضی از نماها بیشتر می باشد)
3- عدم ریزش و پوسته شدن در دراز مدت ( درصورت اجرای درست پتینه سیمان سفید ، عمر مفید زیادی دارد)
4- تهیه مصالح  سیمان سفید آسان ،  و در دسترس رنگ نما می باشد.
معایب نمای سیمان سفید :
1- به علت جذب گرد وغبار بعد از مدتی زیبای خود را از دست می دهد.(نمای سیمان سفید نسبت به خیلی از نماهای ساختمان زودتر کثیف می شود)
2- تنوع رنگی ندارد
3- دربرابرآب نفوذ ناپذیر نیست( نمای سیمان سفید دارای خواص عایق رطوبتی نمی باشد)
4- نمای سیمانی ترک پذیر می باشد.(در کل سیمان سفید نقاشی ساختمان خواص الاستیکی نداشته و لذا در انبساط و انقباظ ساختمان ترک می خورد)

پوشش های نمای مدرن ساختمان ارائه شده از طرف شرکت آدا قابلیت چسبندگی به هر سطحی را دارند . بنابراین استفاده از آن به جای سنگ, آجر, سیمان,کامپوزیت, شیشه و … در نما امکان پذیر است معایب هر کدام از نماهای  ذکر شده را هم ندارد. نه سنگینی و خطر سازی سنگ و آجر و … را دارد و نه با مشکلات عدیده دیگر در نصب و یا در دوره نگهداری دست به رنگ نما گریبان است. و نه ….. لذا پیشنهاد ما مشاوره با  پتینه کارشناسان بخش نما قبل از تصمیم گیری برای نمای ساختمان می باشد .

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com