بازسازی ساختمان

رنگ نما و رطوبت محیط

مدت زمان خشک شدن رنگ نما محصول بستگی به دما و رطوبت محیط دارد. این رنگ قابل استفاده پتینه با قلم مو، غلطک ، اسپری بدون هوا با دستگاه ایرلس، اسپری با هوا اجرا می گردد.
شرایط محیطی
این محصول را می توان در دمای 10الی 35 درجه سانتی گراد روی سطح خشک) چون این رنگ برپایه آب بوده بنابراین زیرکار باید خشک باشد تا آب موجود تبخیر شود)اجرا کرد.

اگرچه در نظر عموم ، پوشش نمای ساختمان  نمایانگر زیبایی و رخساره سازه محسوب میشود لیکن تعیین نوع و میزان کیفیت مطلوب آن میتواند در پایداری و عمر سازه تاثیرگذار و از تخریب های دراز مدت بر اثر نزولات جوی ، انرژی خورشید و دیگر عوامل مخرب جلوگیری نماید .

در صورت استفاده از رنگ نما  در نمای بیرونی ساختمان می بایست ( رنگ نما ) دارای مقاومت  در برابر شرایط آب و هوایی  محیط بیرو ن   باشد.

در رنگ آمیزی نمای بیرون ساختمان باید به مطلب بالا  توجه شود . اجرای رنگ نما با رعایت  اصول پایداری رنگ  انجام شود. که ازجمله  اصول مهم  آن اجرای پرایمر رنگ نما می باشد. معمولا  نحوه اجرای رنگ نما  از طرف کارخانجات سازنده رنگ نمای ساختمان  به اجرا کنندگان ارائه می شود. اجرای صحیح توسط پیمانکار رنگ نما ( اجرا ء کننده رنگ نما ) یکی مهم ترین عوامل پایداری ومقاومت رنگ نما می باشد.

درحال حاضر رنگ نما ی آکرولیک ( رنگ نما پایه آب یا سیلیکونی) مقاوم در شرایط آب و هوای مختلف بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. گرمای تابیده شده به سطح برگشت داده می شود ( بازتابیده می شود) قبل از اینکه به پشت نفوذ بازسازی ساختمان کند و بدین صورت  هوای سرد زمستان به داخل نفوذ نکرده و هوای گرم تابستان نیز به داخل وارد نمی شود در نتیجه از تغییرات گرمائی داخل ساختمان جلوگیری می شود. و لذا در زمستان ساختمان را از هوای سرد محافظت کرده و مصرف انرژی گرمایش را کم می کند و و در فصول گرم نیز ساختمان کمتر گرم شده  و تهویه مطبوع کمتر استفاده خواهد شد .
در نمای داخل 30% ؛ گرمای که به طریقه تابش  به سطح برخورد می کند ، بازتابیده شده و در داخل می ماند و ازاین رو بدلیل کم شدن اتلاف انرژی داخل ، در زمستان به استفاده کمتر از سیستم گرمایشی و در تابستان به استفاده کمتر از پتینه سیستم خنک کاری نیاز خواهیم داشت. همچنین چگالش و تراکم موجود در داخل  دیوارها را برطرف کرده و به عبور بخار آب اجازه می دهد لذا تنفس برای ساختمان ممکن شده و سطوح همیشه خشک نگهداشته می شود.

گرمای انتقالی و هدایتی ، توسط میکرو کره های سرامیکی / شیشه ای موجود در داخل رنگ بازگردانده می شود. در نماهای بیرونی  بر روی آستر دولایه رنگ رویه ( میکرو کره های دارای خصوصیت باز تابش گرمائی که با سیلیکون بازسازی ساختمان به همدیگر چسبیده شده اند) با رنگ نمای بیرون اجرا می شود. پشت بام ، تراس و در زیر بام ها روی آستری مانع دو لایه رنگ گرمائی ( رنگ نانو عایق آدا )  به عنوان پوشش عایق حرارتی اعمال می شود.و به این صورت خصوصیت انعکاس  گرمای هدایتی و انتقالی در سطوح بواسطه عایق گرمائی کامل می شود این سپر حرارتی بیرونی از خودش آب نفوذ نمی دهد اما بدلیل خاصیت الاستومری امکان تنفس به دیوار می دهد.

استفاده از رنگ عایق گرمائی در دیوارهای نمای داخلی و سقف ها  و در ساختمان های که سیستم های گرمایشی مادون قرمز و سیستم های گرمایش تابشی مثل اجاق گاز و شومینه جهت گرمایش  مورد استفاده قرار می گیرد، باعث بازسازی ساختمان حفظ انرژی گرمایشی و هم چنین بدلیل انعکاس نور ، نیاز به مصرف برق کمتری جهت روشنائی خواهد بود( با کمترین تعداد لامپ ، بیشترین روشنایی را خواهید داشت).در پوشش عایق گرمائی هرضخامت میکرونی که به لایه رنگ اضافه شود  به همان نسبت خواص عایق گرمائی بیشتر می گردد.

قابلیت بالای تراوایی (PerMeability) آن با ساختمان امکان تنفس می دهد. ماندگاری طولانی: مقاوم در برابر اشعه ی ماورا بنفش گرما و یخبندان بنابراین سال ها خواص اولیه خود را  در نمای بیرون ساختمان حفظ می کند. مقاوم در برابر قلیایی، مقاوم  پتینه در برابر آب ، بدون حلال و عملا بدون بو، قابل رقیق شدن بوسیله آب و کاملا سازگار با محیط است.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com