بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان و اصول رنگ زدن

به آهستگی اسپری را از جایی که در حال رنگ زدن هستید عقب بکشید نقاشی ساختمان تا مطمئن شوید که محل مورد نظر خوب رنگ شده است فقط مراقب باشید که همه قسمتهایی که رنگ می زنید یکنواخت رنگ شوند تا در انتها تیره تر یا لک دار دیده نشوند. هر از گاهی مخزن رنگ را چک کنید که خالی نشده باشد .

در انتها وقتی کار رنگ زدن سقف تمام شد کل قسمت رنگ شده را چک کنید تا مطمئن شوید جایی بدون رنگ باقی نمانده است. زمانی که رنگ سقف ها تمام شد مخزن رنگ را از رنگ های موجود خالی کنید و مخزن را تمیز کنید و طبق دستورالعمل شرکت سازنده آن عمل کنید.

با دقت کاغدهایی را که به دیوارها چسبانده بودید جدا کنید، قبل از اینکه رنگ کردن دیوارها را شروع کنید از این کاغذها می‌توانید برای پوشاندن قسمت هایی از اتاق که نمی‌خواهید رنگ شود استفاده کنید. علاوه بر سقف ها لازم است که قاب درها و پنجره ها‏، پریزهای برق‎، قرنیزها و لوله های بخاری را بپوشانید تا مانع از رنگ شدن ها شوید.
این مهم است که در مورد رایج‌ترین انواع کاغذ دیواری های موجود، در هنگام خرید اطلاعاتی داشته باشید. اساسا کاغذ دیواری هایی که دارای پوشش وینیل هستند بادوام‌ترین انواع کاغذ دیواری ها محسوب می‌شوند. این نوع از کاغذ دیواری ها هم‌چنین نقاشی ساختمان قابل شست‌وشو و ضد آب هستند. همین نوع از کاغذ دیواری خود به دو نوع تقسیم می‌شود: نوع اول در قسمت پشت کاغذ دیواری دارای لایه‌ای از وینیل است و نوع دوم دارای لایه‌ای از وینیل در قسمت روی کاغذ دیواری است که مسلما نوع دوم دوام بیشتری دارد. نوع اول قابل شست‌وشو و ضد آب است و راحت‌تر از روی دیوار کنده می‌شود. بنابراین نوع دوم کاغذ دیواری های دارای پوشش وینیل، می‌توانند مناسب‌ترین گزینه برای انتخاب باشند.

اساسا کاغذ دیواری هایی که دارای پوشش وینیل هستند بادوام‌ترین انواع کاغذ دیواری ها محسوب می‌شوند. این نوع از کاغذ دیواری ها هم‌چنین قابل شست‌وشو و ضد آب هستند. همین نوع از کاغذ دیواری خود به دو نوع تقسیم می‌شود: نوع اول در قسمت پشت کاغذ دیواری دارای لایه‌ای از وینیل است و نوع دوم دارای لایه‌ای از وینیل در قسمت روی کاغذ دیواری است که مسلما نوع دوم دوام بیشتری دارد. نوع اول قابل شست‌وشو و ضد آب است و راحت‌تر از روی دیوار کنده می‌شود. بنابراین نوع دوم کاغذ دیواری های دارای پوشش وینیل، می‌توانند مناسب‌ترین نقاشی ساختمان گزینه برای انتخاب باشند.

به دلیل تنوع بالا و کیفیت متفاوت ٬ کاغذ دیواری در رنج قیمتی بسیار وسیعی ارائه می گردد لذا توصیه می شود در اولین قدم با در نظر گرفتن میزان هزینه تخصیص یافته ٬ آلبوم ها انتخاب شوند .با دقت در طرح و رنگ کفپوش ٬ سقف و اثاثیه داخلی ٬ طرح و رنگ قابل قبول و مناسب برای کاغذ دیواری را انتخاب نمایید. در این مرحله توجه به سبک دکوراسیون داخلی و چیدمان اثاثیه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . برای مثال استفاده از کاغذ دیواری های پر زرق و برق و گلدار در محیطی با دکوراسیون ساده و مدرن مناسب نخواهد بود .مشاهده تصاویر مربوط به اجرای انواع کاغذ دیواری در مکانهای با کاربری یکسان و الهام گرفتن از آنها در انتخاب طرح و رنگ مناسب .در نهایت با مراجعه به آلبوم های مناسب کاغذ دیواری و استفاده نقاشی ساختمان از مشاوره رایگان طراحان شرکت کیمیا دکور میتوانید با انتخاب چندین کد از هر آلبوم کاغذ دیواری دلخواه خود را انتخاب نمایید.

انتخاب یک کاغذ دیواری صحیح و خوب کاری سخت و هراسناک است؛ به خصوص اگر قبلا این کار را انجام نداده باشید. دلیل سختی انتخاب کاغذ دیواری این است که تنوع بی شماری از کاغذ دیواری از لحاظ طرح و رنگ و هم‌چنین جنس پشت کاغذ دیواری در بازار موجود است که باید از بین این تنوع بیشمار، مناسب‌ترین گزینه را برای دکوراسیون خانه خود انتخاب و استفاده کنید.

با این حال این اطمینان را به شما می‌دهیم که راه‌هایی برای تسهیل این فرایند وجود دارد. یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای‌ آسان‌تر شدن انتخاب کاغذ دیواری، این است که شما قبل از رفتن به فروشگاه‌ها برای انتخاب و خرید، ایده و طرحی واضح و شفاف از آنچه می‌خواهید داشته باشید. در ادامه مطلب نیز راه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که با در نظر داشتن آنها بتوانید انتخابی از سر آگاهی داشته باشید. در این نقاشی ساختمان مطلب در مورد اینکه چرا، کجا و چگونه باید از کاغذ دیواری استفاده کنید، اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com