بازسازی ساختمان

دکوراسیون سفارشی آپارتمان

از آنجا که مُهرهایی که برای موارد دکوراسیونی مورد استفاده قرار می گیرند نقاشی ساختمان نسبت به مُهرهای سفارشی و رایج دارای ابعاد بسیار بزرگتر و اشکال متنوع و متفاوت تری هستند؛ طراحان داخلی با توجه به هدف مورد نظرشان، خود اقدام به ساخت مُهر می کنند. شما نیز می توانید این کار را خودتان انجام دهید.

مرحله اول که در ساخت کلیه مُهرها مشترک است، طراحی طرح مورد نظر برای مُهر، آن هم بر روی کاغذ است. سپس دور طرح و یا حتی داخل آن را به وسیله قیچی یا کاتر ببرید. پس از آنکه الگوی طرح مُهر آماده شده ابتدا جنس مورد نظر برای ساخت مُهر را انتخاب کنید و مراحل بعدی را انجام دهید.

برای ساخت هر جنسی روشهای مختلف و راه های گوناگونی وجود دارد که به برخی از آنها در ذیل اشاره می شود:

الف) لینولئوم یا مکالئوم

همان طور که می دانید لینولئوم و مکالئوم پوشش های لایه ای از جنس پلاستیک هستند نقاشی ساختمان که ضدآب بوده و به عنوان کفپوش در قسمت های مختلف ساختمان قابل استفاده هستند. این لایه های پلاستیکی به راحتی با تیغ های موکت بری بریده می شوند. بنابراین شما می توانید طرح مورد نظر را که در قالب الگوی کاغذی پیش از این آماده کرده بودید، بر روی یک تکه لینولئوم متناسب با ابعاد طرح قرار دهید و با تیغ موکت بُری خطوط و مکان های معین شده را ببرید. به دلیل آنکه این لایه ها دارای قطر چند میلی متری بوده و امکان استفاده از آنها به صورت مُهر به تنهایی وجود ندارد نیازی به دسته ای دیگر است. بنابراین دو تکه چوب عمود بر هم و متناسب با اندازه مُهر آماده کنید و با میخ و چسب چوب به هم متصل کنید. سپس لایه مُهر را با چسب صنعتی به سطح تکه چوب افقی بچسبانید و از تکه چوب عمودی به عنوان دسته مُهر استفاده کنید. حال با آغشته کردن سطح مُهر به رنگ به وسیله غلتک و یا قلم مو، مهر را به دیوار بزنید و چاپ را انجام دهید.

هماهنگی کفپوش خانه با کاغذ دیواری بسیار مهم است. بنابراین بهتر است از کاغذ دیواری های گلدار یا با طرح و شکل های شلوغ برای خانه هایی با کفپوش ساده استفاده کنید و برعکس

استفاده از کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوارهای منازل در دهه های گذشته رونق نقاشی ساختمان چندانی نداشت. علت این بی اقبالی هم متنوع نبودن رنگ ها و طرح های کاغذهای دیواری بوده است اما امروزه کاغذ دیواری ها به دلیل تنوع در رنگ ، شکل و جنس به یکی از اولین انتخاب های خانه دارها برای پوشش دیوارها تبدیل شده اند.

تا آنجا که حتی می توان گفت این پوشش تا حدود زیادی جای رنگ را گرفته است. علت دیگری که کاغذ دیواری این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده، نصب آسان و سریع آن است. به علاوه کاغذها، بوی تند و تیز و خرابکاری های رنگ را نیز ندارند.

البته این نکته نیز قابل توجه است که قبل از انتخاب کاغذ دیواری حتما باید به نکاتی توجه کنید. در غیر این صورت به سرعت دلزده و پشیمان می شوید.

با توجه به آن که راهروها، پاگردها و راه پله ها فضای بسته و کوچکی هستند، بهترین رنگ ها ی انتخابی برای آنها رنگ های روشن است. همان طور که می دانید رنگ های روشن فضا را بزرگتر و پر نورتر جلوه می دهند ولی در این مسئله وجود نور و میزان بهره مندی از آن ، به خصوص نور طبیعی نیز بی تأثیر نیست. در برخی از ساختمان ها ، راه پله ها دارای پنجره بوده و از میزان کافی نور طبیعی به هنگام روز بهره مند نقاشی ساختمان هستند ولی در بعضی دیگر فضای راه پله ها دارای هیچ گونه پنجره ای نبوده و تنها با نوری مصنوعی روشن می شوند. لذا در شرایطی که میزان بهره مندی از نور طبیعی وجود دارد، شما می توانید در انتخاب پوشش ها از رنگ های کمی تیره تر و با تنوع رنگی بیشتر استفاده کنید ولی در صورت وجود نداشتن این نعمت، تنها رنگ های روشن مناسب هستند.

در نقاشی کناف هر نقاشی به شیوه خود عمل میکند که البته در این کار نتیجه مهم است. ولی رعایت بعضی از نکات باعث بهبود کار میشود .در ضمن شما مشتری عزیز میتوانید متوجه شوید که نقاش درست عمل میکند یا نه

در ابتدا باید بگویم نقاشی کناف کار پرزحمت و بسیار دقیقی است.(البته در مقابل نقاشی دیوار و سقف گچی و در و پنجره) پس مطمئن باشید نقاشان تازه کار کم حوصلا و کسانی که قیمت آنها بسیار پایین تر از بقیه است نمیتوانند کار را خوب رنگ آمیزی کنند. در نظر داشته باشید این اختلاف قیمت در برابر هزینه های شما برای تزئینات بسیا کم است.و در پایان حتی اگر کل فاکتور نقاش رو هم ندهید منزل ویا نقاشی ساختمان محل کار شما درست نخواهد شد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com