بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان و کیفیت کار

مزیت این کار سرعت خشک شدن بالای آستر اول و تسریع در کار بدون پائین آمدن نقاشی ساختمان کیفیت کار می باشد. شخصا هر موقع که سفارش رنگ حلال آب را می گیرم: به کارفرما اطلاع می دهم که این نوع رنگ قابلیت شستشو مثل رنگ روغنی را ندارد تا انتخابی با اطلاعات فنی انجام دهد. امیدوارم در آینده شاهد بالا رفتن قابلیت شستشوی این نوع رنگ از طرف سازندگان و همه گیر شدن استفاده از این رنگ و محدودیت تولید رنگ های آلاینده محیط زیست در ایران باشیم. با توجه به این ویژگی های کلی که در بالا به آنها اشاره کردیم اگر رنگ ها طبق ویژگی ها و موقعیت اتاق مورد نظر انتخاب کنید می توانید به نتیجه مطلوبی برسید. برای انتخابی صحیح تر می توانید از طرق مختلفی نیز ایده و الهام بگیرید. برای مثال طبیعت یکی از بهترین و کامل ترین منابع برای الهام گرفتن برای نحوه استفاده از رنگ ها و نحوه اصولی ترکیب رنگ های مختلف است. یکی دیگر از منابع قابل اطمینان مجلات دکوراسیون داخلی و عکس ها و تصاویر موجود در آنها هستند. در این کاتالوگ ها و مجلات شما می توانید تاثیر یک رنگ در اتاق های مختلف و با چیدمان های متفاوت را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیرید.

بلکا (belka) جایگزین مناسب رنگ و کاغذ دیواری، نوعی پوشش سلولوزی با الیاف طبیعی پنبه سلولز می‌باشد که توسط دستگاه‌های مخصوص در ابعاد بسیار ریز خرد شده و سپس با میزان مشخصی از رزین سلولزی وسنگهای تزئینی کاملا مخلوط شده است. این پوشش به دلیل برخورداری از مواد اولیه کاملا طبیعی می‌تواند در فضاهای بهداشتی و درمانی مانند بیمارستانها نیز مورد استفاده قرار گیرد. بلکا نقاشی ساختمان بر روی گچ، خاک و گچ (شمشه کشی شده)، چوب، فلز، رنگ روغن، سیمان، شیشه و… قابل اجرا می باشد.

طبق آخرین آمار در حال حاضر، رنگهایی که در بیشتر کشورهای جهان سوم و در حال توسعه استفاده می شوند، در کشورهای پیشرفته از چرخه استفاده خارج شده اند زیرا در آنها اکسید سرب که سرطان زاییش ثابت شده به کار رفته است و باعث مضرات بسیار زیادی برای کارکنان کارخانجات رنگ سازی می شود و همچنین برای مصرف کنندگانی که در معرض استنشاق مواد فرار می باشند مضر است پس از گذشت حدود 70 سال از تولید رنگ هنوز عیوب فراوانی برای رنگ شیمیایی موجود می باشد. لذا به دلایل دانش ایرانی بدین فکر افتاد که لااقل برای رنگ آمیزی اماکن و ساختمانها شالوده ای از تفکر قدیمی که مبتنی بر استفاده مواد طبیعی بود و همچنین خلاقیت مدرنیسم را به عنوان پوششهای سلولزی به بازار ارائه دهد.

مخلوطی از پنبه سلولز در رشته های الیاف و رزین سلولزی با انواع متنوعی از افزودنیهای تزئینی و آب بسته و ساختار بلکا به نوع طرح نرم، دانه دار و رشته دار می باشد. مردم ژاپن به علت سرمای زیاد منطقه ژاپن برای اولین بار سبوس برنج را بعد از کوبیدن نقاشی ساختمان با چسب ترکیب نموده و به صورت لایه‌ای روی درها می‌مالیدند که از آن به عنوان عایقی در برابر سرما استفاده می‌کردند. بعدها این پوشش شکل کامل‌تری گرفت و در اروپا استفاده شد و به جای سبوس و ساقه برنج از مواد دیگری استفاده شد. یعنی ماده اولیه سلولز بود و افزودنی‌های فراوانی به آن اضافه شد که تنوع این محصول را بسیار زیاد نمود و کم‌کم به صورت یک پوشش شناخته شده در آمد که در تمام دنیا کاربرد دارد.

مولتی‌کالر رنگی است که پس از اجرا، چندین رنگ به صورت مجزا در آن دیده می‌شود. در واقع یک رنگ زمینه بوده و چند رنگ دیگر به صورت رگه‌های مختلف است.

رنگ‌های مولتی‌کالر دارای ویژگی‌هایی خاص هستند که این رنگ را از رنگ‌های دیگر متمایز کرده و به آن اولویت داده است.

فوق‌العاده تزئینی‌ و در طرح‌های متنوع و رنگ‌های مختلف موجود است. با توجه به فرمولاسیون خاص، امکان ساخت رنگ‌های متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سطوحی زیبا و چشم‌نواز در بیش از 40 ترام گوناگون را فراهم می‌کند. این رنگ‌ها بسیار شیک، مدرن و دارای تنوع رنگ روز و محبوب اروپاست.

رنگهای مولتی کالر قابل اجرا بر روی سطوح داخلی مختلف از قبیل سطوح گچی، بتنی، چوبی، آهنی، پلاستیکی، آلومینیومی، شیشه ای، کاشی و … می باشد . قابلیت پوشش دهی و چسبندگی فوق العاده رنگهای مولتی کالر این امکان را فراهم می آورد تا در مکانهای مخلفی از قبیل منازل مسکونی، لوازم موجود در منزل (کابینت، تخت خواب، میز، سطوح دکوراتیو و …) مکانهای پر تردد نظیر پاگردهای ورودی، پلکانها، پارکینگها و … مکانهای عمومی مثل : بیمارستان ها، دانشگاهها، مدارس، سالنهای فرودگاه و مترو ، استودیو های ضبط و پخش نقاشی ساختمان موسیقی ، آمفی تئاترها ، هتل ها ، ادارات ، فروشگاهها ، موزه ها ، و … استفاده می شود

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com