بازسازی ساختمان

بازسازی داخل ساختمان ها

دکوراسیون منزل سفید و مشکی اگر نگویم بهترین و ساده ترین تم طراحی بازسازی ساختمان در دکوراسیون داخلی است، حتما یکی از بهترین هاست. اگر تجربه تزیین دکوراسیون و چیدمان محل یا اتاقی را داشته باشید حتما می دانید که تزیین دکوراسیون خانه مشکلات خاص خودش را دارد. انتخاب رنگ و لوازم خانه معمولا سخت ترین تصمیماتی هستند که باید گرفته شوند. در این بین همانطور که پیش تر گفتم، ترکیب رنگی سفید و مشکی در کنار لوازم چوبی راه حلی آسان و در عین حال امروزی و شیک پیش روی ما قرار می دهد.

در اینجا به معرفی دو خانه با دکوراسیون سفید و مشکی خواهم پرداخت که از لوازم چوبی با کیفیت و ساده نیز بهره های متنوعی برده اند. با چنین لوازمی مطمئنا فضای داخلی خانه غرق در بافت های شیک و باکلاس می شود که در هیچ خانه ای، حتی خانه های لوکس بزرگ هم نمی توان نمونه مشابه آنها را پیدا کرد. در چیدمان خانه از لوازم متعددی مانند آینه، قالی ها و صندلی های بسیار جالبی استفاده شده که درخششی خاص و یگانه به محیط زندگی داده اند. این دو خانه نشان می دهند که چگونه باید بهترین بهره را از دکوراسیون منزل سفید و مشکی برد.

بازسازی ساختمان

در دکوراسیون منزل سفید و مشکی نباید از اتاق های دیگر گذشت، در این خانه، اتاق خواب و حمام و دستشویی نیز هر کدام در نهایت کلاس طراحی شده اند. اتاق خواب تمی مردانه دارد، پرده ها، فریم تخت خواب و دیوار پشت تخت خواب با رنگ مشکی در تضاد با روتختی سفید و همینطور مبل و کفپوش سفید رنگ است. نور پردازی ال ایی دی و کمینه در این اتاق خواب، نهایت آرامش را به خانه دار منتقل می کند. حمام و دستشویی اما طراحی به مراتب ساده تر دارند. در این مکان خیلی کم از رنگ مشکی استفاده شده و باقی لوازم به رنگ سفید و یا چوبی هستند. تنها شیر آب روشویی و سیم لامپ های آویز هستند که به رنگ مشکی درآمده اند.

چرا تعجب کردید؟ بله! این یکی از راهکارهای خوب و سالم از بین بردن لکه‌های آب یا روغن باقی‌مانده روی سطوح چوبی است. برای این کار، سشوار را روی حرارت داغ تنظیم کنید. با فاصله مناسب آن راروی وسیله مورد نظر قرار دهید. حرارت بدهید تا لکه از بین برود. این کار برای تمیز کردن اثر چربی روی چوب‌های گران قیمت بسیار مناسب است. اگر احساس کردید کاملا لکه از بین نرفت، کمی جوش شیرین را روی بازسازی ساختمان پنبه‌ای که کمی خیس کرده‌اید، بریزید و روی لکه بکشید و بعد حرارت بدهید.

تی‌ سر پلاستیکی برای موبری

شاید وقتی به فرش یا موکت نگاه کنید، اثری از مو نبینید، اما مگر می‌شود مو روی فرش و موکت نباشد؟ با استفاده از تی‌ سر پلاستیکی با سر متحرک، می‌توانید موها را جمع کنید. سر تی را خیس کنید و آن را روی فرش و موکت بکشید.

در زمان خانه‌تکانی نوروز یا هر زمان دیگری از شوینده‌های قوی برای شست‌وشوی فرش بازسازی ساختمان و موکت استفاده نکنید. به این دلیل که این مواد اغلب داخل پرز فرش یا موکت باقی مانده و باعث پوسیده شدن آن می‌شوند. به‌ویژه اگر بعد از استفاده از این محلول‌ها، فرش یا موکت را جارو برقی بکشید.

جارو کردن منظم ، درست و مناسب تا 80درصد آلودگی‌های فرش و موکت را از بین می‌برد. بنابراین یکی از بهترین راهکارها، استفاده از جارو برقی برای تمیز کردن فرش، موکت و حتی کاشی است. در خانه‌تکانی عید نیز بعد از هر بار تمیز کردن بخشی از خانه، حتما جارو کنید تا فرش و موکت خاک نگیرند.

به پادری اهمیت بدهید و حتما در نقاطی مانند ورودی خانه، ورودی سرویس بهداشتی و حمام از بیرون، ورودی اتاق‌ خواب از این تکه‌های فرش استفاده کنید. بخش مهمی از آلودگی‌ها در همین پادری مانده و وارد فضای بزرگ‌تر نمی‌شوند. درخانه تکانی عید، اگر پادری فرسوده شده، آن را بیرون بیندازید. درغیر این صورت آن را خوب شسته و مقابل آفتاب پهن کنید.

خانه دوبلکس کوچک و بسیار زیبایی که در این مطلب قصد معرفی آنرا داریم در شهر گوتنبرگ کشور سوئد قرار گرفته و با طراحی ویژه خود به سرعت در فضای مجازی شهرت یافته و نگاه های بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. این آپارتمان کوچک ۶۲ متری علاوه بر داشتن تراسی بزرگ، از اتاق نشیمنی بزرگ در طبقه اول و اتاق خوابی با اندازه کاملا مناسب در طبقه دوم بهره می برد. تمامی دیوارهای این خانه به رنگ سفید در آمده اند تا به ایجاد روشنایی بیشتر به بزرگ تر نشان دادن فضای داخلی خانه بیش از پیش کمک شود. کفپوش های سرامیکی خانه هم از رنگ خاکستری بسیار کمرنگ استفاده می کند. راه پله جالب این خانه از چوب های روکش دار ساخته شده و فضای بسیار کمی را نیز اشغال می کند.

یک دودکش جالب که برای شومینه تعبیه شده است و طراحی کلاسیک و سنتی دارد و درست بین فضای نشیمن و ناهار خوری قرار گرفته و به زیبایی تمام این دو محیط را از یکدیگر جدا می کند. همانطور که مشاهده می کنید این آپارتمان در نور بازسازی ساختمان طبیعی روز غرق شده است؛ پنجره بزرگ در اتاق نشیمن و پنجره ای سقفی در طبقه دوم به ورود نور  به داخل خانه کمک بسیار زیادی کرده است. قرار دادن هوشمندانه شلف های ذخیره سازی در فضای بالای پله ها علاوه بر ظاهر زیبا، استفاده از آنها را کاملا آسوده و لذت بخش کرده است. آشپزخانه این خانه هم فضای بسیار مناسبی دارد و از یک طرف به تراس خانه منتهی می شود که یک نمای بسیار زیبا از شهر گوتنبرگ را بنمایش می گذارد.

بعد از چیدن مبلمان در جای مناسب می توانید وسایل متوسط از جمله آثار هنری، قطعات کوچک مبلمان و لوستر های بزرگ را بچینید. در نظر داشته باشید که چینش وسایل منزل در یک وضعیت جدید می تواند استفاده بهینه از اتاق را برای شما امکان پذیر کند. آیا وسایل این اتاق در اتاقی دیگر جلوه ی بیشتری نخواهد داشت؟ اتاق شما یک انباری نیست که همه ی لوازم خود را در آن جای دهید. تغییر دکوراسیون نقاشی ساختمان به معنای قرار دادن لوازم غیر ضروری در اتاق نیست . این مرحله نیز هزینه ای به شما تحمیل نخواهد کرد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com