بازسازی ساختمان

ساختمان و بازسازی بخش های داخلی

خانه اول با دیوارهایی سیاه، سفید و همچنین لوازم چوبی به رنگ روشن تزیین بازسازی ساختمان شده است. جالب اینجاست که کابینت های آشپزخانه تماما به رنگ مشکی در آمده اند و به خاطر کفپوش های چوبی و همچنین جزیره رنگ روشن، فضای آشپزخانه سریعا به چشم می آید. برای اینکه دکوراسیون فضا خیلی ساده نباشد، ۵ عدد حلقه چوبی به رنگ سفید با نورپردازی مخفی در اتاق نشیمن قرار گرفته است. برای کامل شدن دیزاین اتاق نشیمن، جلوی مبلمان چرمی سفید رنگ، فرشی با طرح زیگزاگی وبه رنگ سیاه و سفید پهن شده تا بروی عنصر تضاد تاکید بیشتری شود.

خانه دوم اما فضای بسیار کوچکتر نسبت به خانه اول دارد اما بنظرم از لحاظ خلاقیت در وضع بهتری قرار می گیرد. همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید، اتاق نشیمن با پنل چوبی نیمه تمام تزیین شده که تلویزیون نیز مقابل آن قرار می گیرد. باقی قسمت دیوار رنگ سفید داشته و مبلمان راحتی خانه نیز رنگ خاکستری بسیار روشن نزدیک به سفید دارند، در همین قسمت جلوی مبل، قالیچه ای مشکی رنگ پهن شده تا در کنار تلویزیون، رنگ مشکی را وارد دکوارسیون منزل کنند.

بازسازی ساختمان

آشپزخانه تقریبا تمام قسمت هایش با چوب پوشیده شده، از کابینت ها گرفته تا کف و دیوارها. البته در چنین فضای کوچکی چاره ای هم بغیر از این کار وجود ندارد. وجود پنچره در این مکان کمک فوق العاده برای ورود نور طبیعی و روشن کردن محیط کرده است. نکته آخر در مورد آشپزخانه وجود دیواری سیاه رنگ است که میز و صندلی ناهارخوری کوچکی را دربر گرفته است. در نهایت به حمام و دستشویی خانه می رسیم که نشان می دهد زندگی در یک آپارتمان کوچک چقدر می تواند راحت و فاخرانه باشد. کاشی های شش ضلعی بروی یک دیوار و سرامیک های مشکی مات و بافت دار بازسازی ساختمان بروی دیوار دیگر، نهایت زیبایی برای این مکان را رقم زده است.

در استرالیا، محققان به بررسی اتاق خواب‌‌های 2000خانه و تاثیر رنگ آنها روی کیفیت خواب ساکنانش پرداخته و دریافتند افرادی که رنگ اتاق و تزئینات خانه‌شان زرد، آبی و یا سبز است، خواب شبانه بهتری دارند.

بنابه گفته این محققان، در شبکیه چشم ما سلول‌‌های دریافت کننده‌ای وجود دارند که به رنگ آبی بیش از دیگر رنگ‌‌ها حساسیت نشان می‌‌دهند.

این سلول‌‌ها، اطلاعات دریافتی به مغز و بخشی که ریتم 24 ساعته بدن مان را کنترل می‌‌کند، مخابره کرده و روی عملکرد و احساس ما می‌‌گذارند.

ارغوانی و بنفش

در اتاق خواب از رنگ ارغوانی و بنفش، زیاد استفاده نکنید زیرا تحریک کننده هستند و ممکن است مقدار خواب را به کمتر از 6 ساعت در شب برسانند.

در واقع براساس پژوهش‌‌های انجام شده، افرادی که در اتاق خواب‌‌های به رنگ ارغوانی و بنفش می‌‌خوابند، به طور متوسط خواب شبانه‌ای معادل 5 ساعت و 56 دقیقه دارند.

اگر یک طراح هستید و قصد اضافه کردن کمد لباس یا کلوزت به طرح اتاق خواب را دارید، این مطلب مخصوص شماست. چرا که در این بخش 20 نمونه طراحی داخلی اتاق خواب مدرن را مورد بررسی قرار خواهیم داد که همگی در خود کلوزت یا کمد لباس دارند. با ما همراه باشید.

شاید اضافه کردن کلوزت یا کمد به طرح اتاق کار ساده ای نباشد. این که ندانید کجا آن را جای دهید تا از طرفی سادگی دسترسی رعایت شود و از طرف دیگر خیلی مزاحم بقیه قسمت های اتاق خواب نباشد. در واقع دو مسئله ی متناقض را همزمان در طراحی خود باید رعایت نمایید. بنابراین می توانید از ایده های ارائه شده در این بخش استفاده نمایید. هم طرح های کمد لباس را ببینید و هم جای آن را در اتاق خواب مورد بررسی قرار دهید.

لک پرده، رومبلی، لباس و… را می‌توانید با محلول سرکه و اتو تمیز کنید. به چه شکل؟ یک قاشق سرکه بدون بو را در یک لیتر آب بریزید. آن را خوب هم بزنید. سپس داخل اسپری بریزید. کمی از محلول را روی لکه، اسپری کنید. سپس بدون این‌که بازسازی ساختمان اتو را روی محل مورد نظر بگذارید، بخار اتو را به مدت 30 ثانیه روی ناحیه مورد نظر بگیرید. لکه از بین می‌رود.

آمار شوینده‌ها را درآوردیم!

40 درصد از مردم همیشه خانه‌شان را  پاکیزه نگه می‌دارند و  برای تمیز کردن از شوینده‌هایی سالم استفاده می‌کنند. منزل این افراد در حد متعادلی از تمیزی برخوردار بوده و در شرایط خاص نیاز به شست‌وشوی شدید و سخت خانه ندارند.

20 درصد از مردم هر هفته خانه‌شان را تمیز می‌کنند. این افراد برنامه منظم و مشخصی برای تمیز کردن منزل دارند. بعضی از آن‌ها فهرستی از نقاطی از خانه که باید هر هفته تمیز شوند، دارند تا نقطه‌ای از قلم نیفتد. منزل این افراد همیشه تمیز است. این افرادعقیده دارند نظافت خانه باعث حفظ سلامت خود و خانواده‌شان می‌شود.

65 درصد از مردم از مواد شوینده نامناسبی که تاثیر بدی روی مبلمان خانه دارند برای تمیز کردن استفاده می‌کنند. برای مثال، بسیاری از آنها به لمینیت‌های روی مبلمان یا سرویس خواب یا آشپزخانه آسیب می‌زنند. به این دلیل که مواد شوینده حاوی مواد رنگی ‌بری هستند که باعث از بین رفتن رنگ و ایجاد خوردگی در وسایل می‌شوند.

زوج های جوان که تازه می خواهند ازدواج کنند، به دنبال آپارتمان‌های کوچک هستند تا در صورت امکان آن را خریداری کنند و در سال‌های اول زندگی دغدغه کرایه خانه نداشته باشند. اما دکور کردن این واحدها اصولا کار دشواری است. وقتی آپارتمان بازسازی ساختمان کوچک باشد، باید از بسیاری از وسایل و تزئینات چشم بپوشید و فقط به فکر وسایل ضروری باشید.

اما این مساله موجب نمی شود که از تزئین و زیباسازی واحد غافل شوید. با کمی هزینه اضافه تر می توانید واحدهای زیر 50 متر مربع را نیز تزئین کرد. برای اثبات این ادعا، چند نمونه واحد 40 متری برایتان انتخاب کرده ایم که به طرز بسیار هوشمندانه و البته زیبا تزئین شده اند و از همه گوشه‌وکنار آپارتمان، مفید استفاده شده است.

برای تغییر در دکوراسیون داخلی منزل شما پیشنهاد ها و ترفند هایی آورده ایم تا به وسیله ی آن ها تغییراتی موثرتر و متفاوت تر در خانه ی خود ایجاد کنید. با در نظر گرفتن این پیشنهاد های ساده در جریان خانه تکانی می توانید شاهد جلوه و جذابیت هر چه بیشتر محیط خانه ی خود باشید.

۱: کلیه وسایل اتاق به جز مبلمان و قالیچه های بزرگ را از اتاق بیرون ببرید. کلیه آثار هنری، لوازم فرعی، کتاب ها،  چراغ ها و قطعات کوچک مبلمان را از اتاق خارج کنید و اتاق را از لوازم اضافی کاملا خالی کنید.

۲: محل قطعات بزرگ مبلمان را تغییر دهید. با قرار دادن آن ها در قسمت های دیگر اتاق می توان از فضای آن استفاده بهینه کرد یا به لحاظ زیبایی شناسی اتاق دلپذیر تری خلق کرد، آیا مبلمان دیگری برای جایگزین کردن دارید تا چشم انداز بهتری به اتاق بدهد یا این که باید مبلمان را به اتاق دیگری منتقل کنید؟ از تغییر چیدمان مبلمان  به سبک مدرن تر هراسی به خود راه ندهید. مثلا کاناپه خود را به شکل  نقاشی ساختمان ضربدری بچینید. هرگز یک اتاق کوچک را با مبلمان بزرگ و زیاد اشغال نکنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com