بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان از صفر تا انتها

بازسازی ساختمان مهم ترین قسمت این خانه را می شود آشپزخانه آن دانست که تضاد رنگی سفید و مشکی در آن غوغا می کنند. یکی از دیوارهای تمام مشکی است طوری که حتی کابینت ها نیز به سختی دیده می شوند اما درست بقل همین دیوار، دیواری با رنگ کاملا سفید قرار گرفته است. در این قسمت یک مدل جالب پارتیشن خاکستری رنگ، محیط غذاخوری را از سایر قسمت های خانه جدا می کند. میز و صندلی ناهارخوری نیز با دکوراسیون آشپزخانه کاملاهماهنگ بوده و در زمینه سیاه آشپزخانه بخوبی خود را نشان می دهند.

شب‌‌ها نمی توانید خوب بخوابید؟ البته می‌‌توانید گناه این بی‌خواب شدن را به گردن اخبار بد، مشکلات خانوادگی و یا گرفتاری‌‌های روزمره تان بیندازید و یا فکر و خیال درباره آینده و حتی سر و صدای بیرون از خانه یا جروبحثی را که با همسایه‌تان داشته‌اید، دلیل اصلی این مشکل بدانید.

اما پژوهش‌‌ها نشان داده است رنگ اتاق خواب و نور چراغ خواب نیز تاثیر بسیار زیادی روی کیفیت بازسازی ساختمان خواب دارد. هر رنگ احساس خاص خودش را دارد که می‌‌تواند واکنش‌‌های روانشناختی متفاوتی را ایجاد کند.

باید و نباید‌‌های رنگ اتاق خواب بر مبنای پژوهش‌‌ها

آبی، سبز و زرد

بر اساس پژوهش‌‌های انجام شده رنگ آبی، میزان ضربان قلب و فشار خون را پایین می‌‌آورد. ترکیب سبز و زرد نیز بر کیفیت خواب اثر خوبی دارد.

بنابراین وقتی از این رنگ‌‌ها در اتاق خواب استفاده کنید، احتمال اینکه بتوانید حداقل هفت ساعت و نیم بخوابید، بسیار افزایش می‌‌یابد.

همان طور که می دانید، در گذشته توجه چندانی به تراس و پشت بام ها نمی شد و بیشتر به حیاط و طراحی آن اهمیت می دادند؛ اما امروزه با گسترش آپارتمان نشینی، بسیاری از حیاط ها از بین رفتند و با توجه به نیاز روحیات انسان به فضای سبز و فرح بخش، توجه به سزایی به تراس ها و پشت بام می شود. به طوری که طراحان با ایجاد فضای سبز در آنها، محیط دلنشینی به عنوان نشیمن ساکنان فراهم می آورند. علاوه بر این ها در مجتمع های تجاری و اداری بزرگ، از تراس و پشت بام به عنوان فضایی برای تعامل اجتماعی بهره می گیرند.

بازسازی ساختمان

اگر به دنبال ایده های جذاب و چشم گیری برای ایجاد فضای استراحت، برگزاری میهمانی، تعامل اجتماعی و بهره گیری از هوای تازه هستید، در ادامه برای مشاهده نمونه های منحصر به فرد با ما همراه باشید. باشد که با الهام از آنها فضای ایده آلی طراحی کنید.

در دکوراسیون غذاخوری، حضور المان های ایرانی به شکل دیگری دیده می شود. لوازم دکوری و تزیینی مانند سه تار نشانی از سنت ما در دکوراسیون منزل مهدی و سرور است. رنگ خاکستری گرم صندلی غذاخوری در هماهنگی با فضای نشیمن به چشم می خورد و عنصر چوب نیز این هماهنگی را به دوش می کشد. آنچه باعث حس و انرژی مثبت در فضای داخلی خانه سهروردی شده است، دو کتابخانه در دو طرف بازسازی ساختمان دکوراسیون غذاخوری است. علاوه بر اینکه متریال چوب کتابخانه این حس را خلق کرده است، نمی توان از نقش کتاب های متنوع در فضا غافل شد.

این خانه ی قدیمی توسط گروه طراحی TIUM Architects و با مساحت 83 مترمربع در کره جنوبی-سئول طراحی و بازسازی شده است. طبق گفته معمار بعد از صحبت با کارفرما و به دلیل وجود آپارتمان های زیاد در سئول، امروزه رویکرد خانه های قدیمی با متریال های قدیمی کمرنگ تر شده و اینگونه خانه ها نا آشنا به نظر می رسند و مفهوم و کانسپت اصلی طراحی در این بنا حس خوشایند خانه های قدیمی با سبک منحصر به فرد خود ، توجه به سبک زندگی و تامین فضای مورد نیاز کارفرما با احترام به معماری پیشین و در عین حال بازسازی این خانه با واژگان معماری جدید خواهد بود.

اگر از علاقه مندان به دکوراسیون های لوکس هستید اینبار به سراغ طراحی حمام لوکس رفتیم ! بله حمام !!! شاید بیشتر از هر اتاق دیگری در خانه، حمام به عنوان یک محل کاملا خصوصی در نظر گرفته شود . حمام به محلی گفته می شود که بخشی از آداب مهم روزانه در آن انجام شده و زمان خاصی از روز به تنهایی گذرانده خواهد شد. تصاویر زیر متعلق به حمام هایی هستند که در طراحی و ساخت آن ها از عناصر لوکس و مشترک استفاده شده است. حمام یک خانه محل مناسبی برای مضایغه کردن در مخارج نبوده و هیچ یک از طرح ها و موارد زیر از این امر استفاده نکرده اند.

استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی خانه در سراسر دنیا بسیار رایج است. خنثی بودن این رنگ و ترکیب فوق العاده ای که می تواند با سایر رنگ ها داشته باشد سبب می شود تا کاربرد این رنگ در طراحی داخلی افزایش پیدا کند. رنگ سفید به تنهایی نیز می تواند در معماری داخلی جلوه ای ویژه داشته باشد. این رنگ در هر محیطی باعث می شود تا فضا بزرگ تر جلوه داده شود. آشپزخانه نیز از جمله بازسازی ساختمان فضاهایی است رنگ سفید در آن به خوبی دیده می شود. ۲۵ نمونه از این نوع آشپزخانه های مدرن سفید رنگ را برای شما آماده نموده ایم تا بتوانید با مشاهده آن ها ایده های نوینی برای آشپزخانه خانه خود کسب کنید.

اجرای بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی منازل مسکونی، امروزه شهرت و محبوبیت بسیاری یافته است. اگرچه شاید الان هم بتن بعنوان اولین گزینه ای که برای تزیین دکوراسیونی گرم و کلاسیک در محیط اتاق به ذهن مان می رسد نباشد اما این ماده برخلاف چیزی که فکرش را می کنید، بسیار انعطاف پذیر بوده و با انواع و اقسام سبک ها و طرح ها جور در می آید. برای روشن کردن این موضوع در این مطلب به بررسی ۳۰ اتاق خواب بسیار شیک خواهم پرداخت که در عین تفاوت های زیاد سبک طراحی، یک چیز مشترک در بینشان دارند و آن اجرای بتن اکسپوز در دیوارها است.

اتاق خواب های زیر هر کدام به سبک های متفاوتی طراحی شده اند از سبک مدرن و فوق مدرن گرفته تا طرح های صنعتی و الکتیک همگی از وجود دیواری بتنی اکسپوز بهره می برند که باعث شده هویتی ویژه به تک تک این اتاق خواب ها داده است. اگر شما هم بدنبال اضافه کردن دیواری تاکیدی و متفاوت در دکوراسیون اتاق خواب خود هستید تا اندکی مدرن نیز جلوه کند، دیوارهای بتنی می تواند یکی از نقاشی ساختمان بهترین گزینه ها برای شما باشد. برای آشنایی بیشتر با طرح ها لطفا تا پایان همراه ما باشید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com