بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان و بازسازی ساختمان و خانه

نقاشی ساختمان فکر کنم تا اینجا متوجه شده باشید که اجرای بتن اکسپوز در نمای بازسازی ساختمان خانه داخلی اتاق، چقدر می تواند در ظاهر نهایی تاثیر گذار باشد. حتی یک تغییر کوچک در بافت بتن می تواند کل دیزاین اتاق خواب را تغییر دهد. بافت لطیف دیوار بتنی اتاق زیر در کنار جزئیات چوبی بکار رفته در دکوراسیون، ظاهر اتاق را بشدت امروزی و شیک نشان می دهد. شکل بعدی روش جالب دیگری برای جذاب نشان دادن بتن را معرفی می کند. استفاده از نورپردازی غنی یکی از راه های موثر برای روشن نشان دادن بتن است که اغلب بعنوان ماده ای تاریک شناخته می شود.

 

اتاق غذاخوری بدون اینکه فضای رفت و آمد در اتاق نشیمن و پذیرایی را تنگ کند درست پشت مبل راحتی ال قرار گرفته و به آشپزخانه نزدیک تر است. شکل میز و صندلی ناهارخوری اما بسیار جالب انتخاب شده. میز ناهارخوری طرحی بسیار ساده و چوبی دارد، شکل و رنگ صندلی ها نیز بغیر از دو عدد، با یکدیگر فرق می کند. در سمت دیگر میز هم از نیمکت بلند چوبی و بسیار ساده استفاده شده است. همین عوامل باعث شده سبک این آپارتمان برای زوج جوان به هیچ عنوان شکلی تکراری و قدیمی به خود نگیرد. چنین ویژگی هایی هستند که دکوراسیون یک خانه را جذاب، متفاوت و بدور از یکنواختی نشان می دهند.

بررسی این آپارتمان شیک را از اتاق نشیمن شروع می کنیم. اتاق نشیمن جدید مساحتی بسیار بیشتر نسبت به نمونه قبلی دارد، اتاق غذاخوری نیز درست پشت مبلمان راحتی اتاق نشیمن قرار گرفته و با رنگ آبی خود فضا را دلپذیر و آرامش بازسازی ساختمان بخش نشان می دهد. تمام لوازم این قسمت به سبک مدرن انتخاب شده اند تا در کنار دکوراسیون مینیمال و تم رنگی آبی و سفید، فضا دعوت کننده و شادی بخش بنظر رسد. مبل راحتی ال به رنگ خاکستری انتخاب شده اما روی آن با کوسن های آبی رنگ تزیین شده است. حالت پف کرده مبل اعضای خانواده را برای استراحت به خود دعوت می کند.

آشپزخانه نیز در یک فضای بسیار کوچک و بسیار دنج در انتهای راهرو و کنار اتاق نشیمن و غذاخوری قرار گرفته است. تمام فضای آشپزخانه با رنگ سفید تزیین شده البته رنگ چوب نیز به صورت جزئی بروی دربهای کابینت دیده می شود. از آنجایی که آپارتمان برای زوج جوان و شاغل طراحی شده، نیاز به فضای بزرگ آشپزخانه نبود چرا که بیشتر وقت خود را مشغول کار هستند و وقت چندانی برای پخت و پز نمی ماند. البته در هر حال این آشپزخانه زیبا تمام نیازهای یک خانواده برای پخت و پز لذت بخش را فراهم می کند.

بازسازی ساختمان

بعداز اتاق ها به سرویس بهداشتی خانه می رسیم که بازهم نوآوری و خلاقیت در آن موج می زند. از سینک روشویی گرانیتی و شیرآب سفید رنگ گرفته تا کابینت ها و قفسه های شناور نصب شده بروی دیوار همگی در کنار هم بهترین شرایط و آزادی عمل را برای یک فضای کوچک فراهم می آورند. برای اینکه فضای داخلی کاملا از فضای خارج جدا بنظر نرسد، بالکنی پوشیده شده با پنجره های شیشه ای بلند و بازسازی ساختمان کشویی وجود دارد تا زوج جوان در کنار میل غذاهای لذیذ از ویوی بی نظیر شهر استانبول نیز لذت ببرنند.

یکی از تکنیک‌های بسیار ساده و زیبا برای جلوه بخشیدن به وسایل قدیمی و کهنه است. در این روش تزیینی می‌توانید با استفاده از عکس، روزنامه، کاغذ کادو یا دستمال سفره، طرحی جدید اجرا کنید و وسایلی را که از کاربری خارج شده‌اند، احیا کنید.

اگر از طرح ساده صندلی‌های‌تان خسته شده‌اید یا یک میز تلویزیون کهنه دارید که نگاه کردن به آن برای‌تان تکراری شده و اگر می‌خواهید کلی طرح و نقش را به شیوه‌ای مدرن روی دیوار خانه‌تان به نمایش بگذارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از تکنیک دکوپاژ یا ترانسفر است. اجرای این تکنیک بسیار ساده است. شما می‌توانید آن را روی هر سطحی اجرا کنید؛ از چوب گرفته تا دیوار، درهای کابینت، روی شیشه، سنگ یا حتی سطوح پارافینی مانند شمع.

برای خشک شدن چسب‌ها، عجله نکنید و بگذارید در هر مرحله به‌طور کامل خشک شوند. روی کار را هم به آرامی چسب بزنید. استفاده از چسب DM5 روی کار یک لایه محافظ به‌حساب می‌آید اما حتما در پایان کار، روی آن فیکساتور بزنید. به‌هیچ‌وجه فیکساتور را در فاصله نزدیک به کار اسپری نکنید زیرا ذرات آن به‌صورت دانه‌های درشت و قابل دید، روی کار می‌نشیند. بهتر است این کار را در فضای باز انجام دهید و جلوی بازسازی ساختمان دهان‌تان را هم بپوشانید. می‌توانید یکی، دو بار دیگر هم از فیکساتور استفاده کنید اما هربار اجازه دهید سطح کار کاملا خشک شود و سپس اسپری بزنید.

یادتان باشد این اسپری سطح کار را هم براق می‌کند. استفاده هرچه بیشتر از فیکساتور لبه‌های تصویر را محو می‌کند و نمای کار طوری دیده می‌شود که طرح با زمینه یکی است و عکس جدا از زمینه به نظر نمی‌رسد.   اگر دوست دارید کارتان حالت پتینه و قدیمی به خود بگیرد، بعد از پایان کار با یک تکه سیم ظرفشویی خطوطی روی آن ایجاد کنید. خطوطی که با کشیدن سیم روی سطح ایجاد می‌شود، حالت رنگ‌رفتگی را القا می‌کند. بهتر است این کار روی سطوحی که از رنگ پوشیده شده و تنها چند طرح روی آن ترانسفر شده، اجرا کنید. اینها پیشنهادهایی برای مکان های مختلف خانه تان است. می توانید با کاغذهای رنگی و دستمال سفره ها به جان در و دیوار خانه تان بیفتید و هنرنمایی کنید.

به چهارپایه کوچک جلوی میز آرایش‌تان نگاهی بیندازید. شاید دل‌تان خواست طرح ظریفی را روی آن اجرا کنید و شاید در نهایت آن‌قدر به آن علاقه‌مند شوید که آن را به گوشه‌ای از اتاق پذیرایی هدایت کنید. این تکنیک را روی جعبه دستمال کاغذی، سطل و بازسازی ساختمان طبقه مخصوص مجلات هم می‌توانید اجرا کنید.

اگر یکنواختی سطح کابینت‌ها آزارتان می‌دهد، استفاده موقتی از تکنیک دکوپاژ حال و هوای خوبی به فضای آشپزخانه‌تان‌ می‌بخشد. طرح مورد نظرتان را روی کابینت منتقل کنید. دستگیره‌هایی با سطح صاف انتخاب کرده و بخشی از طرح را روی دسته کابینت اجرا کنید. از اجرای طرح‌تان روی مگنت یخچال هم غافل نشوید.

پنجره زیر را می توان نوعی چند ضلعی نامنظم دانست. این پنجره که می تواند به صورت تکیه گاه برای نشستن و دراز کشیدن طراحی شود، در کناره ها زوایایی نابرابر دارد و اندازه هر ضلع با ضلع روبرویش متفاوت است. در کنار اضلاع متفاوت، انحنی و زوایای گوشه ها نیز طوری طراحی شده که برای نشستن و لم دادن لب پنجره مناسب باشند. کافی است تعدادی بالش و کوسن و زیرانداز پهن کنید تا به نقاشی ساختمان یک مکان عالی برای استراحت یا کتاب خواندن تبدیل شود. این پنجره ها بیشتر برای خانه هایی بهه سبک کلاسیک و سنتی مناسب هستند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com