بازسازی ساختمان

زیر ساخت و بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان برای داشتن یک جای آویز دستمال یا جای آویز کفگیر و ملاقه، ساخت از یک بازسازی ساختمان وردنه چوبی ساده استفاده کنید و طرح مورد نظرتان را روی وردنه اجرا کنید. برای راحت‌شدن کار می‌توانید وردنه را روی یک آویز سه‌تایی پیچ کنید. اگر هم چیز سنگینی از آن آویزان نمی‌کنید، می‌توانید آویزها را با چسب قوی به پشت وردنه بچسبانید و سپس آن را روی دیوار نصب کنید و نمای منحصر به فردی برای فضای آشپزخانه‌تان بسازید.

در دکوراسیون خانه جسارت خاصی می خواهد، و البته استفاده صحیح از این رنگ در طراحی هر فضایی نقش بسیار و موثر و غیرقابل انکاری دارد.

همیشه بخاطر داشته باشید در صورت استفاده از پالت رنگی قرمز، حتما از رنگ های خنثی (سیاه، سفید، کرم و قهوه ای، و خاکستری) به اندازه کافی استفاده کنید تا علاوه بر افزودن جذابیت رنگی، تعادل رنگ را در فضا بکار بگیرید.

1. اتاق نشیمن

این فضای نشیمن سبک «اسکاندیناوی»، قرمزِ قرمز نیست! در دیوارها، چهارچوب پنجره، سقف «کلیسایی» و قفسه های «صندوقی» از رنگ قرمز آجری استفاده شده و با ترکیب با رنگ نارنجی پخته در کاناپه، میز عثمانی و تابلوی روی دیوار، کرم و نخودی در پرده و مبل، و گلدانی سفید رنگ، فضایی بسیار دنج، گرم و خانوادگی ایجاد کرده است.

یکی از مهم ترین دوران زندگی که نقش زیادی در آینده ایفا می کند، روزهای کودکی و نوجوانی است. آقای ترامپ نیز از این قاعده مستثنی نیست و کودکی اش حتما در روند موفقیت های او تاثیر گذار بوده. تا کنون مسائل بسیار زیادی درباره آقای ترامپ بازسازی ساختمان و خانواده اش مورد بررسی قرار گرفته اند، اما هیچکس اطلاعاتی درباره دوران کودکی چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا ندارد.

رئیس جمهور منتخب در خانه ای دو طبقه زندگی می کرده است. این عمارت به زودی به حراج گذاشته خواهد شد و با قیمت تقریبی ۱٫۲ میلیون دلار به فروش خواهد رسید.

بازسازی ساختمان

ما در این مقاله قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم و شما را با خانه ای که آقای ترامپ کودکی اش را در آن گذرانده آشنا سازیم. تصاویر و توضیحات ارائه شده، می توانند در این زمینه کمک کننده باشند؛ پیشنهاد می دهیم آن ها را دنبال نمایید.
کابینت هایی با درب شیشه ای طرح دیگری هستند که بعنوان یک کابینت آشپزخانه مدل جدید و بروز شناخته می شوند. این طرح ها نیز برای آشپزخانه های کوچک آپارتمانی بسیار مناسب هستند چرا که حسی از باز بودن فضا ایجاد می کنند. البته در این روش بیشتر کابینت های بالایی و نصب شده بروی دیوار، شیشه ای می شوند و کابینت های پایینی با همان حالت درب معمولی نصب می شوند. در این قسمت نقاشی ساختمان لوازمی از قبیل ظروف کریستالی، شیشه ای، فنجان ها، لیوان ها، ظروف ادویجات و … جاگذاری می شوند در حالی که کابینت های پایینی مخصوص قابلمه و ماهی تابه خواهد بود.

اولین مدلی که به معرفی آن خواهم پرداخت ساخت کشور ترکیه بوده و ظاهری کاملا مدرن و هنری دارد طوری که نمونه مشابه آنرا بسیار کم در بازارهای امروزی مشاهده کرده اید. این مبل با اشکال هندسی متفاوت و پیچ های دکوری بزرگی که در طراحی خود دارد دیزاین و طراحی منحصر بفردش را در همان نگاه اول به بیننده معرفی می کند. خطوط طراحی صاف و ساده این مبل، بیانگر سبک کاملا مدرن آن است. همچنین بکار بردن چوب طبیعی در کنار رنگ تیره پارچه، چهره آنرا جذاب تر نشان می دهد.

از تیم اجرایی خود طرح سه بعدی محیط را بخواهید به شما کمک می کند که قبل از اجرای بازسازی منزل بتوانید محیط خود را ببینید و با اطمینان خاطر بیشتر در این راه هزینه کنید یا حتی آن را دوباره دچار تغییرات کنید، در انتخاب متریال سعی کنید انتخاب خود را به طرح اولیه محدود نکرده یا در یک روز پروژه انتخاب متریال های خود را نبندید و هر متریال را با دلیل و با وقت کافی در زمان مناسب با مشاوره با کارشناس خود در حین اجرای بازسازی انتخاب کنید.

یک طرح بسیار جالب دیگر پنجره های جفتی گرد هستند که به نام پورتال های جفتی نیز شناخته می شوند. ترکیب ساده دو دایره کوچک و بزرگ با فاصله ای مشخص از یکدیگر بروی یک دیوار ظاهری بسیار زیبا و فراموش نشدنی در دکوراسیون اتاق بوجود می آورد. از انجایی که سایز این پنجره ها اندکی کوچک است برای اتاق خواب مفیدتر هستند. هر دو پنجره در این طرح، هم از نمای داخلی و هم از نمای خارج، توکار بوده و داخل دیوار قرار کرفته اند طوریکه بیننده را به این فکر وامیدارد که این پنجره ها از داخل دیوار کنده کاری شده اند.

در کنار مسئله عایق صدا و حرارت، فاکتورهای دیگری هم هستند که بروی کیفیت پنجره تاثیر بسزایی می گذارند و آن هم جنس ماده سازنده پنجره است، مثل پنجره های پی وی سی یا UPVC، پنجره های آلومینیومی، آهنی و … جنس های  متفاوتی هستند که در ساخت پنجره مورد استفاده قرار می گیرد. اما در این بین مسلما مدل یو پی وی سی محبوبیت بیشتری دارد. مدل پنجره جدید هر چه که باشد باید طوری بازسازی ساختمان انتخاب شود که از لحاظ زیبایی هم از داخل و هم از خارج بهترین شرایط را داشته باشد مدل های زیر فقط تعدادی از ایده های نامحدود طراحی پنجره های شیک را نشان می دهد.

اگر چه خانه هایی که تماما از رنگ های خنثی و الهام گرفته از طبیعت، مانند رنگ خاک، استفاده می کنند، اغلب نتیجه کار فضایی تک رنگ و کسل کننده می شود اما خانه زیر کاملا عکس این موضوع عمل کرده و بخاطر سیستم روشنایی و نورپردازی حساب شده وحضور رنگ های جذاب به میزان اندک بصورت ناگهانی، مانند زرد، به هیچ عنوان شاهد فضایی مرده و بی روح نیستیم. رنگ خاکستری نیز به مقدار نسبتا زیادی بازسازی ساختمان در اتاق نشیمن استفاده شده مثل مبلمان راحتی، اما اطراف همین مبل نیز صندلی و کوسن هایی با رنگ زرد به جذابیت فضا افزوده است.

بعداز قسمت ناهار خوری به آشپزخانه می رسیم که تعریف جدیدی از طراحی فضای ذخیره سازی کرده که برای دکوراسیون شیک منزل ایرانی ضروری است. همانطور که در عکس ها مشخص است، جای جای فضای این آَشپزخانه از کابینت های مدرن و چوبی پر شده است. در حقیقت فقط قسمت بالای اپن آشپزخانه است که فضایی باز دارد که آن هم برای ورود و خروج نور طبیعی و روشن شدن فضای آشپزخانه و محیط اطراف بازسازی ساختمان باز گذاشته شده. ابتکار جالب دیگر رنگ متفاوت کابینت های بالای قسمت ظرفشویی است که روشن بوده اما سایر کابینت ها تیره هستند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com