بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان های بلند

رنگ نمای ساختمان - رنگ مخصوص نمای ساختمان

رنگ نمای ساختمان - رنگ مخصوص نمای ساختمان

راه‌پله‌ها یکی از بهترین مکان‌هایی هستند که بازسازی ساختمان می‌توانید پروژه بلند دکوپاژتان را در آنجا اجرا کنید. این کار را روی سطوحی که از روبه‌رو دیده می‌شود، انجام دهید نه روی خود سطح پلکان چون پاخوردن طرح‌تان را در کمترین زمان ممکن از بین می‌برد و تمام تلاش‌تان هدر می‌رود. می‌توانید برای راه‌پله یا دیوارها از طرح کاشی‌های واقعی پرینت بگیرید و نمایی مانند نمای کاشیکاری را به بیننده القا کنید.

در دکوراسیون خانه های مدرن با آشپزخانه های باز و متصل به سایر اتاق های خانه، هیچ چیز مانند کابینت آشپزخانه مدل جدید و بروز نمی تواند دیزاین خانه را تحت تاثیر قرار دهد. طراحی پلان و ظاهر آشپزخانه کاری سخت و نیازمند دقت فراوان است به همین خاطر پیش می آید که خانه دارها در انتخاب کابینت خود دچار شک و شبه شوند. آشپزخانه نیاز به فضای نگهداری زیاد برای انواع لوازم دارد، بنابراین باید قبل از شروع کار برای کوچکترین قسمت آشپزخانه طرح و نقشه ای داشته باشید. کابینت ها بدون شک مهم ترین قسمت نقشه ریزی دکوراسیون آشپزخانه هستند. اما همانطور که گفتم کابینت های بسیار متنوعی، حتی بیشتر از آنکه فکرش را کنید، در بازار وجود دارند که هر فرد باثبات و مطمئنی را با شک و شبه مواجه می کنند. در این مطلب سعی بازسازی ساختمان دارم مدل هایی از جدیدترین و زیباترین کابینت های معرفی شده در بازارهای جهانی را به شما عزیزان معرفی کنم.

اگر اتاق نشیمن خسته کننده ای دارید قرار دادن مبل راحتی جدید با طراحی شیک می تواند کاملا این حس و ظاهر خسته کننده را از بین ببرد. اما مدل هایی که در این مطلب مشاهده خواهید کرد اندکی با نمونه های موجود در بازار تفاوت دارند و شاید همین موضوع آنها را ویژه و منحصر بفرد کند. بنابراین اگر ظاهری کاملا واحد و تکرار نشدنی در دکوراسیون اتاق نشیمن خود حس می کنید، قطعا انتخاب ست مبلمان راحتی آورده شده در این مطلب بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

همچنین برای افرادی که بدنبال خلاقیت هستند و از مدل های موجود در بازار که طرح هایی محافظه کارانه و اغلب با رنگ های خنثی دارند زده شده اند، مبل هایی با طراحی جالب و متفاوت مانند شکل های زیر برای اتاق نشیمن جایگزینی بسیار مناسب خواهد بود. اگر از مچ نبودن این مبلمان به دکوراسیون اتاق نشیمن خود هراس دارید تنها با اضافه کردن کوسن، کاور و بالش های رنگارنگ، ظاهر مبلمان را به دکوراسیون نشیمن خود نزدیک کنید. این کار باعث هماهنگی بیشتر رنگ مبلمان با تم دکوراسیون نشیمن می شود و از طرفی توجهات را از مبلمان راحتی شیک خانه دور نمی کند. قطعا قدم گذاشتن در چنین اتاق هایی بسیار لذت بخش تر و جالب تر از نشیمن های معمولی و ساده خواهد بود.

بازسازی ساختمان

آیا برای جداکردن فضاهای خانه حتما به دیوار نیازی هست؟ در اینجا می خواهیم در مورد ساختن حدودی نامحسوس و انعطاف پذیر برای حد فاصل فضاهای نشیمن، ناهار خوری و آشپزخانه با شما صحبت کنیم. ما عاشق این هستیم که با کمی خلاقیت، طرحی ایجاد کنیم که توسط آن حدود بین فضاهای خانه را مشخص کنیم. زمانی که فضای شما محیطی ساده بزرگ برای آشپزی، غذا خوردن، تماشای تلویزیون و تمامی این  بازسازی ساختمانکارهاست چگونه می خواهید با فضایی که آنقدر وسیله ها کنار هم چیده شده اند که شبیه به یک مغازه بزرگ شده از مهمانان خود استقبال کنید؟

برای جدا کردن بخش های خانه، فضا را نگاه کنید.

قبل از آن که بخواهید در جدا کردن فضای خانه جای وسایل را تغییر دهید، فکر کنید که کدام فضا دقیقا مربوط به نشیمن است. تعیین کنید که کدام بخش مخصوص فرزندانتان و فضای بازی آنها و کدام بخش برای خود شما و تماشای تلویزیون خواهد بود. آیا بازسازی ساختمان این حدود مشخص شده برای شما کافی است یا می خواهید کمی آن را وسعت بخشید؟

مدل ترکیبی پنجره ها از شکل های گوناگون یک ایده جالب برای مدل پنجره جدید است. شکل زیر فقط یک نمونه از احتمالات گوناگون را نشان می دهد. در این شکل، یک پنجره دایروی توکار درست بالای گروهی پنجره مستطیلی و افقی قرار گرفته است. پنجره گرد تعادل جالبی با سقف محدب خانه ایجاد کرده در حالی که پنجره های افقی و مسقیم نیز در زوایه ممتد با ادامه سقف و دیوارهای کنار قرار گرفته اند. چنین طرحی را می توان برای خانه های روستایی شیروانی دار در شمال یا حتی خانه های ویلایی به زیبایی پیاده کرد.

انتنخاب پنجره کار ساده ای نیست، حال این پنجره برای هر کجا که می خواهد باشد، از کارخانه و سوله گرفته تا خانه های روستایی و ویلایی پنجره قسمت مهمی از نمای داخلی و خارجی ساختمان بشمار می رود. اما در کنار مسئله نقاشی ساختمان زیبایی توصیه می کنم حتما جنبه عایق حرارتی و صوتی را مد نظر قرار بدهید. در انتخاب مدل پنجره جدید دیده شده که افراد بدون توجه به این موارد مدلی را برای ساختمان خود برمی گزینند اما پس از نصب و اتمام کار متوجه کارایی بسیار پایین پنجره در عبور دادن سر و صدای بیرون و همچنین انتقال حرارت می شوند.

برای هر خانه ای، مکانی به عنوان ذخیره سازی کتاب و اشیاء زینتی کوچک لازم است؛ اما چه بهتر که برای ایجاد چنین مکانی از فضاهای پرت و بلا استفاده مانند زیر پله و دیوار اطراف راه پله استفاده کنیم تا در طراحی فضاها صرفه جویی کرده باشیم. طبقه زدن و قفسه‌بندی زیرپله، روش مناسبی برای ایجاد چنین فضایی می باشد. حتی در شرایطی می توانید از فضای داخل پله ها به عنوان کشو یا حتی قفسه کتاب استفاده نمایید. این ایده علاوه بر افزایش جا باعث ایجاد جلوه ی زیبا و متفاوتی درمنزل می شود. حتی شما اگر زیر پله پهن و به اندازی کافی جاداری در اختیار دارید، می توانید با زدن قفسه و گذاشتن یک میز، از آن به عنوان محل کار نیز استفاده نمایید. تصاویر زیر نشان می دهد که با کمی هوش و ذکاوت میتوان بیشترین بهره را از این فضای خالی برد

طراحی فضای ورودی خانه موضوعی است که به دلایل مختلف به آن اهمیت زیادی داده نمی شود اما این فضا به عنوان پیش ورودی مکان بسیار مناسبی برای خوش آمدگویی به مهمانان بوده و با الحاق عناصری چون قفسه ،کمد، آویز لباس یا رختکن و مکانی بازسازی ساختمان برای قرار دادن کفش ها  و کیف ها کامل شده و  علاوه بر کاربردی بودن برای افراد خانواده و مهمانان با ترکیب عناصر زیبا و هنرمندانه  و حتی ارزان قیمت می توان این فضا را به فضایی زیبا و دوست داشتنی تبدیل کرده وگاهی با طراحی المان هایی از باز شدن درب ورودی مستقیما به فضای نشیمن یا فضای اصلی خانه  که از اشتباهات بسیار مهم در طراحی دکوراسیون است اجتناب کرد. در این قسمت تصاویری از  ورودی های ساده با طرح های هنرمندانه را مشاهده خواهید کرد :

اما یکی از قسمت های جالب این خانه که برای دکوراسیون شیک منزل ایرانی نیز می تواند ایده ای بسیار جالب و بدیع باشد، شومینه ای دو طرفه است که بین اتاق نشیمن و راهروی منتهی به میز ناهار خوری و آشپزخانه قرار گرفته است. این نقاشی ساختمان شومینه البته علاوه بر ایفای نقش نقطه کانونی، نقش جدا کننده فضا را نیز بخوبی اجرا می کند. با این کار فضای اتاق نشیمن، دنج تر و گرم تر نشان داده می شود طوریکه جمع شدن در این اتاق برای گفت و گو و تماشای تلویزیون بسیار لذت بخش خواهد بود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com