بازسازی ساختمان

قرارداد های بازسازی ساختمان

بعداز راهرو به راه پله ای جالب با نرده های شیشه ای بازسازی ساختمان می رسیم که در زمینه قرارداد سفید دیوارها با رنگ نقاشی ساختمان تیره چوب، بشدت خودنمایی می کند. طراح حتی در این قسمت نیز غافل نبوده و دیوار کنار راه پله را به روشی جالب نورپردازی کرده است. در طبقه دوم، دو اتاق خواب و حمام قرار گرفته که توسط این راه پله به طبقه اول متصل می شوند. اتاق خواب ها نیز مانند سایر قسمت های خانه فقط به یک رنگ متکی نبوده و رنج وسیعی از رنگ ها، مانند بنفش پوست پیازی و زرد را شامل می شوند. دستشویی و حمام در یک اتاق قرار گرفته اند اما حمامی بسیار بزرگ همراه با وان نیز در یک اتاق جداگانه قرار دارد.

اگر از علاقه مندان به دکوراسیون سیاه و سفید هستید ، در این بخش قصد داریم شما را با ۶ ایده جذاب در زمینه طراحی اتاق خواب با رنگ بندی تیره ( سیاه و سفید ) آشنا کنیم . با توجه به اینکه اتاق‌خواب‌ها بهترین مکان برای امتحان کردن رنگ‌های مختلف و دکور هستند که ممکن است نسبت به جاهای دیگر خانه جسورانه به نظر رسند، این اتاق‌ها رویکردی عملی‌تر دارند. تم‌های تیره کمک می‌کند تا ذهن متمرکز شود و فضایی آرام می‌سازد که به استراحت اهل خانه کمک می‌کند تا هر شب خواب راحتی داشته باشند.

قاب‌ هندسی شکل (پشت تخت) این اتاق تاریک را به مرحله بالاتری رساند. سطوح سیاه و سفید دیوار و همچنین بازی خلاقانه نور و سایه باعث به وجود آمدن خطای دید در رنگ خاکستری می‌شود و به مجموعه‌ای از رنگ‌هایی با تأثیر دراماتیک تغییر می‌کند که نگاه آدم بی‌درنگ به آن سمت جلب می‌شود. نورپردازی غیرمستقیم روی سطح سفید راه‌راه این تأثیر را دوچندان می‌کند. جلوتر از پیش‌زمینه نور بی‌رنگ بازسازی ساختمان و گرم‌تر تقابلی قوی‌ در رنگ و بافت–  با توجه به سطح صاف چوبی و خطوط رنگی طبیعی در تضاد با شکل‌های هندسی منظم- ایجاد می‌کند.

مهم ترین ویژگی طراحی پروژه ابوجمیل تداخل یک فضای خالی دوبل در مرکز ساختمان می باشد. سازماندهی فضاها و عرصه ها با توجه به این فضای گسترده و باز جزء نکات مثبت پروژه است. این فضاسازی بهینه شامل اتاق خواب های بزرگ، نشمین و پذیرایی نورگیر به همراه فضای ذخیره سازی مناسب می باشد. تمام عناصر داخلی توسط یک پوسته چوبی مزین شده و در تمام پنت هاوس اعم از پلکان، دیوارها و کتابخانه جلوه بصری زیبایی ارائه می دهد. پنت هاوس ابوجمیل زیبا و تمام عیار از یک ساختمان جسورانه و بی نظیر به شمار می رود.

بازسازی ساختمان

وقتی قصد ترکیب رنگ های متفاوت در دکوراسیون داخلی را دارید، خصوصا در فضاهای بزرگ و باز مانند پذیرایی و نشیمن، ممکن است کار کمی برایتان مشکل ساز شود. ترجیحا رنگ فضاها باید طوری باشد که کاملا جریان و پیوستگی را در دکوراسیون حفظ کنند، اما شاید نخواهید یک دیوار را تماما یک رنگ درآورید، در چنین شرایطی باید براساس استراژی چرخ رنگ عمل کرده و فقط از رنگ های نزدیک بهم را انتخاب کنید. رنگ سبز و زرد در چرخه رنگ ها دقیقا کنار یکدیگر قرار گرفته اند و به همین خاطر هم هست که دکوراسیون سبز و زرد خیلی خوب جواب می دهد.

ابتدا از اتاق نشیمن این خانه زیبا شروع می کنیم و در نهایت به پلان آپارتمان یک خوابه می رسیم. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید اتاق نشیمن با رنگ و بافت های بسیار متنوعی تزیین شده است. عناصری مانند فرش، کفپوش چوبی و حتی گچ بری کوچک روی سقف همگی نشانی از سبک کلاسیک دارند در حالی که دیوار و ستون های بتونی در کنار مبلمان بسیار ساده و البته بزرگ این اتاق، سبکی مدرن و امروزی را بنمایش می گذراند. اگرچه دکوراسیون خانه بسیار چشم گیر است اما نوع چیدمان خلاقانه تر بنظر می رسد. چیدمان از آرایش باز استفاده می کند تا جایی بازسازی ساختمان که حتی اتاق خواب توسط یک پارتیشن سیاه رنگ جدا شده است.

در عکس زیر خوب است به قرار گیری هود استوانه ای آشپزخانه توجه داشته باشید که با هوشمندی تمام در پشت ستون بتونی خانه پنهان شده است. حتما می پرسید چرا همچین چیزی باید اتفاق بیافتد در صورتی که خود هود آشپزخانه با طراحی و شیک و فلزی اش می تواند دکوراسیون خانه را زیباتر نشان دهد اما در حقیقت اینطور نیست چرا که این هود با طراحی براق و درخشنده خود بنوعی دکوراسیون سایر اتاق ها را تحت تاثیر حضور خود قرار داده و از دیده شدن آنها به طور کامل جلوگیری می کند به همین خاطر پشت ستون مخفی شده تا مقداری از تاثیر گذاری آن بروی سایر عوامل کاسته شود. همانطورکه گفتیم پلان آپارتمان یک خوابه مورد بحث آرایشی باز دارد به این معنی که همه اتاق ها به یکدیگر بدون جدا کننده چسبیده اند و این هود می توانست تعادل فضا را  اندکی بهم بزند.

درست بین اتاق نشیمن و اتاق خواب، روبروی آشپزخانه، اتاق غذاخوری قرار گرفته که از مبلمان بسیار ساده اما با طراحی جالب استفاده می کند. در این اتاق سبک اسکاندیناویایی که سبکی با رنگ سفید روشن و طراحی بسیار ساده است، تماما حکمرانی می کند. البته صندلی های میز ناهارخوری که در دو رنگ متضاد هستند طرحی کلاسیک داشته اما به شیوه مدرن طراحی شده اند. قسمت ورودی خانه نیز بازسازی ساختمان به معنای واقعی کلمه زیبا و دوست داشتنی طراحی شده است. رنگ سبز درب حمام و دستشویی که سبکی کلاسیک دارند در زمینه سفید دیوارها بشدت گیرا هستند.

اولین خانه ایی که به معرفی آن می پردازم برای یک زوج جوان طراحی و ساخته شده و فقط ۴۴٫۳ متر مربع مساحت دارد. دکوراسیون خانه سبکی صنعتی و ساده دارد در معماری داخلی آن از دیوار های جدا کننده خیلی استفاده نشده است. همانطور که در عکس های مشخص است اتاق نشیمن و اتاق خواب و فقط توسط یک پارتیشن کوچک که حکم قفسه را هم دارد جدا شده است. دیوارها رنگی خاکستری و بتنی دارند و کفپوش چوبی خانه به رنگ روشن است. پارتیشن خود اتاق خواب نیز به صورت میله میله بوده که با ایجاد فضایی خصوصی به خوبی اتاق خواب را از سایر قسمت های خانه جدا می کند بدون اینکه فضا گرفته شود.

در قسمت مرکزی خانه چندین اتاق خود را نشان می دهند. زیباترین قسمت این خانه را می شود به آشپزخانه آن اختصاص داد. یک جزیره چوبی شناور که نقش میز کار و میز غذاخوری را ایفا می کند بدون اینکه فضایی زیادی را اشغال کند اجازه رفت و آمد آزادنه در اطرافش را می دهد. کابینت های آشپزخانه نیز به رنگ خاکستری و تیره در دیوار پنهان شده اند اما در عوض هود زیبای آشپزخانه و قطعه مستطیلی روشن بازسازی ساختمان شده در داخل کابینت، تمامی نگاه را به سمت خود جذب می کنند. در کنار آشپزخانه راهروی سفید و روشن قرار گرفته که توجهات از گوشه تاریک آشپزخانه را به سمت محیطی بازتر می کشد.

 

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com