بازسازی ساختمان

دانستنی های مفید بازسازی ساختمان

چنین رنگ‌های محدود و جسورانه‌ای می‌تواند تقریبا هر بازسازی ساختمان فضایی مفید را مینیمالیستی نشان دهد، اما در اینجا استفاده هوشمندانه از بافتی لطیف کمک می‌کند تا اتاق‌خواب فضایی جالب و دعوت‌کننده داشته باشد. بهره‌گیری زیرکانه از آثار هنری تضاد میان دو رنگ را در گوشه اتاق و با خطوطی شناور در هم شکسته است. رنگ‌های سیاه و سفید فقط زمانی به رنگ خاکستری ختم می‌شود که در اثر نور و سایه باشد (به جز استثناهای کمی مانند فرش و جزییات توی نقاشی). روی هم رفته اتاق تاریک است اما به لطف سطوح زیادی که سفیدند غمناک به نظر نمی‌رسد.

طراح اسم این آپارتمان را «سلام-زرد» گذاشت و این اتاق به خوبی معرف این نامگزاری است. اثر هنری، دیوارهای رنگین و حتی کف تیره هستند و جلوه نمایشی و اثرگذاری به زرد ملایم لب‌های چهره توی نقاشی و همین طور گل‌های ریز می‌دهند. البته خود تابلو به درستی این تضاد رنگ‌ها را نشان می‌دهد – جزییات رنگارنگش بسیار زنده‌تر از رنگ‌های دیگر است. برای ایجاد توازن در سبک سوررئال اتاق چراغ‌های صنعتی و اثاثیه معمولی انتخاب شده‌اند.

معماری این پنت هاوس  بازسازی از یک آپارتمان بزرگ دو طبقه می باشد که برای یک خانواده چهار نفره در نظر گرفته شده است. این واحد مسکونی در منطقه وادی ابو جمیل واقع شدهه و از ویژگی های بخصوص طراحی برخوردار می باشد. طراحی نقاشی ساختمان داخلی این واحد شامل یک سیرکولاسیون پراکنده بین دو طبقه بوده که از عرصه های گسترده و فضاهای باریک و در همم تنیده تشکیل شده. یکی از ویژگی های مهم و منصربه فرد طراحی پنت هاوس ابو جمیل به کارگیری دکوراسیون داخلی متنوع از متریال چوب بوده که حرکتی پیچیده و در عین حالل شفافی به پروژه بخشیده است.

دکوراسیون سبز و زرد از مدهای جدید و بسیار زیبایی است که در دهه گذشته بشدت نزد خانه دارها محبوب شده است. هر کدام از رنگ های سبز و زرد خواص روانشناسی بسیار مهم و تاثیر گذاری دارند که در این مطلب به صورت مختصر در مورد آنها توضیح خواهم داد. شاید بدانید که رنگ سبز از از ترکیب رنگ آبی (که رنگی آرامش دهنده برای ذهن و جسم است) و رنگ زرد (رنگی احساسی است) تشکیل شده. سبز بین این دو رنگ قرار گرفته و نمادی از تعادل بحساب می آید، به همین خاطر است که سبز را بعنوانی رنگی آسایش بخش و لطیف می شناسند در نتیجه هر بازسازی ساختمان وقت به چشم انسان می خورد باعث اطمینان خاطر آنها می شود. با چنین توصیفاتی بنظرم حتی اگر از این رنگ خوشتان نمی آید به مقدار اندکی از آن در دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید.

در این میان شاید افرادی باشند که خواستار سبکی مدرن هستند اما از طرفی نمی توانند از رنگ سبز یا زرد در دکوراسیون داخلی استفاده کنند چرا که در دکوراسیون های مدرن، رنگ های خنثی مانند سفید و خاکستری حکمرانی می کنند اما خبر خوب این است که سایه ای بسیار روشن از رنگ سبز وجود دارد که برای دکوراسیون های مدرن عالی است. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید این سایه روشن سبز، مقداری هم از رنگ خاکستری در خود دارد و به همین خاطر خیلی خوب در دکوراسیون های خنثی جواب می دهد. در کنار این رنگ می توانید زرد را نیز به صورت جزئی مثلا در قسمت صندلی های اپن آشپزخانه به دکوراسیون وارد کنید.

انتخاب یک پلان آپارتمان یک خوابه مناسب از بسیاری جهات برای خانه دارها مفید ضروری است چرا که طراحی داخلی چنین خانه هایی به مراتب نسبت به خانه های دو و سه خوابه سخت تر است. از همین رو مناسب دیدم در این قسمت به معرفی یک بازسازی ساختمان آپارتمان تک خوابه بسیار زیبای تقریبا صد متری بپردازم که جزء جزء فضای آن با دقت و خلاقیت طراحی و چیده شده است.

بازسازی ساختمان

این آپارتمان در شهر مینسک اوکراین قرار داشته و برای یک مرد مجرد طراحی شده است. با توجه به شکل های زیر سریعا درخواهید یافت که خود مالک نیز سلیقه و ذوق بسیار بالایی در طراحی داخلی داشته و بنوعی با سبک ها و استایل های طراحی داخلی آشنایی دارد.

موضوعی که هر فردی برای خانه دار شدن باید به آن توجه کند. همانطور که در ادامه خواهید دید، دکوراسیون داخلی این خانه تلفیقی از سبک سنتی و فوق مدرن است که با تکنیک های بسیار هوشمندانه کنار یکدیگر قرار گرفته اند. به همین خاطر بازسازی ساختمان است که علی رغم مساحت ۹۶ متری، تمام فضای خانه باز و دلباز دیده می شود. ورای اینکه خانه برای یک فرد مجرد طراحی شده، توجه به المان های بکار رفته در دکوراسیون داخلی آن مانند مبلمان و رنگ های زیبا، می تواند برای هر خانه داری مفید واقع شود.

برای ورود به اتاق خواب می توان از درب های کشویی شیشه ای که در دو طرف دیوار مشکی رنگ تعبیه شده استفاده کرد. اتاق خواب هم مانند آشپزخانه طراحی انرژیک و روشنی دارد، میز تحریر اتاق هم از همان چوبی تهیه شده که در کانتر میز اپن آشپزخانه از آن استفاده می شود. حمام دستشویی نیز در قسمت راهروی ورودی قرار دارند و هر کدام از جزئیات و چینش متفاوتی استفاده می کنند. کفپوش و کاشی کاری هر دو یکسان است اما نوع روشویی و کابینت ها با یکدیگر تفاوت دارد. ضمنا در هر دو مکان چوب حضور پر رنگی دارد که به گرمای محیط می افزاید.
قسمت راهرو نیز با کفپوش سرامیکی، درب های سفید رنگ و نورپردازی ال ایی دی کاملا روشن و جادار نشان داده می شود در صورتی که کمد های خاکستری رنگ کاملا از دید پنهان می شوند. در قسمت حمام و سرویس بهداشتی نیز استفاده هوشمندانه از کاشی های شیک باعث شده فضای به هیچ عنوان کوچک دیده نشود. دکوراسیون حمام به سه رنگ چوب، سفید و خاکستری خلاصه می شود. نحوه استفاده از کاشی های متفاوت در هر قسمت ایده ای جالب برای مشخص کردن فضای بخصوص هر قسمت است. برای توالت از کاشی های ریز و مشکی استفاده شده در بازسازی ساختمان حالی که قسمت حمام، کاشی ها پهن سفید و سه بعدی نصب شده اند.

خانه بعدی حتی از خانه اول نیز کوچکتر است، این خانه نیز برای زوجی جوان طراحی شده اما فقط مساحتی برابر با ۴۰ متر مربع دارد. این آپارتمان شیک و زیبا را می شود به طور خلاصه در سه کلمه راحت، ارگونومیک و زیبا تعریف کرد. جالب اینجاست که در این فضای بشدت کم هم از یک عدد اتاق خواب دو نفره فول سایز استفاده شده است. تم رنگی خانه در اتاق نشیمن زرد و سفید مشکی است در صورتی که سایر اتاق ها از تمی جداگانه استفاده می کنند. کفپوش چوبی از جنس چوب های بازیافتی بوده و به همین خاطر می شود این خانه را دوستدار محیط زیست نیز معرفی کرد.

 

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com